ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

انواع پولیش خودرو

در این مطلب با انواع پولیش خودرو در خدمت شما هستیم. شاید برای شما هم مهم باشد که بدنه خودرویتان بدون خط و خش باشد و برای برطرف کردن خط هایی که بر روی بدنه خودرو ایجاد شده است به دنبال راه حلی باشید. روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید خط و خش های بدنه خودرو را برطرف کنید بدون اینکه رنگ بدنه ماشین خراب شود. حتما نام پولیش ماشین را شنیده اید که می تواند تمامی اسیب های سطحی روی بدنه خودرو را از بین ببرد. با اتوبیرنگ علی مومنی همراه باشید تا تمامی اطلاعات لازم در مورد انواع پولیش خودرو را بدست آورید.

پولیش یکی از بهترین راه هایی است که برای ترمیم بدنه خودرو از آن استفاده می شود. اما باید بدانید که پولیش معجزه نمی کند ولی می توانید رنگ های اسیب دیده را ترمیم کنید. البته به شرطی که برای لایه برداری ضخامت رنگ بدنه خودرو مناسب باشد. با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع پولیش خودرو

هر خودرویی در طول عمر مفید خود نیاز به مراقبت دارد تا از میزان فرسایش آن جلوگیری شود و عمر مفید آن افزایش پیدا کند. رخ خودرو در گذر زمان ممکن است از بین برود و نیاز به ترمیم داشته باشد. استفاده از پولیش یکی از بهترین روش های جلوگیری از خرابی بدنه خودرو می باشد. حتی به هنگام فروش خودرو نیز می توانید از پولیش ماشین استفاده کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

انواع پولیش خودرو
انواع پولیش خودرو

پولیش خودرو مایعی است که بر روی سطوح رنگ شده قرار می گیرد. این مایع با برداشتن یک لایه نازک از زنگ، خط و خش ها را پر کرده و آن ها را از بین می برد تا جلا و درخشندگی اولیه خود را بازگرداند. شما می توانید مایع پولیش را هم با دست و هم با دستگاه پولیش بر روی بدنه خودرو بکشید. در ادامه انواع پولیش خودرو را برای شما بیان می کنیم.

بیشتر بخوانید: هزینه پولیش ماشین

پولیش زبر

پولیش های زبر را ساده نگیرید. مقدار ساییدگی پولیش زبر به حدی است که با سمباده های ریز قابل مقایسه می باشد. پولیش های زبر برای از بین بردن خراش های عمیق استفاده می شود. استفاده از پولیش زبر می بایست کاملا محتاطانه انجام شود چرا که کوچکترین اشتباهی می تواند به رنگ بدنه خودرو آسیب وارد کند.

در اکثر مواقع بعد از استفاده از پولیش زبر، قسمت پولیش شده مات می‌شود به همین دلیل بعد از پولیش زبر باید از پولیش نرم استفاده کرد تا جلا و شفافیت به رنگ خودرو بازگردد. پیشنهاد ما برای داشتن نتیجه بهتر استفاده از پولیش‌های نرمی است که با واکس مخصوص بدنه خودرو ترکیب شده‌اند.

انواع پولیش خودرو
انواع پولیش خودرو

معمولا پولیش‌های زبر با رنگ قرمز و یا اخرایی تولید می  شوند. در انتخاب برند مناسب و با کیفیت پولیش زبر باید توجه کافی داشته باشیم زیرا استفاده از پولیش های زبر بی‌کیفیت می‌تواند زیان‌های زیادی به بدنه اتومبیل ما وارد کند. خوشبختانه در بازار ایران، پولیش‌های زبر، با کیفیت‌های مختلف تولید شده در شرکت‌های داخلی و خارجی موجود می باشد. توجه داشته باشید که برای استفاده از پولیش زبر برای خودرو حتما به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

پولیش نرم

دومین مدل از انواع پولیش خودرو با نام پولیش نرم شناخته شده است. کاربرد این نوع پولیش برای خط و خش سطحی کاربرد دارد. همچنین می توانید از پولیش نرم برای از بین بردن لکه هایی که به راحتی پاک نمی شوند نیز استفاده کنید. لکه هایی مانند فضله پرندگان، شیره درخت و … با پولیش نرم به راحتی از بین می رود.

از این پولیش میتوان برای کل بدنه و یا قطعه خاصی از بدنه استفاده کرد و یکی از نکات مثبت این پولیش این است که تقریبا زیانی برای بدنه خودرو شما ندارد. معمولا پولیش‌های نرم با رنگ کرم یا سفید ساخته میشوند پولیش‌های نرم در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر کدام از محصولات این دسته از پولیش‌ها مصارف خاص و البته نتیجه متفاوتی دارد. یکی از مهمترین زیر شاخه‌های پولیش نرم پولیش واکس است.
قیمت‌های پولیش‌های نرم به طور کلی معمولا از پولیش‌های زبر پایین‌تر است و در بازار ایران با کیفیت‌های متفاوت و البته قیمت‌های مختلف موجود است. شما می توانید برای دریافت خدمات انواع پولیش خودرو با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

پولیش واکس

پولیش واکس از دیگر انواع پولیش خودرو است که زیر مجموعه پولیش نرم قرار می گیرد و در واقع یک ترکیب از پولیش و واکس بدنه خودرو می باشد. پولیش واکس ها تمامی خصوصیات پولیش نرم را دارند و همچنین باعث شفافیت رنگ بدنه خودرو نیز می شوند. این پولیش معمولا به صورت مایع و اسپری یا به صورت محلول در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: پولیش ماشین در تهران

انواع پولیش خودرو
انواع پولیش خودرو

پولیش تمیز کننده

به غیر از پولیش واکس انواع دیگری از پولیش‌ها زیر مجموعه پولیش‌های نرم در بازار موجود است؛ از جمله پولیش تمیزکننده بدنه خودرو که معمولا به صورت اسپری تولید می‌شود.این پولیش‌ها ترکیبی از پولیش نرم و تمیزکننده‌های خودرو مانند شامپو‌های مخصوص بدنه هستند و میتوان گفت خاصیت تمیزکنندگی و ایجاد شفافیت در این پولیش‌ها بیشتر از خاصیت از بین بردن خط و خش‌ها است.
معمولا با استفاده از یک اسفنج یا دستمال مواد این پولیش‌ها را بر روی سطح بدنه می‌کشند. البته بهتر است قبل از استفاده از پولیش تمیز کننده خودرو را شسته و بدنه آن را خشک کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.

ویژگی های انواع پولیش خودرو

مهم ترین مزیت پولیش ماشین ایجاد درخشندگی بر روی آن می باشد. بدون نیاز به واکس می توانید بدنه خودرو خود را درخشنده و جذاب کنید. در صورتی که می خواهیداز پولیش زبر استفاده کنید بدون تجربه قبلی دست به این کار نزنید چرا که ممکن است رنگ بدنه خودرو را خراب کنید. برای این کار می توانید به اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و خدمات باکیفیت را دریافت کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان