ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری حرفه ای

اگر به دنبال صافکاری حرفه ای هستید با ما همراه باشید. این روزها بسیاری از مردم به دنبال یک صافکار حرفه ای در تهران هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند ایرادات خودرو خود را رفع کنند. چنانچه بدنه خودرو شما نیز آسیب دیده است و به دنبال یک صافکاری حرفه ای در تهران هستید می توانید در این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات صافکاری خودرو یک حرفه تخصصی است که بسیاری از صافکاران عمومی از پس آن بر نمی آیند چرا که هر ساله روش های جدیدی به روند صافکاری خودرو افزوده می شود و کسی صافکار حرفه ای است که خود را آپدیت کرده باشد و از روش های جدیدی استفاده کند. توصیه ما به شما این است که پیش از مراجعه به هر تعمیرگاهی در ابتدا نمونه کارهای آن را در وب سایت مورد نظر مشاهده کنید و سپس بهترین صافکار را انتخاب کنید.

نقاشی صافکاری حرفه ای

اگر دارای خودرو خارجی باشید حتما صافکاری ماشین برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کوچکترین اشتباهی می توان از قیمت خودرو بکاهد. حرفه ای ترین نقاشی و صافکاری ماشین های خارجی را می توانید از اتوبینگ بخواهید. کیفیتی که بدنه خودروهای خارجی دارند باعث شده است که به هنگام صافکاری دقت لازم را به خرج دهید. چرا که در هنگام صافکاری می بایست مهارت بالایی داشته باشید تا کمترین آسیبی به بدنه خودرو وارد نشود.

امروزه صافکاری به یکی از موفق ترین خدمات حوزه خودرو تبدیل شده است. با گسترش هرچه بیشتر استفاده از ماشین و افزایش تعداد آنها در شهرها و جاده های کشور، صافکاری و سایر فعالیت های مربوط به ترمیم و تعمیر بدنه خودرو از جایگاه خاصی برخودار گردیده اند.

نقاشی صافکاری حرفه ای
نقاشی صافکاری حرفه ای

با توجه به قیمت روزافزون اتومبیل و روی آوردن مردم به خرید اتومبیل های دسته دوم، صافکاری حرفه ای بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به این نکته که هر لکه، فرو رفتگی، برآمدگی یا رنگ ریختگی بدنه خودرو می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد، صاحبان خودرو را بر آن داشته است برای جلوگیری از افت شدید قیمت اتومبیل خود، ماشین های تصادفی خود را به یک صافکار حرفه ای بسپارند تا با انجام یک صافکاری بی نقص، بدنه خودرو مانند روز اول نمایش داده شود و اتومبیل با کاهش قیمت شدیدی مواجه نگردد.

صافکار حرفه ای

در فعالیت های صافکاری به طور کل صافکار حرفه ای به کسی اطلاق می شود که خراش‌ها، فرورفتگی‌ها و حتی رنگ ریختگی‌های بدنه خودرو را به شکلی کاملا حرفه‌ای و مطابق با سایر قسمت‌های بدنه خودرو ترمیم نماید. یک صافکار حرفه‌ای کسی است که با استفاده از تجربه و مهارت خود، متدهای جدید صافکاری و بهره گیری از علم روز دنیا به وسیله دستگاه های نوین صافکاری اقدام به صافکاری نماید. یکی از مهمترین هنرهای صافکار، انجام صافکاری بدون رنگ می‌باشد که با استفاده از این نوع صافکاری جلوی افت شدید قیمت اتومبیل را خواهد گرفت. یک صافکار حرفه‌ای مانع از ایجاد لکه و آثار ناشی از صافکاری مانند موج در بدنه خودرو می‌گردد. 

تعمیرگاه های مختلفی در زمینه صافکاری خودرو در سطح شهر فعالیت می کنند. اما آنچه که این افراد را از هم متمایز می کند میزان تخصص و مهرات آن ها می باشد. با یک سرچ کوتاه می توانید انواع تعمیرگاه های صافکار حرفه ای نظیر اتوبیرنگ علی مومنی، صافکاری رضایی و … را مشاهده کنید. 

به طور کل هرچه صافکاری که انتخاب می‌کنید حرفه‌ای‌تر باشد به همان میزان ضرر مالی وارده به شما در اثر تصادفات کمتر خواهد شد. پس در انتخاب صافکار حرفه ای خود بیشترین دقت را نمایید تا از ضررهای مالی و احیانا جانی در آینده در امان بمانید.

خدمات صافکاری حرفه ای در تهران

آن دسته از عزیزانی که با خدمات صافکاری حرفه ای در تهران آشنا هستند به خوبی می دانند که با چه اصطلاحاتی ممکن است رو به رو شوند مانند شاسی کشی، دستگاه مکش، رنگ کوره ای و یا پولیش خودرو که هر کدام می تواند ضرورت خاصی را بیان کند. به عنوان مثال در شاسی کشی با روش‌های مختلف از جمله چهار پایه، دستگاه شاسی کش و یا میله شاسی را تعمیر می کنند. هم چنین با دستگاه مکش می توان قسمت های تو رفته خودرو را مورد بررسی قرار داد.

خدمات صافکاری حرفه ای در تهران
خدمات صافکاری حرفه ای در تهران

استفاده از رنگ کوره ای که جزء رنگ هاکه بهیی فوق العاده است در صافکاری بسیار مورد توجه است. البته در پولیش خودرو اصولا ۸ تا ۱۰ لایه رنگ بر روی ورق های بدنه خودرو به کار می رود که پولیش بدنه  می تواند رنگ اتوموبیل را براق تر نشان دهد و صددرصد صافکاری حرفه ای می تواند پولیش قابل قبول تری را به نمایش بگذارد.  خدمات صافکاری ماشین حرفه ای را می توانید از اتوبیرنگ علی مومنی دریافت کنید.

صافکاری حرفه ای با میله های پی در آر

صافکاری حرفه ای با میله های Pdr امروزه باعث شده است تا به راحتی آسیب مورد نظری که به فرورفتگی منجر شده است را به توان به راحتی تعمیر نمود. بدین ترتیب شما قادر هستید بدون اینکه با افت قیمت خودرو مواجه شوید بهترین صافکاری را تجربه کنید. امروزه اکثر صافکاران میله های پی دی آر را به عنوان ابزار فوق العاده کاربردی می شناسند که وابسته به جنس خود قیمت متفاوتی را ارائه می‌دهند.

در صافکاری بی رنگ این میله ها به شدت مورد استفاده قرار می گیرند. آن دسته از میله های پی دی آری که جنس قابل قبولی ندارند، قیمت پایین تری را نیز به خود اختصاص می‌دهند.  صددرصد جنس های مرغوب و کیفیت بالا نیز قیمت بیشتری دارند و به همین دلیل است که شما باید یک مرکز معتبر و صافکاری حرفه ای قابل‌قبول را برای دریافت خدمات این چنینی در نظر بگیرید. بهترین صافکاری pdr  را می توانید با اتوبیرگ علی مومنی تجربه کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان