ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

تعمیر سپر نیسان جوک

با معرفی بهترین مرکز تعمیر سپر نیسان جوک در خدمت شما هستیم. نیسان یک کمپانی زاپنی است که از سال 1933 آغاز به کار کرده است و همواره محصولات خاص و جالب توجهی را به بازار عرضه کرده است. نیسان جوک نیز یکی از خودروهای این کمپانی می باشد که ظاهر متفاوت و خاصی دارد.

نیسان جوک خودروی خوش فروش نیسان است که از سال 2011 به بازارهای جهانی عرضه شد و با تاخیری بسیار زیاد به ایران نیز راه پیدا کرد. نیسان جوک با وجود چهره عجیبی که دارد توانسته فروش قابل توجهی را تجربه کند و یکی از پرفروش ترین محصولات تاریخ نیسان است. نیسان جوک در ژاپن، انگلستان و اندونزی تولید می شود و هم رده خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی و یا رنو کپچر است. نیسان جوک از نظر لغوی به معنای رقص است و روی پلفترم مشترک رنو داستر و رنو کپچر است.

سپر نیسان جوک

اگر دارای خودرو نیسان جوک باشید حتما نگهداری از آن برایتان مهم است. از طرفی تصادف برای خودرو یک امر قابل اجتناب نیست و حتی اگر شما نیز رااندگی ایده آلی داشته باشید ممکن است در معرض خطر تصادف باشید. یکی از مهم ترین بخش های خودرو که عموما در همان ابتدای تصادف آسیب می بیند سپر آن می باشد که ممکن است با ساییدگی، شکستگی و یا حتی سوراخ شدن مواجه شوید. این بخش از خودرو در واقع کاز حفاظت از بدنه را بر عهده دارد. اگر با این مشکلات مواجه شدید و نیاز به تعمیر سپر نیسان جوک خود داشتید با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

تعمیر سپر نیسان جوک در تهران
تعمیر سپر نیسان جوک در تهران

تعمیر سپر نیسان جوک در تهران

این خودرو عموما در تهران به چشم می خورد و می بایست یک تعمیرگاه مناسب برای صافکاری و یا ترمیم بدنه آن وجود داشته باشد. یکی از تعمیرگاه هایی که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر سپر خودروهای خارجی من جمله نیسان جوک فعالیت می کند اتوبیرنگ علی مومنی می باشد که می توانید برای دریافت نوبت و یا کسب اطلاعات با شماره های درج شده تماس بگیرید.

هزینه تعمیر سپر نیسان جوک

اگر اطلاعاتی در مورد تعرفه های قیمت تعمیرگاه ها ندارید بایستی توجه داشته باشید که یکی از تعمیرگاه های معتبر در زمینه تعمیر سپر اتوبیرنگ علی مومنی می باشد. برای اطلاع از هزینه می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و در ابتدا خرابی های وارده را توضیح دهید در انتها می توانید یک حدود هزینه از این مجموعه دریافت کنید و نوبت خود را بگیرید.

 
Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان