ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

تعمیر سپر اسپورتیج

تعمیر سپر اسپورتیج در تهران با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی ارائه می شود. کیا یک شرکت خودروسازی کره ای می باشد که در واقع زیر مجموعه ای هیوندا است. این خودرو در ایران قیمت بالایی دارد و طبیعتا خرابی آن می تواند هزینه های بالایی را به همراه داشته باشد.

اگر سپر خودرو اسپورتیج شما آسیب دیده است و می خواهید آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا درست کنید می توانید همین حالا با شماره 09124225050 تماس بگیرید و تعرفه ها را جویا شوید.

هزینه تعمیر سپر اسپورتیج

مهم ترین گزینه برای تعمیر و یا صافکاری خودرو قیمت آن می باشد. سپر خودرو بخشی است که در تصادفات بیشترین اسیب را می بیند. حتی یک تصادف کوچک داخل شهری هم می تواند باعث خرابی سپر شود که در نتیجه نیاز به تعمیر و یا ترمیم داشته باشد. برای دریافت خدمات تعمیر سپر خودرو های خارجی می توانید به اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و خدمات با کیفیتی را دریافت کنید.

تعمیر سپر اسپورتیج در تهران

اگر قصد تعمیر و یا ترممی سپر خو درو خارجی خود را دارید و نمی دانید بهتر مرکز سپر سازی در تهران که می توانید با خیالی آسوده خودرو خود را به آن بسپارید کجاست همین حالا با شماره 09124225050 https://autobirang-alimomeni.com/ تماس حاصل نمایید و نوبت خود را بهترین سپر سازی تهران دریافت کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان