ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری بدون رنگ با لیزر

صافکاری بدون رنگ با لیزر در تهران توسط متخصصین با تجربه اتوبیرنگ علی مومنی اجرا می شود. صافکاری خودرو یکی از پرکاربردترین رشته ها در تعمیر و نگهداری خودرو می باشد. در بخش های پیشین در مورد صافکاری بدون رنگ، مزایا و معایب آن به بحث وبررسی پرداخته ایم و اطلاعات کاملی در مورد آن دارید.

در این بخش می خواهیم در مورد صافکاری بدون رنگ با لیزر صحبت کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. صافکاری ماشین روش های مختلفی دارد که استفاده از لیزر تنها یکی از آن ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با اتوبیرنگ علی مومنی همراه باشید.

انواع روش های صافکاری خودرو

صافکاری خودرو روش های متفاوتی دارد زیرا یکی از پرکاربردترین و فنی ترین روش های تعمیر خودرو می باشد. به جرات می توان گفت روش های بسیار متفاوتی برای صافکاری ماشین وجود دارد. اما برخی از این روش ها عام تر و تخصصی تر می باشند. 

از میان انواع روش های صافکاری ماشین می توان به صافکاری pdr یا صافکاری بدون رنگ با لیزر اشاره کرد. در مورد صافکاری با میله های پی دی آر در بخش های پیشین صحبت کردیم. در این بخش می خواهیم در مورد صافکاری با لیزر و مزایا و معایب آن صحبت کنیم.

صافکاری بدون رنگ با لیزر

یکی از به روز ترین و جدید ترین روش های صافکاری می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کاربرد همه جانبه صنعت اپتیک یا همان لیزر، صنعت صافکاری هم به سمت استفاده از لیزر در صافکاری حرکت کرد. این روش قدمت زیادی ندارد و کمتر از 10 سال است که مورد استفاده صافکار ها قرار می گیرد.

صافکاری بدون رنگ با لیزر
صافکاری بدون رنگ با لیزر

صافکاری با لیزر 

اگر بخواهیم بدانیم صافکاری با لیزر چیست، ابتدا باید بدانیم مربوط به کدام یک از انواع صافکاری محسوب می شود. در مطالب قبلی به طور مفصل در مورد دو دسته اصلی صافکاری توضیح داده ایم:

  • صافکاری بدون رنگ
  • صافکاری با رنگ

صافکاری با لیزر یک از روش های صافکاری بدون رنگ می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص که دارای درجه بندی در قدرت لیزر می باشد انجام می شود. اشعه تابیده شده به نقطه مورد نظر باعث می شود که اتم ها و ساختار فلزی بدنه خودرو جنبش بیشتری داشته باشند. دقیقا همان کاری که در روش های دیگر صفکاری با استفاده از سشوار های صنعتی و یا هر دستگاه گرما ده دیگری انجام می شود. نکته مثبت در این روش این است که بدون هیچ آسیبی به رنگ و فرم اصلی خودرو این فرآیند انجام می شود.

مزایای صافکاری بدون رنگ با لیزر

ستفاده از دستگاه های صافکاری لیزری دو فایده اصلی برای صافکار خودرو و همچنین مالک خودرو دارد:

  1. فایده اول استفاده از دستگاه های صافکاری لیزری صرفه جویی در زمان و انرژی می باشد. به دلیل استفاده از اشعه لیزر در این دستگاه ها در کمترین زمان ممکن بهترین و مناسب ترین دما برای صافکاری را ایجاد می کند. در این شرایط هم در زمان صافکاری صرفه جویی می شود و از طرفی هم کیفیت صافکاری بالا می رود.
  2. فایده دوم این است که بعد از صافکاری هیچ اثری از صافکاری باقی نمی ماند و جوری رنگ خودرو را به بدنه می چسباند و تثبیت می کند که با هیچ روشی نمی توان متوجه صافکاری در آن نقطه از بدنه خودرو شد.

بهترین مرکز صافکاری با لیزر

ما در مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی تمام تلاش خود را کرده ایم تا خود را به روز نگه دارد و با استفاده از بهترین و به روز ترین روش های روز دنیا، بهترین کیفیت را ارائه دهیم. تعمیرگاه اتوبیرنگ علی مومنی جزو اولین تعمیرگاه هایی می باشد که با استفاده از صافکاری لیزری توانستند رضایت مشتریان خود را کسب کند. با استفاده از به روز ترین تجهیزات توانسته ایم بهترین تعمیرگاه تخصصی خودرو را در اختیار شما قرار دهیم.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان