ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

بهترین مرکز تعمیر سپر خودرو تهران

در این مقاله می خواهیم بهترین مرکز تعمیر سپر خودرو تهران را به شما معرفی کنیم. همه روزه شاهد تصادف های کوچک و بزرگی هستیم که در اکثر آن ها خودرو اسیب می بیند و نیاز به تعمیر و ترمیم دارد. سپر خودرو بخشی از خودرو است که در واقع برای گرفتن ضربه های بزرگ طراحی شده است و معمولا اولین بخش از خودرو است که اسیب می بیند تا مانع از آسیب دیدن بخش های دیگر خودرو شود. در صورتی که سپر خودرو آسیب ببیند نیاز است که حتما نزد یک تعمیرکار ببرید تا آن را تعمیر کند. اما در مورد مرکز تعمیر سپر خودرو تهران اطلاعاتی دارید؟

سپرها در قسمت جلو عقب خودرو تعبیه شده اند و علاوه بر اینکه به عنوان ضربه گیر عمل می کنند. تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی خودرو نیز دارند. تعمیر سپر خودرو تهران یک مقوله تخصصی است که بخصوص در مورد خودروهای خارجی حتما باید نزد یک متخصص برده شود. افراد بسیاری هستند که در زمینه تعمیر سپر خودرو تهران فعالیت می کنند. اما همیشه برخی تعمیرگاه ها دارای تخصص بیشتری هستند و تجربه کافی در زمینه تعمیر سپر خودرو تهران را دارند. یکی از این مراکز مجموعه تخصصی علی مومنی می باشد که دارای چندین سال تجربه در زمینه تعمیر سپر خودرو تهران و برای خودروهای لوکس خارجی است. 

تعمیر سپر خودرو تهران
تعمیر سپر خودرو تهران

تعمیر سپر خودرو تهران

برای تعمیر سپر خودرو باید برخی مراحل را رعایت کنید تا در نتیجه کار شما کاملا بدون نقص باشد. بدین منظور در این بخش به به صورت تیتروار برخی از مراحل تعمیر سپر خودرو تهران را برای شما بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: تیونینگ خودرو در تهران

 

  • ابتدا با استفاده از یک سنباده 180 باید محل آسیب را به خوبی تمیز کنید.
  • سپس برای تمیز کردن محل از یک دستمال فیبری استفاده کنید.
  • سپس باید محل آسیب دیده را با هاردنر با نسبت مناسب آغشته کنید.
  • تورفتگی های عمیق را با بتونه مناسب پر کنید و برای اینکار از یک کاردک پلاستیکی کمک بگیرید.
  • پس از اینکه بتونه خشک شد با استفاده از سنباده 80 محل را مجددا بسابید و با استفاده از دستکال فیبری محل را تمیز کنید.
  • اطراف محل نقاشی را با چسب نقاشی آبی بچسبانید تا محدوده مشخص شود و رنگ هم به سایر قسمت ها برخورد نکند.
  • پیش از شروع نقاشی هم حتما ماسک و عینک را برای ایمنی بزنید.
  • اسپری Sandable Primer را به محل بزنید. هر ۵ دقیقه یک بار مراحل را تکرار کنید تا سه لایه ایجاد شود.
  • باید ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس چند بار با سنباده ۸۰۰ و ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ محل را در چند مرحله سنباده بزنید.
  • پیش از شروع رنگ کاری باز هم با دستمال سطح را پاک کنید.
  • سپس رنگ را اعمال کنید.
  • صبح روز بعد با آب و دستمال محل را پاک کنید و بعد پولیش بزنید. با فشار کم آن را با میکروفیبر بمالید و ۵ دقیقه صبر کنید.
  • ۵ بار پولیش را تکرار کنید و سپس محل مورد نظر را پاک کنید و این بار با فشار کمی بیشتر، پولیش بزنید.
  • این مرحله را هم ۵ بار تکرار کنید.

سپر خودرو بعد از ضربه

سپر د رحالت کلی از پلاستیک و یا کامپوزیت ساخته می شود که دارای دو الی سه لایه فایبرگلاس است. فایبرگلاس از نظر جنس بسیار ترد می باشد و در مقابل ضربه های آرام مقاوم است. اما در صورتی که ضربه شدیدی به آن بخورد شکسته می شود. گاهی اوقات ممکن است بر روی سپر خودرو خراش هایی مشاهده کنید که این خراش ها در تعمیر سپر خودرو تهران با استفاده از سنباده ی پولیش از بین می رود. در صورتی که سپر شکسته باشد این شکستگی قابل ترمیم است و با استفاده از چوش پلاستیکی می توان مشکل را حل کرد. برای این کار می توانید به مجموعه تخصصی علی مومنی مراجعه کنید که کار تعمیر سپر خودرو تهران را انجام می دهند.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr در تهران

سپر خودرو از سه بخش اصلی پیشانی، جاذب و تیر ساخته شده است. پیشانی در واقع وظیفه زیبایی خودرو را بر عهده دارد و توانایی تحمل ضربات سنگین را ندارد. بخش جاذب خودرو وظیفه نابودی انرژی جنبشی وارد شده بر سپر خودرو را بر عهده دارد. و در اخر تیر عرضی سپر که وظیفه جذب نیروی وارد شده به خودرو را بر عهده دارد که در ضربات سنگین به کمک خودرو می اید. شما عزیزان برای تعمیر سپر خودرو تهران می توانید به مجموعه علی مومنی مراجعه کنید.

 

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان