ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

ترمیم تگرگ خوردگی

ترمیم تگرگ خوردگی با میله های pdr قابل انجام است؟ یکی از معضل هایی که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند تگرگ خوردگی می باشد که باعث می شود ظاهر خودرو عوض شود و بر قیمت آن تاثیر بگذارد. بدنه ماشین یکی از نقاط بسیار حساس در قیمت گذاری محسوب می شود که هرگونه آسیب می تواند از ارزش خودرو کاسته می شود. تگرگ خوردگی یکی از آسیب هایی است که در اثر قرار گرفتن خودرو در برابر عوامل جوی مانند تگرگ ایجاد شود.

برخورد تگرگ به بدنه خودرو می تواند ایجاد فرورفتگی های خفیفی روی بدنه خودرو کند. بنابراین اولین کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که به ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr فکر کنید. البته میزان آسیبی که ناشی از تگرگ می باشد متفاوت می باشد و بستگی به نوع و اندازه تگرگ دارد، هر چه اندازه تگرگ بزرگتر باشد این آسیب و خسارت های وارده بیشتر می باشد. همانطور که میدانید خودرویی که در اثر تگرگ خوردگی خسارت دیده است به دو روش تعمیر می شود که آن دو روش صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ است. 

ترمیم تگرگ خوردگی ماشین با میله های pdr

آسیب های ناشی از تگرگ خوردگی از ابتدا مورد توجه صاحبین خودرو بوده است و از دیرباز صافکاران در این زمینه فعالیت داشته اند. برای تعمیر تگرگ خوردگی ماشین از دو روش استفاده می شود. هم می توانید از صافکاری با رنگ استفاده کنید و هم از صافکاری بدون رنگ بهره ببرید. این دو نوع صافکاری تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در نتیجه ی کار تاثیر بسزایی دارد.

ترمیم تگرگ خوردگی ماشین با میله های pdr
ترمیم تگرگ خوردگی ماشین با میله های pdr

قسمتی از خودرو که نیاز به ترمیم تگرگ خوردگی دارد اگر با صافکاری با رنگ انجام شود کمی ضخیم تر از دیگر قسمت های خودرو می شود و در هنگام فروش ماشین کارشناس قابل تشخیص است. این موضوع باعث افت قیمت خودرو می شود. به همین دلیل این روزها کاربرد زیادی ندارد.

روش دیگر استفاده از صافکاری pdr است که این روش بهترین گزینه است که انجام آن تنها از دست استادکاران برمی آید. با چند تکنینک خاص می توان به راحتی تگرگ خوردگی را رفع کرد و از قیمت خودرو نیز کاسته نمی شود.

مزایای ترمیم تگرگ خوردگی با صافکاری pdr این است که شما از افت شدید قیمت خودرو جلوگیری می کنید. روش استفاده از میله های روش استفاده از میله های بدین گونه است که در اینجا از هیچ چکشی استفاده نمی شود، بلکه شخص صافکار تنها با یک میله مناسب آسیب دیدگی و فشار دست می تواند نقص موجود را رفع کند. این میله ها به گونه ای طراحی شده اند که به وسیله چرخش دست و میله سطح فرورفتگی کاملا صاف و یکدست شده و اصلا قابل تشخیص نیست.

اهمیت استفاده از ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr

مزیت خوبی که استفاده از میله های فلزی برای ترمیم تگرگ خوردگی در بدنه دارد این است که از این ابزار می توان روی بدنه های آلومینیومی و فولادی استفاده کرد. شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر صافکاری بدون رنگ و توسط افراد با تجربه مانند اتوبیرنگ علی مومنی بدنه خودروی خود را مانند روز اول بی عیب و نقص کنید بدون اینکه به رنگ فابریک آن کوچکترین آسیبی وارد شده باشد. 

تعمیرگاه های معتبر و تخصصی با داشتن تجهیزات و میله های تخصصی برای تعمیر تگرگ خوردگی بدنه ماشین می توانند این خدمات عالی را به شما دهند. این نکته را فراموش نکنید کار، روش و ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr کاملا تخصصی است و اگر این کار توسط افراد بی تجربه انجام گیرد می تواند آسیبی جدی به بدنه خودروی شما وارد کند و شما مجبور به انجام صافکاری با رنگ شوید که به هیچ عنوان کار عاقلانه و مقرون به صرفه ای نیست

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان