ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

هزینه صافکاری pdr 

یکی از اولین سوال هایی که برای هر مشتری صافکاری خودرو پیش می آید این است که هزینه صافکاری pdr 1403 ماشین چقدر است؟ و یا اجرت صافکاری pdr ماشین در تهران چقدر است؟ حتما با صافکاری بدون رنگ اشنایی دارید و می دانید که در بسیاری از مراکز تعمیر و ترمیم بدنه خودرو از روش هایی استفاده می شود که کمترین آسیب به رنگ بدنه خودرو وارد شود، این کار صافکاری بدون رنگ می باشد. به طور کلی صافکاری امری تخصصی می باشد که شاید هرکسی نتواند از عهده این کار بربیاید.

بنابراین بهترین راه این است که صافکاری خودرو خود را به متخصصین آن بسپارید که در نتیجه کار اطمینان داشته باشید. از همین رو هزینه صافکاری pdr ماشین هیچگاه یک نرخ ثابت نبوده است و همیشه توسط متخصصین مختلف دچار تغییر شده است. این سوال همیشه در ذهن مشتریان است که حدود هزینه صافکاری با pdr چقدر است؟

متخصصین مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مانند دیگر کارشناسان در حوزه تعیین هزینه صافکاری pdr ماشین در نظر دارند یک صافکاری خوب که در آن از زنگ استفاده نمی شود را تحویل مشتری دهند تا یک نتیجه بی نظیر را مشاهده کنید. به زبان ساده تر می توان گفت یک صافکاری خوب صافکاری است که تمام تلاش خود را بکند به رنگ بدنه خودرو آسیبی وارد نشود تا از قیمت خودرو کاسته نشود. صافکار حرفه ای کسی است که بتواند بدون رنگ آمیزی ناحیه آسیب دیده را ترمیم کند.

قیمت صافکاری پی دی ار

قیمت صافکاری pdr ماشین
هزینه صافکاری pdr ماشین

یکی از سوالات اساسی این است که چرا قیمت صافکاری پی در ار ماشین های لوکس و وارداتی از خودروهای داخلی بیشتر است؟ در وهله اول این مورد را باید در نظر بگیرید که صافکاری در خصوص بدنه اتومبیل های مختلف باهم فرق می کند. قطع به یقین بسیاری از خودروهای خارجی دارای سنسورها و رادارهایی برای تشخیص بیشتر می باشند. به همین دلیل فرایند صافکاری پیچیده تر است و در نتیجه قیمت صافکاری پی دی ار ماشین های لوکس اندکی گران تر می شود. بسیاری از خودروهای وارداتی دارای فرم بدنه آیرودینامیکی خاصی هستند که برای صافکاری آن ها نیاز به داشتن دانش و تخصص خاصی است و تمامی صافکاری ها نمی توانند فرایند صافکاری را به طور کامل به اتمام برسانند.

خودروهای لوکس وارداتی مانند پورشه، مازراتی، ولوو، مرسدس بنز، رنو و … همگی جزو خودروهایی هستند که برای صافکاری بخش های مختلف آن ها نیاز به داشتن دانش و تخصص کافی می باشد. یکی از بهترین مراکز صافکاری و نقاشی خودرو در تهران، صافکاری و اتوبیرنگ علی مومنی می باشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

همچنین بسیاری از خودروهای وارداتی مانند پرادو و میتسوبیشی و … برای آفرود و جاده های ناهموار ساخته شده اند و به همین دلیل برای ساخت آن ها از متریال های سخت استفاده شده است. همین موضوع صافکاری بدنه خودرو را بسیار سخت می کند. تمامی این دلایل می تواند بر هزینه صافکاری pdr ماشین تاثیرگذار باشد. شما عزیزان برای دریافت قیمت می توانید با مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی در تماس باشید.

قیمت صافکاری pdr ماشین
هزینه صافکاری pdr ماشین

اجرت صافکاری pdr

صافکاری بدون رنگ با استفاده از میله هhی پی دی آر یک روش نوین محسوب می شود که با استفاده از میله هایی خاص می توان فرورفتگی هایی را که بر روی بدنه خودرو ایجاد شده است را برطرف کند. در روش پی دی آر از چکش و ضربه برای رفع ایرادات فرورفتگی های بدنه استفاده می شود به همین دلیل این روش برای خودروهایی که بدنه آن ها آسیب سطحی دیده است مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی توصیه می شود از این روش در کنار دیگر روش ها برای رفع ایرادات بدنه استفاده شود. برای دریافت میزان اجرت صافکاری pdr با شماره 09124225050 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

قیمت صافکاری pdr

rdlj صافکاری pdr ماشین برای خودروهای مختلف متفاوت است و همچنین می بایست در ابتدا ایراد وارد شده به بدنه خودرو مورد بررسی قرار بگیرد و سپس راجب قیمت صافکاری pdr ماشین نظر داده شود. شما می توانید برای رفع ایراد بدنه خودرو خود و صافکاری و نقاشی به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید. اما در نظر داشته باشید در حالت کلی قیمت صافکاری بدون رنگ کمتر از تعویض قطعه مورد نظر می باشد همچنین از کاهش قیمت خودرو نیز جلوگیری می شود. البته در نظر داشته باشید در صورتی که رنگ بدنه خودرو آسیب دیده باشد نیاز به رنگ کاری می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ

هزینه صافکاری pdr سپر

در بیشتر تصادفات یا برخوردهایی که رخ می دهد عموما سپر عقب خودرو اسیب می بیند و به همین دلیل صافکاری سپر عقب و یا جلو یکی از کاربردی ترین انواع صافکاری می باشد. البته این نوع صافکاری عموما برای خودروهایی به کار برده می شود که سپر آن ها دارای جنسی خاص باشد. در غیر اینصورت برای بسیاری از خودروها که سپر آن ها جنس خاصی ندارد، تعویض به صرفه تر از صافکاری می باشد. برای دریافت هزینه صافکاری pdr ماشین سپر عقب و یا جلو خودروهای لوکس می توانید با مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی در تماس باشید.

قیمت صافکاری pdr ماشین
هزینه صافکاری pdr ماشین

هزینه صافکاری pdr

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که موقع باز کردندرب خودرو به جدل و یا سنگی گیر کرده و دچار آسیب دیدگی شود. برخورد ماشین ها به یکدیگر از کنار هم نیز می تواند با عث خرابی درب خودرو شود که در نتیجه فرورفتگی بدنه خودرو را به همراه دارد. در صورتی که رنگ درب خودرو آسیبی ندیده باشد به راحتی می توان با استفاده از هزینه صافکاری pdr مشکل را حل کرد و خودرو را مانند روز اول تحویل گرفت. برای دریافت هزینه صافکاری pdr ماشین مربوط به درب خودرو می توانید با مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی در تماس باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: مراحل کار صفرشویی خودرو

هزینه صافکاری گلگیر خودرو

خودروهایی که گلگیر آن ها به صورت محدب طراحی شده است بیشتر از سایر خودروها ممکن است به صافکاری گلگیر نیاز دشاته باشند. هزینه صافکاری گلگیر عقب و جلو باهم برابر نیست و ممکن است صافکاری گلگیر عقب دوبرابر صافکاری گلگیر جلو هزینه بر باشد. برای دریافت هزینه صافکاری pdr ماشین گلیر عقب و جلو خودرو خود می توانید با مجموعه صافکاری و نقاشی علی مومنی در ارتباط باشید.

هزینه صافکاری 1403

هر ساله تعرفه های جدیدی از طرف صنف صافکاران در ایران تعیین می شود که دارندگان خدمات خودرویی نباید از این هزینه فراتر دریافت کنند. اتوبیرنگ علی مومنی کاملا مطابق با تعرفه های هزینه صافکاری 1403 می باشد و می توانید بدون نگرانی تمامی خدمات را با مناسب ترین قیمت دریافت کنید. اتوبیرنگ علی مومنی تنها در زمینه خودروهای خارجی فعالیت می کند و هزینه صافکاری 1403 را مطابق با عرف دریافت می کند. برای دریافت هزینه صافکاری 1403 با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

هزینه صافکاری ماشین با توجه به نرخ اتحادیه چقدر است؟ قیمت صافکاری ماشین عموما با توجه به نیاز خودرو تعیین می شود. این قیمت ممکن است از چند صد هزار تومان شروع شود و تا چندین میلیون تومان برسد. در خصوص قیمت صافکاری ماشین بدون رنگ و یا با رنگ در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. 

چگونه از قیمت صافکاری ماشین مطلع شوم؟

برای اینکه اطلاعات دقیقی در مورد قیمت صافکاری ماشین های خارجی داشته باشید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و از اتوبیرنگ علی مومنی اطلاعات کافی را کسب کنید. صدمه وارد شده به خودرو را با ارسال تصویر برای کارشناسان اتوبیرنگ از طریق راه های ارتباطی می توانید هزینه تقریبی برای صافکاری ماشین را براورد کنید.

قیمت صافکاری ماشین

زمانی که بدنه خودرو به هر دلیلی آسیب می بیند پیدا کردن یک صافکار ماهر در تهران کاری دشوار است. صافکاری که از کار آن اطمینان داشته باشید و فرایند صافکاری بدنه خودرو به صورت کاملا تخصصی صورت پذیرد. در عین حال قیمت صافکاری ماشین نیز می بایست کاملا منصفانه و با حاشیه سود مناسب باشد. اتوبیرنگ علی مومنی برای رفاه حال مشتریان عزیز خود و تلاش در جهت ارائه خدمات با کیفیت قیمت صافکاری ماشین را متناسب با نرخ اتحادیه در نظر گرفته است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت صافکاری ماشین در تهران، متناسب با مدل خودرو خود با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسی کنید.

هزینه صافکاری ماشین
هزینه صافکاری ماشین

نرخ صافکاری 1403

مراکز صافکاری در تهران موظفند بر اساس نرخی که اتحادیه تعیین می کند هزینه صافکاری ماشین را از مشتریان دریافت کنند. البته این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که ممکن است اجرت کار با توجه به مهارت صافکار و حرفه ای بودن آن متفاوت باشد. پس همیشه ارزان بودن به معنی کیفیت مناسب نیست و گران بودن نیز نمی تواند تضمین کننده کیفیت بالای کار باشد. بهترین راه دیدن نمونه کارهای صافکاری ماشین و سپس مراجعه به مرکز مورد نظر می باشد.

مشاهده نمونه کارهای صافکاری اتوبیرنگ علی مومنی

نرخ صافکاری 1403 به طور کلی از 300 هزار تومان آغاز شده و با توجه به سختی کار و میزان صدمه وارد شده می تواند تا چندین میلیون تومان نیز افزایش پیدا کند. همچنین اجرت صافکاری برای صافکارهای مختلف نیز متفاوت است. هرجه صافکار حرفه ای تر عمل کند طبیعتا هزینه بالاتری نیز با توجه به نرخ صافکاری 1403 دریافت خواهد کرد.

شما میتوانید برای اطلاع از اجرت صافکاری 1403 و همچنین نرخ صافکاری 1403 باتوجه به مدل و میزان آسیب دیدگی ماشین تان با ما تماس بگیرید و عکسی از ماشین تان برای ما ارسال کنید.

اجرت صافکاری 1403

در سال 1403 نیز نرخ اتحادیه صافکاری ماشین تعیین شده و تمامی صافکاری ها موظف هستند با توجه به قیمت تعیین شده نرخ صافکاری ماشین ها را تعیین کنند. اجرت صافکاری در سال 1403 نیز بر حسب کاری که بر روی

خودرو انجام می شود و میزان صدمه وارد شده تعیین می شود. با توجه به آسیب وارد شده و مدت زمانی که صافکار برای رفع ایراد وارد شده صرف می کند نرخ صافکاری 1403 تعیین می شود. دفت داشته باشید برای انتخاب یک مرکز صافکاری حتما به جایی مراجعه کنید که با نرخ مرکز اتحادیه صافکاری و نقاشی 1403 فعالیت می کند و هزینه اضافه دریافت نمی کند.

هزینه صافکاری ماشین
هزینه صافکاری ماشین

هزینه صافکاری pdr 1403

pdr یک روش نوین برای صافکاری است که با استفاده از میله های خاصی میتوان فرورفتگی هایی که در بدنه ماشین ایجاد شده است را برطرف کرد. در روش صافکاری pdr از چکش و ضربه برای رفع ایرادات فرورفتگی بدنه استفاده نمیشود و به همین دلیل این روش برای از بین بردن فرورفتگی های جزیی کاربرد دارد.

توصیه میشود که از این روش در کنار روش های دیگر برای رفع ایرادات بدنه استفاده شود. قیمت صافکاری pdr در مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی در حدود 300 هزار تومان میباشد و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای منصفانه صافکاری pdr تخصصی را برای موارد مناسب انجام دهید. برای اطلاع دقیق از هزینه صافکاری pdr میتوانید با همکاران ما در اتوبیرنگ علی مومنی تماس بگیرید و بر اساس مدل ماشین تان از حدود هزینه صافکاری pdr مطلع شوید. به طور کلی این هزینه بر اساس هزینه صافکاری 1403 تعیین شده از اتحادیه میباشد و مراکزی که زیر مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی فعالیت میکنند بر اساس نرخ صافکاری 1403 هزینه را از مشتری دریافت میکنند.

عوامل موثر بر هزینه صافکاری pdr

یکی از مسائل جالب توجه در مورد صافکاری pdr این است که هزینه صافکاری pdr در مراکز مختلف ممکن است متفاوت باشد. این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد و گزینه های مختلفی روی این هزینه تاثیر گذار هستند. از عوامل موثر بر هزینه صافکاری pdr می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مدل ماشین
  • میزان آسیب ماشین
  • ابزار مورد نیاز
  • میزان سختی کار
  • تخصص صافکار
  • نیاز یا عدم نیاز به خرید قطعات یدکی

هزینه صافکاری بدون رنگ 

به طور کلی هزینه صافکاری بدون رنگ با قیمت صافکاری تفاوت چندانی ندارد. برای بررسی قیمت همیشه باید مشکل به وجود آمده را در نظر بگیرید. اگر میزان آسیب به حدی باشد که رنگ خودرو از بین برود نیاز به صافکاری با رنگ خواهید داشت. اما در صورتی که میزان اسیب کم باشد می توان با هزینه کمی مشکل را برطرف کرد. اگر می خواهید از قیمت صافکاری با رنگ اطلاعاتی داشته باشید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

هزینه صافکاری بدون رنگ در سال 1403 توسط اتحادیه صافکاری تعیین شده است. اتوبیرنگ علی مومنی هزینه صافکاری بدون رنگ را طبق نرخ اتحادیه تعیین می کند. برای دریافت اطلاعات در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت صافکاری ماشین

چهار عامل اصلی بر روی قیمت صافکاری ماشین تاثیرگذار است. اولین مورد مدل ماشین است. نوع و قیمت ماشین می تواند هزینه صافکاری ماشین را تغییر دهد. صافکاری خودروهای خارجی در مقایسه با خودروهای داخلی قیمت بالاتری دارد. همچنی باید نوع طراحی بدنه را نیز در نظر داشته باشید. اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد طبیعتا بر اساس مدل خودرو هزینه قطعات تعویضی نیز عوض می شود.

دومین مورد میزان آسیب دیدگی بدنه خودرو می باشد که تاثیر مستقیم بر روی قیمت صافکاری ماشین دارد. گاهی اوقات چند خط و خراش جزئی بر روی بدنه خودرو ایجاد می شود که با یک صافکاری بدون رنگ و یا لیسه گیری مشکل حل می شود. اما گاها تصادفات شدید باعث می شود صافکاری خودرو نیاز به هزینه بالایی داشته باشد.

سومین مورد تاثیرگذار بر روی قیمت صافکاری ماشین تجهیزات مورد استفاده می شود. صافکاری ماشین در گذشته با روش های سنتی انجام می شد اما امروزه از دستگاه های جدیدی مانند pdr استفاده می شود که طبیعتا هزینه صافکاری بیشتر خواهد شد.

آخرین عامل در تعیین قیمت صافکاری ماشین تجربه صافکار می باشد. همانطور که می دانید صافکاری یک هنر است و به همین دلیل کسی که تجربه کاری بالایی داشته باشد طبیعتا می تواند نتیجه بهتری را برای خودرو شما رقم بزند. پیش از اینکه به صافکاری مراجعه کنید حتما نمونه کارهای آن مجموعه را مشاهده کنید. شما می توانید نمونه کارهای اتوبیرنگ علی مومنی را در لینک درج شده مشاهده کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان