ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

تیونینگ خودرو در تهران

در حال حاضر بازار تیونینگ خودرو در تهران به میزان چشمگیری رونق یافته است و بسیاری از افراد با پرداخت هزینه ها هنگفت به دنبال ایجاد تغییرات ظاهری و فنی در خودرو خود هستند. اگر شما نیز به دنبال یک مرکز معتبر برای تغییر ظاهر خودرو خود هستید پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید. اگر مراکز مختلف را در این زمینه دیده باشید حتما می دانید که برخی از مراکز به قدری روی خودرو کار می کنند که دیگر هیچ شباهتی به خودرو اولیه ندارد. در واقع می توان گفت مراکز تیونینگ خودرو در تهران معتقد هستند که می توانند میزان وضعیت فنی خودرو شما به حدی افزایش دهند که از نظر ظاهری آن را چندین برابر از نسخه اصلی جذاب تر کنند.

این روزها یوتیوب و اینستاگرام پر شده از ویدیوهایی که قبل و بعد از تیونینگ خودرو را به نمایش گذاشته اند. حتما شما نیز تابحال نام تیونینگ به گوشتان رسیده است و یا اینکه خودروهایی با ظاهر عجیب و غریب را مشاهده کرده اید. مثلا 206 که درهای خود را دو درب کرده و یا پرایدی که سقف خود را برداشته است.

یکی از بزرگترین دلایل ایجاد مراکز تیونینگ خودرو در تهران این است که بازار واردات خودرو در ایران بسیار پایین است و خیلی از خودروها تولید داخل می باشد. به همین سبب با تیونینگ خودرو در تهران مشتریان تلاش می کنند خیابان های ایران را رنگ و روی متفاوت تری بدهند. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین مرکز تیونینگ خودرو در تهران آشنا کنیم با ما همراه باشید.

تیونینگ خودرو در تهران
تیونینگ خودرو در تهران

تیونینگ خودرو یعنی چه؟

پیش از اینکه به معرفی تیونینگ خودرو در تهران بپردازیم می خواهیم بدانیم تیونینگ خودرو چه معنی دارد و شامل چه کارهایی می شود. اگر بخواهیم به صورت خلاصه عنوان کنیم، تیونینگ خودرو شامل ارتقا دادن وضعیت ظاهری و فنی خودرو می باشد. البته مشاهده شده که برخی از افراد آنقدر در تغییر ظاهر خودرو افراط کرده اند که در آخر خودرو آن ها تبدیل به خودرویی می شود که شباهتی به مدل اولیه خود ندارد.

عموما هنگام مراجعه به مرکز تیونینگ خودرو در تهران در ابتدا مواردی که مد نظر مشتری است پرسیده می شود تا تیونینگ با اطلاعات قبلی وارد کار شود. اگر می خواهید سقف خودرو خود را بردارید یا درب های آن یکی کنید و یا حتی می خواهید ظاهر آن را عجیب و غریب کنید، می توانید موارد لازم را به تیونینگ کار گفته و نتیجه کار را تحویل بگیرید.

کسب اطلاعات بیشتر: آیا خودرو ترمیم شده با صافکاری pdr قابل تشخیص است؟

البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که تیونینگ خودرو تنها به معنی تغییر ظاهر خودرو نمی باشد و به بخش فنی خودرو نیز مربوط می شود. برخی تنها سفارش افزایش قدرت فنی خودرو خود را می دهند. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قدرت پیشرانه از طریق دستکاری آن
  • افزایش قدرت ترمزها
  • جابجا کردن و یا تغییر دادن قطعات گوناگون خودرو
  • به وجود آوردن تغییرات چشمگیر در نمای داخلی
  • ایجاد تغییرات مهم در نمای خارجی
  • تغییر سپرهای جلو و عقب
  • تغییر دریچه های هوا
  • قرار دادن سیستم های صوتی قوی
  • تغییر رینگ های خودرو
تیونینگ خودرو در تهران
تیونینگ خودرو در تهران

مرکز غیر حرفه ای جانتان را به خطر می اندازد!

انتخای بهترین مرکز تیونینگ خودرو در تهران جزو مواردی است که باید حتما مورد بررسی قرار گیرد. در نظر داشته باشید زمانی که خودرو خود را به مرکز تیونینگ خودرو در تهران می برید، این مرکز قرار است در وضعیت فنی خودرو شما دست ببرد و کوچکترین اشتباهی می تواند وضعیت حرکتی خودرو را مختل کند و برایتان دردسر آفرین باشد. بنابراین برای این کار بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که پیش از این امتحان خود را پس داده است و از پس خودرو شما بر می آید.

تغییر در طراحی سردنده، تغییر شکل چراغ‌های جلو و عقب و آینه‌های بغل و همچنین تغییر در اندازه و نوع طراحی رینگ، لاستیک و کیت‌های بدنه هم ازجمله تغییراتی هستند که برای تیونینگ‌کردن خودرو اتفاق می‌افتد. تیونرها توضیح می‌دهند که اگر تنها یکی از تغییرات انجام گرفته در خودرو، با تغییرات بخش دیگر یا ساختار خودرو تفاوت داشته باشد، مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد؛ به همین خاطر حتماً کسانی که قصد تیونینگ خودرویشان را دارند باید به سراغ افراد باتجربه بروند.

کسب اطلاعات بیشتر: احیای رنگ خودرو در خانه

چه تغییراتی طرفدار بیشتری دارد؟

اگر به یک مرکز معتبر تیونینگ خودرو در تهران مراجعه کنید حتما متوجه می شوید که برخی از تغییرات طرفدار بیشتری دارد و افراد بیشتری خواهان آن هستند. در حالت کلی خودروهای ساخت داخل قابلیت تیونینگ بالایی ندارند اما این صنعت در کشور ایران نیز پیشرفت کرده است و با همین امکانات محدود نیز می توان خودروهایی منحصر به فرد ساخت.

مراکز حرفه‌ای و معتبر در تهران که این کارها را انجام می‌دهند با تقویت موتور و تعویض بعضی قطعات داخلی خودرو از لحاظ فنی هم خودروی شما را ارتقا بخشیده و در مقایسه با دیگر خودروهای هم‌رده، قدرت و سرعت آن را به طرز محسوسی بالا می‌برند و آن را حتی برای حضور در مسابقات گوناگون آماده می‌کنند.

بهترین مرکز تیونینگ خودرو در تهران

تیونینگ خودرو در تهران
تیونینگ خودرو در تهران

تا بدینجا درمورد تیونینگ خودرو به بحث و بررسی پرداختیم و می دانید که تیونینگ خودرو جزو مواردی است که بسیاری از علاقه مندان به خودرو به سمت این کار می روند. اما مهم ترین مسئله یافتن بهترین مرکز تیونینگ خودرو در تهران می باشد. مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی یکی از بهترین و باتجربه ترین مراکز در زمینه تیونینگ خودرو می باشد که دارای تجربه بسیار طولانی در زمینه تغییر ظاهر و تغییر فنی خودرو می باشد. شما عزیزان جهت مراجعه و یا حتی دریافت مشاوره رایگان می توانید با مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان