ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

انجام صافکاری بدون رنگ درب صندوق ماشین یکی از خدمات مهمی است که می توانید از اتوبیرنگ علی مومنی خدمات آن را دریافت کنید تصادف و برخورد به اجسام سخت با خودرو یکی از موارد اجتناب ناپذیر است که باعث می شود بدنه خودرو آسیب ببیند ابتدا و انتهای خودرو که شامل جلوبندی و صندوق می باشد بیشترین میزان صدمات را متحمل می شوند عمده ی این تصادفات جزئی بوده و به رنگ بدنه ماشین آسیبی وارد نمی شود حال در صورتی که بخواهید از قیمت خودرو کاسته نشود می بایست از صافکاری بدون رنگ یا صافکاری pdr استفاده کنید که به رنگ بدنه ماشین آسیبی وارد نشود

پس از اینکه خودرو با یک وسیله همانند ماشین دیگر برخورد کرد و در قسمت درب صندوق فرورفتگی ایجاد گردید، نحوه برطرف کردن فرورفتگی به چه صورت است اولین سوالی می باشد که برای راننده پیش می آید. در صورتی که به درب صندوق آسیب شدیدی وارد شود بهتر است صافکاری بدون رنگ درب صندوق انجام شود.

رفع تورفتگی درب صندوق

صافکاری بدون رنگ درب صندوق به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای برطرف کردن توررفتگی درب صندوق که قسمتی از بدنه خودرو بوده به شمار می آید، لازم به ذکر است که انجام این کار باید توسط افراد مجرب و ماهر انجام شود در غیراین صورت از نتیجه کار رضایت نخواهید داشت. چرا که ممکن است قر شدگی بر روی صندوق باقی بماند و یا اینکه به رنگ خودرو آسیب وارد شود. در نتیجه از قیمت خودرو کاسته می شود.

رفع تورفتگی درب صندوق
رفع تورفتگی درب صندوق

تعداد زیادی از افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به تعمیرگاه خودشان برای تعمیر و رفع فرورفتگی درب صندوق ماشین خود اقدام نمایند، در صورتی که جزء این دسته از افراد می باشید توصیه می شود از انجام صافکاری در منزل اجتناب نمایید.

 به خصوص افرادی که در این زمینه هیچ گونه آگاهی ندارند و نمی دانند که دقیقا باید چه کاری را انجام دهند، به دلیل عدم داشتن تجربه ممکن است میزان آسیب درب صندوق خود را بیشتر و شرایط را بدتر کنید. پیشنهاد مراجعه به یک تعمیرگاه با تجربه کاری بالا می باشد. حتما پیش از مراجعه نمونه کارهای تعمیرگاه مورد نظر را مشاهده کنید و اطلاعات کافی مراجعه کنید.

ترمیم درب صندوق با صافکاری pdr

خودرو یکی از لوازم ضروری و مهم زندگی در دنیای امروزی می باشد، روز به روز شاهد افزایش تعداد خودروها در سطح شهرها هستیم و همین مسئله باعث شده است تا تعداد تصادفات نیز تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کنند. درب صندوق خودروها با چند لایه از جنس فلز به وجود آمده است که برای پوشاندن آنها روکش های رنگی مورد استفاده قرار گرفته اند و به صورت شیک و جذاب جلوه می دهند.

 ولی در صورتی که یک تصادف کوچک رخ دهد نه تنها صاف و یکدست بودن سطح آن از دست می رود بلکه لکه هایی نیز بر روی خودرو ایجاد می گردد که در نهایت از بین بردن جلوه و یبایی اولیه خودرو را به دنبال دارد. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که هر گونه خراش و فرورفتگی درب صندوق خودرو با صافکاری بدون رنگ درب صندوق برطرف می شود. 

در صورتی که آسیب وارد شده جزئی باشد به راحتی می توان با میله های پی دی ار مشکل را حل کرد. و اگر رنگ خودرو آسیب جدی دیده باشد با صافکاری و نقاشی می توانید ظاهر پیشین خودرو را به حالت اولیه بازگردانید.

هزینه صافکاری بدون رنگ درب صندوق

مهم ترین سوال مشتریانی که به اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه می کنند این است که هزینه ترمیم صندوق خودرو حدودا چقدر است. یکی مهم ترین مواردی که تاثیرگذار بر این هزینه می باشد میزان آسیب دیدگی خودرو است و باید بررسی شود که آیا بدون رنگ و با میله های pdr می توان مشکل را حل کرد یا خیر.

 در مرحله دوم میزان زمانی که باید صرف ترمیم درب صندوق گردد مورد بررسی قرار می گیرد. در انتها می توان یک هزینه کلی براورد کرد. برای دریافت هزینه صافکاری بدون رنگ درب صندوق خودروهای خارجی تنها کافیست با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

هزینه صافکاری بدون رنگ درب صندوق
هزینه صافکاری بدون رنگ درب صندوق

نحوه صافکاری بدون رنگ درب صندوق

چگونگی انجام صافکاری بدون رنگ درب صندوق کیفیت نتیجه کار را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد، به همین دلیل است که امروزه تعداد زیادی از افراد به دنبال این هستند تا درب صندوق خودرو خود را که بر اثر تصادف آسیب دیده است را به افراد ماهر بسپارند. منظور از صافکاری تعمیر و ترمیم بخش آسیب دیده خودرو و همچنین بازگرداندن و یا حفظ ظاهر اولیه آن می باشد،

 درست است که صافکاری بدون رنگ در مقایسه با صافکاری معمولی بهتر می باشد اما این نکته را هرگز فراموش نکنید که صافکار و مهارت او انجام شدن این نوع صافکاری با کیفیت بالا را تضمین می کند. صافکار ابتدا شدت آسیب دیدگی درب صندوق را ارزیابی کرده و در صورت نیاز صافکاری بدون رنگ درب صندوق را انجام خواهد داد و در نهایت درب صندوق همانند روز اول می شود.

صافکاری صندوق عقب بی ام و

اگر دارای خودرو بی ام و هستید و صندوق عقب ماشین دچار خراشید و یا تورفتگی شده است لازم است که به یک صافکاری معتبر مراجعه کنید و مشکل را جل کنید. اتوبیرنگ علی مومنی یکی از تعمیرگاه های متخصص در زمینه صافکاری خودروهای خارجی می باشد که به دلیل کیفیت کاری بالا و تجربه بسیار معتبر است. برای دریافت نوبت می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان