ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری pdr شمال تهران

با معرفی بهترین مرکز صافکاری pdr شمال تهران در خدمت شما هستیم. امروزه صافکاری به یک عمل هنری تبدیل شده است و کاربرد زیادی به خصوص در ایران دارد. روزانه با تصادف های ریز در سراسر تهران روبرو هستیم که ممکن است به ظاهر خودرو آسیب رساند. اگر این آسیب رنگ خودرو را تحت تاثیر قرار ندهد می توان با صافکاری pdr مشکل را حل کرد.

اما همانطور که بیان شد صافکاری pdr شمال تهران یک تخصصی محسوب می شود و کمتر کسی می تواند این تخصص را به طور کامل اجرا کند. اگر به دنبال یک صافکاری ماهر هستید که اط نتیجه کار اطمینان حاصل کنید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل کنید و با بهترین صافکار تهران یعنی اتوبیرنگ علی مومنی در تماس باشید.

خدمات صافکاری pdr شمال تهران

مرکز تخصصی صافکاری pdr در شمال تهران یعنی اتوبیرنگ علی مومنی تمامی خدمات تعمیر ظاهری خودرو را در اختیار شما قرار می دهد. اگر دارای خودرو خارجی هستید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. تخصص این مجموعه صرفا بر روی خودروهای خارجی می باشد. شما عزیزان می توانید صافکاری بدون رنگ در شمال تهران به صورت تخصصی با علی مومنی تجربه کنید.

هزینه صافکاری pdr در تهران

صافکاری pdr  در شمال تهران
صافکاری pdr  در شمال تهران
  • صافکاری بدون رنگ با بهترین کیفیت
  • صافکاری نقاط دولایه و سه لایه از قبیل رکاب، گلگیر و درب موتور
  • رفع ترک خوردگی روی بدنه خودرو
  • رفع آثار آسیب دیده به صورت حرفه ای با میله های pdr

کاربرد صافکاری pdr

اگر اطلاعاتی در مورد صافکاری pdr ندارید می توانید مقاله صافکاری pdr چیست را مطالعه کنید. همان گونه که در بالاتر ذکر شد، این روش های صافکاری در برطرف سازی فرورفتگی های کوچک، مورد استفاده قرار می گیرند که در قسمت زیر به برخی از موارد استفاده آن اشاره شده است:

  • برطرف سازی فرو رفتگی های ناشی از تگرگ یا ضربات فیزیکی کم
  • برطرف سازی فرورفتگی های ناشی از تصادفات خفیف
  • استفاده در جهت کاستن از میزان بتونه در صافکاری های با رنگ

جهت اطمینان خاطر از کیفیت صافکاری و برگشت بدنه خودرو به حالت اولیه، می توانید صافکاری خودرو خود را به تعمیرکاران مجرب و باتجربه صافکاری pdr در شمال تهران بسپارید. این تعمیرگاه با داشتن افراد متخصص و با سابقه کاری بالا در جهت انواع سرویس های دوره ای، صفر شویی موتور خودرو، تعمیرات انواع گیربکس ، صافکاری بدون رنگ و pdr خودرو nv در شمال تهران و… در خدمت شما عزیزان است.

صافکار PDR می‌تواند کار را در یک الی سه ساعت انجام دهد. برای افرادی که خسارت‌های جزئی دارند، قرار دادن وسیله خود در یک صافکاری به مدت چند روز واقع بینانه نیست. اکثر فرورفتگی‌ها را می‌توان توسط متخصصین صافکاری pdr در تعمیرگاه تخصصی شمال تهران تعمیر کرد.

هزینه صافکاری pdr در شمال تهران

هزینه صافکاری pdr  در شمال تهران به عواملی همچون میزان خسارت، اندازه ناحیه آسیب دیده و محل آسیب دیده بستگی دارد. در تصادفات شدیدتر به راحتی نمی‌توان به پشت قسمت بدنه دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل اگر آسیب بیشتر باشد، زمان و هزینه بیشتری نسبت به یک صافکاری ساده دارد. برای آسیب‌های کوچک از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان و برای آسیب‌های بزرگتر حدودا 6 تا 20 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

صافکاری pdr  در شمال تهران
صافکاری pdr  در شمال تهران

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید مقدار خسارت وارده روی وسیله نقلیه شما است. طبیعتا هزینه صافکاری سقف خودرو نسبت به یک درب یا گلگیر گران‌تر خواهد بود. صرف نظر از این، تعیین دقیق اجرت صافکاری دشوار است زیرا تصادف‌هایی که رخ می‌دهند هیچوقت شبیه به هم نیستند.

از طرفی صافکاری بدون رنگ همیشه ارزان‌تر از صافکاری و نقاشی خواهد بود و در صافکاری PDR ما نیازی به استفاده از بتونه و نقاشی نداریم مسلما هزینه‌ی کمتری نیز پرداخت می‌کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرخ خدمات با بهترین صافکاری pdr در شمال تهران تماس بگیرید.

بهترین مرکز صافکاری pdr شمال تهران

اگر دارای خودرو خارجی هستید به بدنه خودرو شما آسیب وارد شده است پیش از این که آسیب شدیدتر شود و مشکلات بیشتری را به همراه داشته باشد لازم است که به بهترین صافکاری در تهران مراجعه کنید و مشکلات را با صافکاری پی دی ار حل کنید. در نظر داشته باشید که شما عزیزان برای تعمیر خودرو خود می توانید با خیالی آسوده از عالی بودن نتیجه کار به اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان