ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

تعمیر سپر پورشه

تعمیر سپر پورشه را می توانید با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از اتوبیرنگ علی مومنی دریافت کنید. پورشه از معدود خودروهایی می باشد که در ایران وارد می شود و قیمت بسیار بالایی دارد به همین سبب تصادف کردن با این خودرو دردسرهای زیادی دارد. در این بخش تلاش بر این است که بهترین تعمیرگاه ها را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید بهترین ها را برای خود پیدا کنید.

افرادی که پورشه سوارند می دانند که پیدا کردن یک تعمیرگاه پورشه می تواند از سخت ترین کارها باشد. تعمیر سپر پورشه و یا دیگر خودروهای خارجی بسیار سخت است و می بایست فردی باتجربه را برای این کار برگزینید. سپر جزو بخش هایی است خودرو است که در تصادف اولین جایی است که آسیب می بیند تا دیگر بخش های خودرو آسیب جدی نداشته باشند. پورشه نیز جزو خودروهایی است که به دلیل قیمت بالا حساسیت زیادی دارد. اگر دارای خودرو پورشه باشید نیاز است که برای تعمیر سپر پورشه می بایست به یک متخصص مراجعه کنید.

تعمیر سپر پورشه در تهران

تیم اتوبیرنگ علی مومنی همواره در تلاش است که بتواند خاطره خوشی از لحظه ورود به سایت داشته باشید. پیدا کردن تعمیرگاهی که بتوانند نسبت به تعمیر سپر پورشه اقدام کنند کم است. اما نگران نباشید. اتوبیرنگ علی مومنی با چندین سال تجربه در زمینه معرفی بهترین ها در خدمت شما می باشد. همانطور که می دانید تعمیر سپر خودروهای لوکس جزو تخصص های مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی می باشد.

هزینه تعمیر سپر پورشه

هزینه تعمیر سپر پورشه یکی از پر تکرارترین سوالاتی است که کاربران از ما می پرسند. اعلام هزینه ثابت و دقیق برای تعمیر سپر پورشه از عهده ما خارج است زیرا می بایست ابتدا میزان خرابی مشخص شود. شما می توانید ایراد خودرو خود را به اتوبیرنگ علی مومنی اعلام کنید و هزینه حدودی را از این مجموعه دریافت کنید.

 

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان