ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

بهترین پولیش برای خط و خش ماشین

اتومبیل یکی از مهم ترین وسایل زندگی است که این روزها در تمامی خانه ها حداقل یکی از آن وجود دارد. یکی از روش های نگهداری از خودرو استفاده از بهترین پولیش برای خط و خش ماشین می باشد. رنگ بدنه مهم ترین بخش خودرو است که ظاهر خودرو می باشد و لازم است که در نگهداری از آن کوشا باشید. شما می توانید با پولیش ماشین از رنگ بدنه خودرو خود محافظت کنید. پولیش ها یکی از تجهیزات خوب و کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توانید آسیب های رنگ بدنه را برطرف کنید. به همین جهت بسیاری از افراد به دنبال بهترین پولیش برای خط و خش ماشین می باشند.

پولیش ماشین می تواند به زیبایی خودرو شما کمک کند و عمر آن را افزایش دهد. در این مقاله به بررسی انواع پولیش می پردازیم و بهترین گزینه را برای از بین بردن خط و خش به شما معرفی می کنیم. با اتوبیرنگ علی مومنی همراه باشید.

چرا پولیش ماشین مهم است؟

برخی از مردم اطلاعاتی در مورد پولیش ندارند و تصور می کنند کار بیهوده ای است. در پاسخ باید گفت که پولیش با وجود معایب کمی که دارد مزایای زیادی را با خود به همراه دارد. گاها خط و خش های ریزی بر روی خودرو ایجاد  می شود که ظاهر اولیه خودرو را از بین می برد. بهترین راه برای بازگشت زیبایی اولیه خودرو استفاده از پولیش می باشد. برخی از مزایای این روش به شرح زیر است. البته این در گرو استفاده از بهترین پولیش برای خط و خش ماشین می باشد.

  • زیبایی خودرو را حفظ می کند
  • ارزش خودرو را حفظ می کند
  • جلوی خوردگی و پوسیدگی رنگ را می گیرد
  • عمر رنگ خودرو را افزایش می دهد.

انواع پولیش ماشین برای از بین بردن خط و خش

  1. پولیش‌ زبر: این پولیش‌ها برای رفع خطوط عمیق‌تر و خط و خش های بیشتر، براقیت و درخشندگی پایین مناسب‌ هستند.
  2. پولیش‌ متوسط: این پولیش‌ها برای رفع خطوط سطحی و خط و خش های کم عمق، براقیت و درخشندگی متوسط مناسب هستند.
  3. پولیش‌ نرم: این پولیش‌ها برای رفع خطوط سطحی و خط و خش های کم عمق، براقیت و درخشندگی بسیار بالا مناسب هستند.
  4. پولیش‌ واکس: این پولیش‌ها برای رفع خطوط و خط و خش های سطح خودرو مناسب نیستند و معمولاً پس از استفاده از پولیش های زبر، از این نوع پولیش استفاده می کنند. واکس ها معمولاً برای محافظت، براقیت و درخشندگی بسیار بالا و عالی مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: هزینه پولیش ماشین چقدر است؟

بهترین پولیش برای خط و خش ماشین
بهترین پولیش برای خط و خش ماشین

بهترین پولیش برای خط و خش ماشین

1. پولیش زبر حرفه ای پوچمی (Pochchemie rough polish model H10): پولیش زبر پوچمی بهترین پولیش برای خط و خش ماشین است. این محصول با فرمول منحصر به فرد خود، قادر به حذف خطوط و خش های متوسط و عمیق است. پولیش زبر شرکت نانو پوچمی علاوه بر حذف خطوط، باعث می‌شود رنگ خودرو براق‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. این نوع پولیش را می توانید در اتوبیرنگ علی مومنی انجام دهید.

2. پولیش مگوایرز اولتیمیت کامپاوند (Meguiar’s Ultimate Compound): این محصول یکی از محبوب‌ترین و موثرترین پولیش‌ها برای خط و خش ماشین است. با استفاده از این پولیش، شما می‌توانید خطوط و خشهای سطحی و عمیق را به راحتی از بین ببرید.

3. پولیش حرفه ای ترتل واکس (Turtle Wax Scratch Repair & Renew): این محصول نیز یکی دیگر از بهترین پولیش‌ها برای رفع خط و خش ماشین است. با استفاده از این پولیش، شما می‌توانید خطوط و خشهای متوسط و عمیق را به راحتی از بین ببرید.

4. پولیش متوسط تری ام (3M Scratch Remover): این محصول از شرکت 3M، یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان مواد پولیش کردن می‌باشد. 3M Scratch Remover برای حذف خطوط سطحی و متوسط مناسب است و بر روی انواع رنگ‌های خودرو قابل استفاده است.

5. پولیش متوسط کمیکال گایز (Chemical Guys VSS Scratch & Swirl Remover): این پولیش که توسط شرکت معروف Chemical Guys تولید می‌شود، قادر به حذف خطوط و خشهای سطحی و متوسط است. این محصول نیز بر روی تمام رنگ‌های خودرو قابل استفاده است و به راحتی قابل استفاده با دست یا ماشین پولیش است.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک پولیش ماشین

بهترین پولیش برای خط و خش ماشین
بهترین پولیش برای خط و خش ماشین

6. پولیش متوسط کارفیدانت (Carfidant Scratch & Swirl Remover): یکی دیگر از محصولات موثر در حذف خط و خش ماشین است. این محصول برای حذف خطوط و خشهای سطحی و متوسط بهینه‌سازی شده است و بدون آسیب رساندن به رنگ خودرو، خطوط و خشها را از بین می‌برد.

7. پولیش متوسط کوئیکس (Quixx Paint Scratch Remover): این محصول با فرمول منحصر به فرد خود، قادر به حذف خطوط و خشهای سطحی و متوسط است. Quixx Paint Scratch Remover علاوه بر حذف خطوط، باعث می‌شود رنگ خودرو براق‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

8. پولیش متوسط سوناکس پرفکت فینیش (Sonax Perfect Finish): این پولیش متوسط از برند سوناکس مناسب برای حذف خطوط و خراش‌های سطحی است. این محصول با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ایجاد یک سطح براق و صاف بر روی خودرو می‌کند.

9. پولیش نرم منزرنا (Menzerna Power Lock Polymer Sealant): این پولیش نرم از برند منزرنا برای براق کردن و حفظ رنگ خودرو استفاده می‌شود. این محصول یک مهارت موثر در حفاظت از رنگ خودرو در برابر آفتاب، باران و آلودگی دارد و با استفاده از پلیمرهای مقاوم، یک سطح براق و محافظ بر روی خودرو ایجاد می‌کند.

بهترین مرکز پولیش ماشین در تهران

تعمیرگاه های مختلفی در زمینه پولیش ماشین فعالیت می کنند که یکی از آن ها اتوبیرنگ علی مومنی می باشد. تمامی دارندگان خودرو خارجی می توانید به این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که در برخی از موارد خط و خش های عمیق قابل رفع با پولیش نیست و در این موارد بهتر است برای صافکاری ماشین اقدام کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان