احیای رنگ خودرو در خانه

با معرفی روش های احیای رنگ خودرو در خانه در خدمت شما هستیم. شاید برای شما نیز سوال باشد که چه زمانی خودرو شما نیاز به احیای رنگ خودرو در خانه دارد. اصلا چرا باید به احیای رنگ خودرو در خانه بپردازیم؟ در این مقاله می خواهیم شما را با روش های مختلفی اشنا کنیم که با استفاده از آن ها دیگر نیازی به رنگ آمیزی بدنه خودرو نداشته باشید. مجموعه خدمات علی مومنی در تمامی زمینه ها آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. با ما همراه باشید.

چه زمانی به احیای رنگ خودرو در خانه نیاز داریم؟

احیای رنگ خودرو در خانه
احیای رنگ خودرو در خانه

هنگامی که یک خودرو جدید می خرید می بینید که رنگ بدنه آن بسیار براق و درخشان است. طبیعتا دوست دارید این درخشندگی و زیبایی را حفظ کنید و تا سالیان درازی بدنه خودرو شما بدرخشد. ما همیشه عواملی هستند که مانع از درخشندگی بدنه خودرو می شوند. در این مقاله می خواهیم شما را با احیای رنگ خودرو در خانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید. به نظر شما چه عواملی باعث می شود که بدنه خودرو شما خدشه دار شود؟

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین مرکز صافکاری بدون رنگ

جاماندگی رنگ روی رنگ

فرض کنید خودرو شما با یک خودرو دیگر به ارامی برخورد می کند. پس از مشاهده متوجه می شوید که رنگ بدنه آسیب دیده دیده اما به بدنه خودرو آسیبی وارد نشده و به اصطلاح قر نشده است. وقتی دو خودرو باهم برخورد می کنند. قسمتهای مختلف خودروها به دلیل اشکال متفاوت آنها در برابر قسمتهای مختلف خودروی مقابل دارای درصد تمرکز تنشهای مختلف میباشند. این تفاوت ها میتواند برای هر خودرو در آن لحظه حالت قالب و مقلوب را ایجاد کند. در نتیجه رنگ یک خودرو بر روی رنگ خودروی مقابل باقی خواهد ماند؛ در چنین مواقعی شما نیاز به احیای رنگ خودرو در خانه دارید.

احیای رنگ خودرو در خانه
احیای رنگ خودرو در خانه

مات شدن رنگ بدنه

خیلی از مواقع با گذشت زمان رنگ بدنه خودرو آسیبی ندیده است و کاملا سالم به نظر می رسد اما درخشندگی اولیه را ندارد و به اصطلاح رنگ بدنه خودرو مات شده است و آن زیبایی اولیه را ندارد. در حالی که شما هیچ خط و خش و یا رنگ پریدگی بر روی ان مشاهده نمی کنید. این اتفاق ممکن است در اثر گرد و غبار و بارش باران اسیدی ایجاد شده باشد. که در نتیجه باعث ایجاد خطوط ریزی بر روی بدنه خودرو می شود که آن انعکاس اولیه را از دست می دهد و خودرو رنگ پریده به نظر می رسد. اینها در پروسه احیای رنگ خودرو در خانه قابل ترمیم است.

ماتی و کدری چراغ های خودرو

احیای رنگ خودرو در خانه تنها محدود به بدنه نمی شود. چراغ های خودرو بخش مهمی از خودرو است که مخصوصا به هنگام شب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین در تمیزی آن باید کوشا باشید. چراغ های خودرو نیز در طول زمان ممکن است دچار کدری شوند و به رفع کدری چراغ های خودرو نیاز داشته باشند. این ماتی و کدری را می توانید با هزینه کمتر و تنها با مراجعه به مجموعه خدماتی علی مومنی حل کنید.

چرا رنگ بدنه خودرو خراب می شود؟

طبیعی است که خودرویی که روزانه از منزل خارج می شود و در معرض آلودگی های مختلف است، به مرور زمان رنگ اولیه خود را از دست بدهد. چیزی که ممکن است درک نکنید این است که بیشترین دلیلی که باعث می شود بدنه خودرو شما اسیب ببیند نور خورشید است. اشعه خورشید در حال حاضر خرابی های زیادی را برجای می گذارد. هنگامی که خودرو خود را در معرض نور خورشید پارک می کنید، بدنه خودرو در معرض یک واکنش شیمیایی قرار می گیرد. قرار گرفتن در معرض دیگر آلودگی ها مانند گرد و غبار، باران های اسید و … نیز به این معضل دامن می زنند و خودرو شما با سرعت بالاتری تخریب می شود.

با گذشت زمان رنگ بدنه اتومبیل شما بدون مراقبت های اولیه محو می شود و در نتیجه به مرحله اکسیداسیون می رسد. حال به نظر شما احیای رنگ خودرو در خانه کارساز خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: ابزارهای کارشناسی رنگ بدنه خودرو

ترمیم رنگ بدنه خودرو

گاهی اوقات هم هست که روی بدنه ماشین شما هیچ گونه خط و خراشی نیافتاده است؛ اما رنگ آن به دلیل آفتاب سوختگی و تغییرات آب و هوایی عوض شده است و به زیبایی اولیه نیست. در این صورت شما باید برای ترمیم رنگ خودروی خود اقدام کنید. در ترمیم رنگ خودرو نیاز نیست خیلی هزینه کنید و می توانید با حداقل هزینه ها، رنگ ماشینتان را مانند روز اولش کنید، البته به شرطی که ترمیم رنگ خودرو را به فردی حرفه ای بسپارید. برای اینکار می توانید به مرکز دیتیلیگ خودرو مراجعه کنید.

احیای رنگ خودرو در خانه
احیای رنگ خودرو در خانه

راه حل ویژه، پولیش بدنه

تا به حال، رنگ شما باید نسبتا درخشان به نظر برسد، اما باید اطمینان حاصل کنید که این احیای رنگ خودرو در خانه باید تا حد امکان باقی بماند. این همان چیزی است که پولیش بدنه خودرو می‌تواند برای شما انجام دهد؛ این کار برای شما آسان است و ماه‌ها از اتومبیل شما محافظت می‌کند. همچنین پوشش مناسب باعث شستشوهای آسان‌تر در مراحل بعدی خواهد شد؛ در کل پوشش رنگ خودرو محصولی محافظتی و نگهداری برای خودرویتان محسوب می‌شود.

با این حال بازیابی رنگ واقعا علاقه مندان به ظاهر ماشین را راضی می‌کند و فراموش نکنید که تمیز نگه داشتن خودرویتان ممکن است بیشتر از آنچه که به نظر می‌رسد ارزش داشته باشد، اما این واقعا آنقدرها سخت نیست، به خصوص زمانی که شما می‌توانید برای شستشوی اتومبیل خود با یک شامپوی مخصوص اقدام کنید یا اینکه به کارواش مراجعه کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان