ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی رونیز

با معرفی مرکز خدمات صافکاری و نقاشی رونیز در خدمت شما هسایم. رانندگی در شهرهای شلوغ و پر از خودرو کار ساده ای نیست و حتی اگر شما قوانین را رعایت کنید باز هم ممکن است برخوردهایی صورت گیرد و در نتیجه با آسیب بدنه خودرو روبرو شوید. رونیز نیز خودرویی است که از دیگر خودروهای ارتفاع و طول بدنه بیشتری دارد و ممکن است در طول روز دچار اسیب شود. صافکاری و نقاشی رونیز شامل از بین بردن خط و خش ها، رنگ آمیزی بدنه، پوشش دهی پوسته خودرو و رفع تورفتگی های ناشی از برخورد می باشد که باعث می شود به طول عمر بدنه خودرو شما اضافه شود. 

خدمات صافکاری و نقاشی رونیز و صافکاری pdr رونیز به صورت تخصصی در مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی با مناسب ترین قیمت انجام می شود. برای دریافت خدمات تنها کافیست با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

صافکاری تخصصی رونیز

صافکاری رونیز یا همان بدنه‌کاری خودرو رونیز به مجموعه‌ای از فرآیندها و تکنیک‌ها گفته می‌شود که به منظور بازسازی و بهینه سازی بدنه خودرو رونیز انجام می‌شود. این فرآیندها شامل تعمیر ضربه، تعویض قطعات شکسته، ترمیم خط و خش، نقاشی خودرو و پوشش دهی و… است. هدف اصلی صافکاری ماشین، بهبود و بهینه سازی ظاهر و عملکرد خودرو است تا باز هم به شرایط اولیه خود بازگردد. بدنه خودرو بخش مهمی از خودرو محسوب می‌شود که باید به شکل مناسبی نگهداری و تعمیر شود تا امنیت و ظاهر خودرو حفظ شود.

مزایای صافکاری حرفه ای خودرو رونیز در اتوبیرنگ

  1. بهبود ظاهر: صاف کردن خودرو خراش ها و سایر عیوب را از سطح رنگ پاک می کند و ظاهری صاف تر، براق تر و جذاب تر به آن می بخشد.
  2. افزایش ارزش: خودرویی که به خوبی نگهداری و رنگ آمیزی شده باشد، احتمالاً قیمت بالاتری در بازار فروش مجدد دارد.
  3. محافظت بهتر: با از بین بردن عیوب سطح و اعمال یک موم محافظ، صاف کردن خودرو به محافظت از رنگ در برابر آسیب های بعدی کمک می کند، عمر رنگ را افزایش می دهد و از نیاز به تعمیرات پرهزینه در خط جلوگیری می کند.
  4. تجربه رانندگی بهتر: خودرویی که صافکاری شده باشد و بدنه ضرب خورده ای نداشته باشد منجر به تجربه رانندگی راحت‌تر و آرام‌تری می‌شود.

صافکاری pdr رونیز

در صافکاری pdr رونیز و یا صافکاری بدون رنگ، سطح بدنه بدون نیاز به رنگ آمیزی به حالت اولیه باز می گردد. معمولا برای ترمیم بدنه خودرو صافکاری بدون رنگ طرفدار بیشتری دارد اما این امر نیازمند این است که بدنه خودرو شما آسیب سطحی دیده باشد و رنگ بدنه از بین نرفته باشد. صافکاری pdr یک فرایند حرفه ای است که هر فردی نمی تواند از پس آن براید به همین سبب لازم است که به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید. بدین منظور اتوبیرنگ علی مومنی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان