ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی چری

با معرفی بهترین مرکز صافکاری و نقاشی چری در خدمت شما هستیم. چری یکی از خودروهای خارجی می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه هزینه بالاتری برای ترمیم آن نسبت به خودروهای داخلی پرداخته می شود. صافکاری و نقاشی چری می بایست با تخصص بالایی انجام شود تا خودرو افت قیمت نداشته باشد. در این بخش می خواهیم معتبرترین مرکز صافکاری چری در تهران را به شما معرفی کنیم.

صافکاری چری

چری یکی بهترین ماشین های چینی است که در ایران طرفداران خاص خود را دارد. متاسفانه به دلیل نواسانات ازری قیمت ماشین چری نیز مانند سایر ماشین ها روز به روز درحال افزایش است. با قیمت بالای خودرو ها وقتی تصادفی برای این ماشین ها رخ میدهد بهتر است بهترین مرکز صافکاری و نقاشی چری در تهران را برای رفع ایرادات ایجاد شده انتخاب کنید تا ماشین شما افت قیمت زیادی پیدا نکند.

توجه داشته باشید در صورتی که خودرو چری دارید و بدنه خودرو آسیب دیده است برای رفع مشکل می بایست نزد یک متخصص بروید تا از قیمت خودرو کاسته نشود. یکی از بهترین مزاکز صافکاری در تهران مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی می باشد که فقط در زمینه خودروهای خارجی فعالیت می کند. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه صافکاری و نقاشی خودرو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان و یا دریافت نوبت می توانید با شماره های درج شده در سایت یا شماره 09124225050 تماس بگیرید و با متخصصین اتوبیرنگ علی مومنی در تماس باشید.

صافکاری و نقاشی چری
صافکاری و نقاشی چری

هزینه صافکاری چری

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که برای کاربران عزیز ما دراین صفحه پیش میاید این است که هزینه صافکاری چری در این مرکز چقدر است. در مرکز صافکاری تخصصی چری معرفی شده در بالا هزینه صافکاری چری بسیار منصفانه و ارزان تر از سایر مراکز است.

آنچه بر هزینه صافکاری چری تاثیر مستقیم دارد میزان تخصص و مهارت صافکار چری میباشد و هرچه میزان آسیب دیدگی گسترده تر و عمیق تر باشد قیمت صافکاری چری بیشتر خواهد بود.

همچنین روش صافکاری ماشین چری از دیگر عوامل موثر بر قیمت صافکاری چری میباشد. برای مثال در صورتی که صافکار از روش های پیشرفته ای مانند صافکاری مغناطیسی برای رفع ایرادات خودرو چری بهره ببرد هزینه بیشتری نسبت به روش های معمولی و سنتی خواهد داشت اما در عوض نتیجه ارائه شده حرفه ای تر بوده و روند صافکاری در زمان کوتاهتری انجام میشود.

برای اطلاع از حدود هزینه صافکاری چری در تهران میتوانید عکس قسمت آسیب دیده خودروتان را برای کارشناسان ما ارسال کنید و با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان