ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

بهترین مرکز صافکاری بدون رنگ

با معرفی بهترین مرکز صافکاری بدون رنگ در تهران در خدمت شما هستیم. همه ما می دانیم که تصادف یک امر اجتناب ناپذیر است و در پی این اتفاق ممکن است ایراداتی به خودرو شما وارد شود. تصادف در واقع مانند یک شمشیر دو لبه محسوب می شود که حتی اگر در واقع مفصر نباشید خساراتی به شما وارد می شود و ممکن است با مشکل مواجه شوید. یکی از اساسی ترین مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید افت قیمت خودرو می باشد. دلیل این امر وارد شدن شربه به بدنه خودرو و از بین رفتن رنگ خودرو می باشد.

تا چندین سال پیش هر تصادفی کوچک یا بزرگ در صورت وارد شدن صدمه به رمگ خودرو، رنگ آمیزی می شد و این امر به طور مستقیم بر روی قیمت خودرو تاثیرگذار بود. چرا که کوچکترین رنگ آمیزی بدنه خودرو باعث می شود قیمت خودرو به شذت کاهش یابد. آیا راه حلی برای حل این مشکل وجود دارد؟ در پی همین امر بود که مهندسین به فکر راه حلی برای حل این مشکل بودند. چرا که در بسیاری از تصادفات عملا رنگ خودرو آسیبی نمی دید و تنها در مراحل درست کردن بدنه خودرو رنگ آسیب می دید و مجبور به رنگ آمیزی بدنه خودرو می شدند.

 

کسب اطلاعات بیشتر: خدمات تیونینگ خودرو در تهران

یکی از روش های تعمیر خودرو صافکاری می باشد. در واقع صافکاری یکی از شاخه های تعمیر خودرو می باشد که مربوط به بدنه است و طرفداران بسیار زیادی دارد. در حالت کلی صافکاری به دو دسته صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ تقسیم بندی می شود. به صافکاری بدون رنگ صافکاری pdr نیز گفته می شود. همانطور که از نام آن ها پیداست تفاوت این دو در رنگ آمیزی بدنه خودرو می باشد. صافکاری عملی بسیار دقیق و حساس است که ممکن است باعث آسیب رساندن به بدنه خودرو شما نیز بشود. اما می خواهیم بهترین صافکاری بدون رنگ در تهران را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

صافکاری بدون رنگ چه تاثیری بر روی قیمت خودرو دارد؟

یکی از مهم ترین مواردی که بر روی قیمت خودرو تاثیرگذار است، خساراتی است که به بدنه خودرو وارد می شود. به طوری برای محاسبه قیمت نهایی خودرو علاوه بر بخش های فنی خودرو بازسازی مجدد و رنگ کاری که توسط تعمیرکار انجام می شود نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

افت قیمت در خودروهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و یک خودرو مدل پایین ممکن است در اثر آفتاب سوختگی و وجود خط و خش دور رنگ شده باشد و یا اینکه یک خودرو در اثر تصادف نیاز به رنگ آمیزی داشته باشد. اگر برای خرید و یا فروش خودرو اقدام کرده باشید حتما متوجه شده اید که هنگام کارشناسی خودرو از تمامی روش ها برا یررسی میزان رنگ شدگی خودرو استفاده می کنند. چرا که کوچکترین رنگ شدگی بر قیمت خودرو موثر است و سبب افت قیمت خودرو خواهد شد. اما در مورد صافکاری بدون رنگ باید بدانید که هیچ گونه تاثیری بر روی قیمت خودرو ندارد. در واقع در صورتی که بدنه خودرو اسیب جدی ندیده باشد و رنگ خودرو خراب نشده باشد به راحتی می توانید با استفاده از صافکاری بدون رنگ بدنه خودرو خود را ترمیم کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر سپر شکسته

مراحل صافکاری بدون رنگ

در مرکز صافکاری بدون رنگ در تهران یعنی مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی صافکاری بدون رنگ دارای مراحلی است که در این بخش به طور مختصر به آن اشاره ای خواهیم داشت. در تصادفات پس از مراجعه به صافکاری نقاط آسیب دیده مشخص می شود و صافکار با توجه به شدت ضربه وارد شده می بایست نسبت به تعویض قطعه، صافکاری بدون رنگ و یا صافکاری با رنگ تصمیم گیری کند. در حالت کلی اگر ضربه جدی نباشد می توان با استفاده از صافکاری بدون رنگ خودرو را به حالت اولیه بازگرداند بدون اینکه از قیمت اولیه خودرو کاسته شود.

در این روش در ابتدا قطعات اضافی جدا می شود تا بتوان از قسمت زیرین خودرو به نقطه آسیب دیده دسترسی داشت. به این ترتیب می توان با استفاده از میله های pdr مشکل را حل کرد. جهت وارد کردن ضربه به این بخش باید چکش خواری این بخش را افزایش داد تا بیشترین تاثیر را بتوانید دریافت کنید. به همین جهت با استفاده از یک شعله این بخش را گرم می کنند تا بدنه نرم شده و خاصیت چکش خواری آن افزایش یابد.

با اجرای مرحله دوم بر روی بدنه موج هایی ایجاد می شود که می بایست با استفاده از میله های پی دی آر این موج ها را از بین برد تا بدنه خودرو صاف شود. سپس قطعات جدا شده ر مجددا بر روی بدنه خودرو بسته و خودرو را به حالت اولیه باز می گردانند.

کسب اطلاعات بیشتر: تفاوت صفرشویی خودرو با کارواش

بهترین صافکاری بدون رنگ در تهران

یکی از عمده ترین مشکلات افراد این است که نمی دانند برای صافکاری بدون رنگ خودرو خود به کجا مراجعه کنند. همان طور که می دانید استفاده نادرست از میله های پی دی آر باعث می شود که بدنه خودرو به حالت اعوجاج در بیاید و مجبور به رنگ آمیزی بدنه خودرو شوید بنابراین بهتر است به یک مرکز معتبر برای صافکاری بدون رنگ در تهران مراجعه کنید. شما عزیزان برای دریافت تمامی خدمات مربوط به خودرو اعم از تعمیر سپر خودرو، صافکاری بدون رنگ، تیونینگ خودرو، تغییر رنگ رینگ خودرو و … می توانید به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و از خئمات این مجموعه بهره مند شوید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان