ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

سرامیک بدنه پورشه

اگر دارای پورشه باشید حتما برای شما هم پیش آمده است نیاز به سرامیک بدنه پورشه داشته باشید. حتما دیده اید که بدنه برخی از خودروها حالت مات و یا براق عجیبی می باشند اگر شما نیز به بدنه خودرو اهمیت می دهید می توانید از سرامیک بدنه خودرو استفاده کنید. بسیاری از خودروهای خارجی در ایران از قیمت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل صاحبین خودروها ترجیح می دهند بدنه خودرو خود را تمیز نگهداری کنند. یکی از بهترین راه ها برای اینکه رنگ بدنه خودرو آسیبی نبیند این است که از سرامیک بدنه پورشه استفاده کنید. 

برای اینکه بدنه خودرو را اندکی تغییر دهید و ظاهر آن را عوض کنید می توانید از سرامیک خودرو استفاده کنید. سرامیک یکی از بهترین روش های مراقبت از بدنه خودرو می باشد. شاید برای شما هم سوال باشد که سرامیک بدنه چگونه انجام می شود و پوشش بدنه سرامیکی از چه موادی تشکیل شده است. سرامیک بدنه پورشه در واقع یک مایع پلیمری است که پس از استفاده از آن بر روی بدنه یک لایه شفاف بر روی بدنه خودرو اضافه می شود.

سرامیک بدنه پورشه در تهران

اگر تصمیم به سرامیک خودرو خارجی خود گرفته اید قطعا برایتان مهم است که از چه سرامیکی قرار است برای بدنه خودرو شما استفاده شود. به همین دلیل در این بخش می خواهیم در مورد انواع سرامیک خودرو صحبتی داشته باشیم تا با دانش قبلی برای سرامیک خودرو به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید. امروزه سرامیک های خودرو تبدیل به یکی از جذاب ترین موضوع ها برای طراحان خودرو شده است و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. با توجه به این که نوع سرامیک مورد استفاده در صنعت خودرو بسیار متفاوت می باشد بدون شک کیفیت و هزینه متفاوتی نیز خواهد داشت.

هزینه سرامیک بدنه پورشه

مهم ترین ویژگی ها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است ویژگی نانو بودن آن می باشد که باعث می شود خودرو دز برابر آلودگی های مختلف در امان باشد. برای دریافت هزینه سرامیک بدنه پورشه می توانید همین حالا با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان