ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

سرامیک خودرو سوناکس

پوشش سرامیک خودرو این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و افراد دارای خودرو خارجی برای زیبایی ظاهری و حفظ رنگ بدنه خودرو از سرامیک استفاده می کنند. یکی از انواع سرامیک هایی که می توان بر روی بدنه خودرو پیاده سازی کرد، سرامیک خودرو سوناکس می باشد که در این مقاله می خواهیم در مورد آن به بحث و بررسی پردازیم.

در صورتی که دارای خودرو خارجی می باشد و می خواهید در بهترین مرکز سرامیک خودرو در تهران اقدام به سرامیک کاری خودرو خود کنید همین حالا می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. همچنین برای دریافت مشاوره می توانید در ساعات کاری با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

سرامیک خودرو سوناکس چیست؟

پوشش سرامیک خودرو سوناک یکی از جدیدترین پوشش های سرامیکی می باشد که توسط شرکت سوناکس تولید شده است. این پوشش 36 ماهه می باشد و تا 3 سال ماندگاری دارد. پوشش سوناکس از سطح در برابر عوامل مخرب محیطی مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی های صنعتی، دوده و … محفظت می کند و مانع خرابی رنگ بدنه خودرو می شود. در اتوبیرنگ علی مومنی از بهترین برندهای سرامیک خودرو استفاده می شود که می توانید برای کسب اطلاعات کلیک کنید.

سرامیک  CC EVO سوناکس پس از یک پولیش بی نقص و بدون هولوگرام روی رنگ بدنه خودرو، مطلوب ترین حالت ماندگاری را ایجاد می کند. محافظ رنگ سرامیکی CC EVO سوناکس یک محافظ برای انواع رنگ ها و کلرهای ضد خش با درخشش و شفافیت بالا  ایجاد می کند. همچنین این محصول رنگ خودرو را فوق العاده زنده و نو می کند و دارای اثر ضد گرد و غبار و آب گریزی ماندگار است. بسته به شرایط آب و هوایی که رنگ در معرض آن قرار دارد؛ محافظ رنگ سرامیکی CC EVO سوناکس محافظت و درخششی برای بیش از 36 ماه، را با خود همراه دارد. پوشش سرامیکی CC EVO سوناکس به کمک فرمول نو آورانه خود امکان دستیابی به کیفیتی متمایز نسبت به سایر محصولات را فراهم می آورد. پوشش سرامیک بدنه خودرو سوناکس با ایجاد پوشش سرامیکی مقاوم بر روی سطح بدنه خودرو، این سطوح را آبگریز می کند.

مطالعه بیشتر: بهترین متخصص سرامیک خودرو در تهران

سرامیک خودرو سوناکس چیست؟
سرامیک خودرو سوناکس چیست؟

بهترین برند سرامیک خودرو

زمان زیادی از روی کار آمدن سرامیک ماشین و استفاده آن در ایران نمی گذرد اما در همین مدت کوتاه رشد بسیار زیادی داشته است و بسیاری از افرادی که علاقه مند به نگهداری از خودرو خارجی خود هستند از این روش استفاده کرده اند. اما این روزها سرامیک خودرو سوناکس یکی از جدیدترین روش ها می باشد که به عنوان بهترین برند نیز شناخته شده است.

امروز شما می توانید به عنوان مصرف کننده مبتدی و یا دیتیلر حرفه ای محصولات سوناکس را در بیش از 100 کشور در سراسر دنیا؛ از جمله کشور عزیزمان ایران خریداری نمایید. سرامیک خودرو سوناکس، بهترین برند سرامیک خودرو است. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. که بی شک این شرکت یکی از بهترین برند سرامیک خودرو است. در اتوبیرنگ علی مومنی از بهترین برند سرامیک خودرو استفاده می شود. تا کیفیت بالایی را ارائه دهیم. این برند ها در جهان شناخته شده هستند. 

آیا سرامیک با رنگ بدنه ترکیب می شود؟

پوشش سرامیکی یکی از برترین روش ها برای محافظت از رنگ بدنه خودرو می باشد که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته است. این پوشش می تواند رنگ بدنه خودرو را مانند روز اول تمیز و سالم نگهداری کند. این پوشش حتی در ایام بارانی نیز یک گزینه مناسب است چرا که از لک شدن بدنه خودرو جلوگیری می کند. سرامیک ماشین در واقع یک محلول پلیمری شیمیایی است که با دست بر روی نمای بیرونی خودرو اعمال می شود.

آیا سرامیک با رنگ بدنه ترکیب می شود؟
آیا سرامیک با رنگ بدنه ترکیب می شود؟

یکی از معروف‌ ترین انواع سرامیک خودرو، نانو سرامیک است؛ که برای تهیه آن از فناوری نانو استفاده می‌ کنند. انو سرامیک حاوی دی ‌اکسید سیلیکون و دی‌اکسید تیتانیوم است. ما آیا سرامیک خودرو جز رنگ حساب میشه؟ باید بگوییم خیر.  این پوشش رنگ درخشان و بدنه ‌ای بدون خط‌وخش، زیبایی خودرو را چندین برابر می ‌کند. از برترین ویژگی های پوشش دهی نانویی بدنه ی خودرو، عدم تشخیص آن با چشم است.

مزایای سرامیک خودرو سوناکس

سرامیک خودرو سوناکس برای محافظت از رنگ بدنه اتومبیل و سرویس دیتیلینگ خودرو کاربرد دارد. کیت نانو سرامیک بدنه ماشین CC EVO سوناکس یکی از جدید ترین محصولات برند سوناکس می باشد؛ که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. یکی از مهمترین ویژگیهای سرامیک CC EVO سوناکس داشتن خاصیت آب گریزی می باشد. این پوشش رنگ بدنه اتومبیل را در برابر تأثیرات بیولوژیکی مضر مانند آلودگی حشرات، فضولات پرندگان و لکه های رزین درخت محافظت می کند.

 این پوشش بستگی به نحوه نگهداری پس از اجرا، سطح رنگ و صدمه های احتمالی که ممکن است بوجود آید از 1 تا 3 سال ماندگاری و دوام دارد. جلوگیری از زنگ زدگی بدنه خودرو و ایجاد خاصیت آب گریزی از مزیت های سرامیک خودرو سوناکس است. همچنین افزایش مقاومت شیمیایی و بهبود مقاومت بدنه خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید؛ از دیگر مزیت های سرامیک خودرو سوناکس می باشد.

سرامیک  CC EVO سوناکس پس از یک پولیش بی نقص و بدون هولوگرام روی رنگ بدنه خودرو، مطلوب ترین حالت ماندگاری را ایجاد می کند. حافظ رنگ سرامیکی CC EVO سوناکس یک محافظ برای انواع رنگ ها و کلرهای ضد خش با درخشش و شفافیت بالا  ایجاد می کند. بسته به شرایط آب و هوایی که رنگ در معرض آن قرار دارد، محافظ رنگ سرامیکی CC EVO سوناکس محافظت و درخششی برای بیش از 36 ماه، را با خود همراه دارد.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان