ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی تویوتا

صافکاری و نقاشی تویوتا از اهمیت ویژه ای برای تویوتا سواران برخوردار است چون بسیار به خودرو خود توجه داشته و سعی می کنند از بدنه آن مراقبت کنند. شاید دلیل این امر این است که پاترول یک خودرو قدیمی خارجی است و نمونه های جدید آن دیگر وارد ایران نمی شود. تصادف نیز یک اتفاق غیر قابل پیش بینی است که نمی توانید از آن جلوگیری کنید. در ادامه این مطلب در مورد صافکاری و نقاشی تویوتا می خواهیم به بحث و بررسی بپردازیم.

صافکاری تخصصی کار هر تعمیرگاهی نیست و با توجه به جنس و کیفیت بالای پاترول ها صافکاری و نقاشی آن تا حدودی سخت و دشوار است. بدین ترتیب می بایست به یک تعمیرگاه متخصص مراجعه کنید. از جمله تعمیرگاه هایی که توانایی و مهارت بالایی در صافکاری و نقاشی پاترول دارد مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی می باشد که می توانید برای دریافت نوبت به آن ها مراجعه کنید.

ویژگی های صافکاری خوب 

یکی از ویژگی های برتر صافکاری خوب این است که حدالامکان صافکاری اتومبیل ها را بدون رنگ انجام دهند تا افت قیمت خودرو را به همراه نداشته باشد و صاحب اتومبیل ضرر و زیان کمتری را داشته باشد. صافکار ماهر و حرفه‌ای همواره سعی می‌کند تا با صافکاری و نقاشی مشکل اتومبیل را برطرف کرده و نیاز به تعویض قطعات اتومبیل نداشته باشد.

صافکاری و نقاشی تویوتا
صافکاری و نقاشی تویوتا

در هنگام صافکاری برای صاف کردن قسمت های آسیب دیده اتومبیل معمولاً از بتونه استفاده می‌کنند که یکی از ویژگی‌های برتر صافکاری خوب این است که بتونه انجام شده بسیار نازک باشد چون اگر بتونه بسیار نازک باشد در اثر گذشت زمان و همچنین تابش نور مستقیم خورشید به آن دچار ترک خوردگی نخواهد شد.

توجه داشته باشید که زمانی صافکاری نتیجه عالی و مثبتی خواهد داشت که قسمتی از بدنه اتومبیل که رنگ شده است و قسمت دیگر آن از نظر براقیت و شفافیت فرقی نداشته باشد و مرز بین قسمت رنگ شده و بدون رنگ مشخص نباشد.

در صورتی که صافکاری و نقاشی پاترول به خوبی انجام شود در حین رانندگی لرزش و صدایی ایجاد نخواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های صافکاری و نقاشی اتومبیل پاترول که اگر به خوبی انجام شود این است که بین قطعات مختلف بدنه قرینه ایجاد شود. همچنین در ابتدای کار صافکار باید هزینه خدمات خود را ارائه کرده و در تایمی که مشخص می‌کند اتومبیل را برای مشتری آماده کرده باشد.

صافکاری بدون رنگ پاترول

صافکاری بدون رنگ پاترول یعنی مهارتی که شما در صورتی که به بدنه پاترول آسیب وارد شده باشد آن را تعمیر و ترمیم کنید. برای این کار شما باید از تعمیرگاه های تخصصی و معتبر و همچنین تعمیرکارانی که تجربه و توانایی صافکاری بدون رنگ پاترول را دارند کمک بگیرید. شما می توانید برای صافکاری pdr یا صافکاری بدون رنگ به صورت کاملا تخصصی به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان