ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری رکاب خودرو

صافکاری رکاب خودرو در تهران و غرب تهران با بالترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مخصوص خودروهای خارجی. یکی از سرویس های ارائه دهنده توسط اتوبیرنگ علی مومنی صافکاری رکاب خودرو های خارجی می باشد. برای ترمیم انواع رکاب خودرو شاسی بلند و شاسی کوتاه می توانید به این مجموعه مراجعه کنید و خودرو را مانند روز اول تمیز تحویل بگیرید.

تعمیر رکاب خودرو در تهران

رکاب ماشین در واقع پله ی خودرو است که زیر اتاقک ماشین کار شده است. این رکاب ورود و خروج از خودرو را آسان می کند. رکاب ماشین عموما از جنس سپر ساخته می شود و بسیار محکم می باشد. این عضو بسیار پرکاربرد است و در نتیجه در معرض خطر بیشتری می باشد. زنگ زدگی رکاب ماشین، خوردگی رکاب، رنگ ریختگی بر روی رکاب، قر شدن رکاب ماشیت و حتی شکستگی آن از جمله مواردی است که باعث می شود شما نیازمند تعمیر و یا صافکاری رکاب ماشین باشید.

شما عزیزان برای ترمیم و یا صافکاری pdr بدنه وماشین و رکاب ماشین می توانید با کارشناسان اتوبیرنگ علی مومنی در تماس باشید.

صافکاری رکاب ماشین

یکی از سرویس‌های ارائه شده در صافکاری‌ها تعمیر رکاب خودرو می‌باشد که شامل صافکاری و ترمیم انواع آسیب رکاب می‌شود. رکاب خودرو به طور کل از جنس سپر خودرو ساخته می‌شود. ترمیم این دو بخش از اتومبیل تقریبا یکسان است. خدمات تعمیر سپر و تعمیر رکاب به شکل یکسانی در مجموعه‌های صافکاری ارائه می‌گردد. یک صافکار با تشخیص نوع آسیب دیدگی اقدام به تعمیر رکاب خودرو می‌کند که می‌تواند شامل جوش پلاستیک یا رفع قرشدگی با استفاده از گرما یا اعمال فشار باشد.

صافکاری رکاب خودرو
صافکاری رکاب خودرو

صافکاری رکاب خودرو های خارجی 

صافکاری بدون رنگ اتوبیرنگ علی مومنی یک مجموعه با تجربه در زمینه تعمیر و صافکاری خودروهای خارجی می باشد که می توانید برای دریافت خدمات خودرو به این مجموعه مراجعه کنید. برای آگاهی از تعرفه ها می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

صافکاری رکاب با دستگاه

دستگاه ساکشن دستگاه مکنده ای است که نه تنها در صافکاری بلکه در بسیاری از حوزه های دیگر کاربرد دارد. در صافکاری از این دستگاه برای از بین بردن قسمت هایی از رکاب که غر شده و فرورفته است استفاده می شود. صافکاری رکاب خودرو با استفاده از ساکشن به این گونه می باشد که دستگاه ساکشن را بر روی قسمت فرورفته هم قرار می دهند و با اتصال دستگاه به برق و فشار دادن دکمه پوش باتن عمل صافکاری آغاز می شود، در بسیاری از موارد دستگاه ساکشن به طور کامل نمی تواند محل های فرورفته را برطرف کند و برای انجام این کار باید از روش‌ های تکمیلی دیگر نیز استفاده شود، مانند رنگ زدن سمباده زدن و یا حتی حرارت دادن. برای صافکاری رکاب با دستگاه با مناسب ترین هزینه و بالاترین کیفیت می توانید به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 صافکاری رکاب خودرو با حرارت

با استفاده از حرارت نیز می توان ر کاب خودرو را ترمیم کرد. جنس بسیاری از رکاب ها از پلاستیک است و با حرارت دادن می توان آن را ترمیم کرد البته باید در نظر داشته باشید می زان حرارت نباید به اندازه ای باشد که رنگ رکاب را به طور کامل از بین ببرد.

صافکاری رکاب با pdr

استفاده از میله های pdr یک روش جدید و نو محسوب می شود که برای جلوگیری از افت قیمت بدنه خودرو از آن ها استفاده می شود. این روش بدون اسیب به رنگ بدنه خودرو مشکل را حل می کند و در نتیجه افت قیمتی را نخواهید داشت. برای صافکاری رکاب با pdr در صورتی که رنگ بدنه خدشه ای وارد نشده است می توانید به اتوبیرنگ علی مومتی مراجعه کنید و مشکل را حل کنید.

 

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان