ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری بدون رنگ گلگیر ماشین

یافتن مرکز صافکاری بدون رنگ گلگیر ماشین یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبین ماشین می باشد. در حال حاضر صافکاری های بدون رنگ مختلفی در سطح شهر وجود دارد. اما صافکاری یک رشته بسیار مهم از تعمیر و نگهداری ماشین می باشد چرا که ارتباط مستقیمی با ظاهر و قیمت خودرو دارد. از این رو صافکاری تمیز و یکدست برای صاحبین خودرو بسیار مهم است.

بدنه ماشین یکی از اصلی ترین بخش های خودرو است که عموما در نگهداری از آن بسیار کوشا هستند. چرا که با کوچکترین ضربه ای ممکن است بدنه خودرو اسیب ببیند و در نتیجه از قیمت خودرو کاسته شود. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از کاهش قیمت ماشین استفاده از صافکاری pdr با استفاده از میله می باشد. صافکاری بدون رنگ گلگیر ماشین نیز اگر از میله های پی دی ار استفاده شود طبیعتا بر روی قیمت خودرو تاثیرگذار نخواهد بود.

گلگیر یکی از قسمت های آسیب پذیر بدنه می باشد که کیفیت صافکاری آن بسیار مهم است به همین دلیل نباید خودرو را به دست کسانی که در این زمینه تجربه کافی ندارد سپرد. تعمیرگاه هایی که در زمینه صافکاری انواع ماشین تخصص دارند صافکاری بدون رنگ گلگیر ماشین را می توانند به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مراکز را به شما معرفی کنیم.

صافکاری بدون رنگ گلگیر خودرو

در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم که گلگیر از بخش های مهم خودرو است و در واقع اجازه نمی دهد که لاستیک خودرو در معرض خطر قرار بگیرد. پیش از این گلگیر بر روی بدنه خودرو وجود نداشت و با حرکت ماشین در جاده های خاکی گل و لای زیادی بر روی بدنه خودرو ایجاد می شد. با روی کار آمدن گلگیر این مشکل رفع شده است. حال به دلایل مختلفی که تصادف یکی از آن هاست ممکن است گلگیر دچار آسیب شود و نیاز به صافکاری بدون رنگ داشته باشد. برای صافکاری بدون رنگ گلگیر خودرو می بایست مناسب ترین تعمیرگاه را پیدا کنید.

صافکاری بدون رنگ گلگیر خودرو
صافکاری بدون رنگ گلگیر خودرو

مراحل صافکاری بدون رنگ گلگیر

در اولین مرحله گل پخش کن های موجود بر روی گلگیر باز می شوند و صافکار باز کردن را باید تا جایی ادامه دهد که قادر باشد به قسمت آسیب دیده به طور کامل دسترسی پیدا کند. بعد سطح درونی گلگیر به کمک سمباده و آب تمیز و صیقلی می گردد و در مرحله بعد قسمت موردنظر از طریق شعله مستقیم در پشت قطعه حرارت می بیند تا زمانی که ورق فلزی نرم و بیشتر از خاصیت چکش خواری برخوردار شود. برای اینکه بخش آسیب دیده گلگیر به شکل درست درآید با چکش و مشتی ها و همین طور قالب تنه ضربه هایی به آن وارد می گردد و در مرحله آخر صافکاری بدون رنگ گلگیر خودرو با قرار گرفتن گلگیر در معرض نور آفتاب موج گیری انجام خواهد شد.

روش تشخیص صافکاری بدون رنگ گلگیر

وجود صافکارها و نقاش های ماهر باعث شده است تا رنگ شدگی گلگیر خودرو به آسانی تشخیص داده نشود و جزء یکی از کارهای سخت و تخصص محسوب می شود، ولی برخی از روش ها وجود دارند که از طریق آنها می توان تا حدودی متوجه رنگ شدگی داشتن یا نداشتن خودرو موردنظر شد. یکی از روش های بسیار راحت و آسان که با استفاده از می توانید تشخیص دهید که آیا صافکاری بدون رنگ گلگیر خودرو یا با رنگ انجام شده این است که گلگیر را به طور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. 

در صورتی که بر روی گلگیر خودرو مورد نظر پیدا کردید نشان دهنده این می باشد که دارای رنگ شدگی است، توجه داشته باشید که اگر صافکاری بدون رنگ گلگیر توسط یک صافکار ماهر انجام شده باشد احتمال می رود که نتوانید رنگ شدگی آن را تشخیص دهید.

روش تشخیص صافکاری بدون رنگ گلگیر
روش تشخیص صافکاری بدون رنگ گلگیر

مزایای صافکاری بدون رنگ گلگیر ماشین

هنگامی که گاگیر ماشین آسیب می بیند و رنگ اولیه خود را از دست می دهد می بایست از صافکاری با رنگ برای گلگیر خودرو استفاده کنید. اما زمانی که رنگ قابل ترمیم است با میله های پی دی آر و یا دیگر ابزار صافکاری بدون رنگ می توان مشکل را حل کرد بهتر است برای جلوگیری از افت قیمت خودرو از صافکاری بدون رنگ گلگیر ماشین استفاده کنید.

صافکاری بدون رنگ گلگیر خودرو امروزه یکی از بهترین روش ها برای تعمیر گلگیرهای آسیب دیده انواع خودرو می باشد، با توجه به اینکه صافکاری کردن بدون رنگ گلگیر از جمله کارهایی بوده که به دقت کافی نیاز دارد به همین جهت افراد باید آن را به دست شخصی بسپارند که در این زمینه تخصص دارد. همانطور که می دانید گلگیرها از پاشیدن گل به بدنه خودرو تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کنند و کمک می کنند تا ظاهر و زیبایی یک خودرو به خوبی حفظ گردد،

 در صورتی که متوجه شدید این بخش به صافکاری بدون رنگ نیاز دارد توصیه می شود بلا فاصله برای تعمیر آن اقدام نمایید. در غیراین صورت آسیب بیشتری می بیند و در نهایت مجبور می شوید که براساس تصمیم صافکار صافکاری با رنگ را به کار ببرید که نسبت به صافکاری بدون رنگ گلگیر خودرو وقت گیرتر و گران تر است  .

متخصص صافکاری بدون رنگ گلگیر در تهران

صافکاری بدون رنگ گلگیر از جمله کارهای تخصصی می باشد که هر صافکاری نمی تواند آن را انجام دهد بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما تحقیقات لازم را انجام دهید و نزد یک صافکاری مطمئن مراجعه کنید. شما عزیزان پیش از مراجعه می توانید نمونه کارهای اتوبیرنگ علی مومنی را که یکی از بهترین صافکارهای ماهر در تهران است را مشاهده کنید و با اطمینان کافی به این مجموعه مراجعه کنید.

صافکاری گلگیر ماشین تضمینی

اگر دارای خودرو خارجی هستید در این مقاله با ما همراه باشید. گلگیر ماشین همیشه در معرض تصادفات احتمالی می باشد. اگر گلگیر عقب و یا جلو خودرو خارجی شما با مشکل مواجه شده است همین حالا با شماره های درج شده تماس بگیرید و نوبت خود را از بهترین مرکز صافکاری در تهران دریافت کنید.
 
Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان