ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری در شمال تهران

صافکاری در شمال تهران یکی از خدماتی است که دارندگان خودروهای خارجی قطعا به آن نیاز خواهند داشت. هیچ خودرویی مصون از تصادف و برخورد نیست چرا که حتی اگر شما راننده ماهری باشید باز هم ممکن از تصادف با رانندگان کم حواس در امان نباشید. بنابراین لازم است که از بهترین صافکاری در شمال تهران را بشناسید.

بدنه خودرو جزو مهم ترین بخش های ظاهری خودرو می باشد که در صورت خرابی می بایست هرچه سریع تر برای درست کردن آن اقدام کنید. به خصوص خودروهای خارجی که در صورت خرابی ممکن است از قیمت آن کاسته شود و در نتیجه لام است به صافکاری در شمال تهران مراجعه کنید.

تصادف مقوله ای است که هیچ کس در امان نیست و ترافیک تهران نیز یکی از عواملی است که به این مشکل دامن می زند. برای مراجعه به نزدیک ترین صافکاری در شمال تهران می توانید همین حالا با شماره 09124225050 تماس بگیرید و نوبت خود را دریافت کنید. این صافکاری خدمات خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: صافکاری pdr شمال تهران

بهترین صافکاری در شمال تهران

خدمات صافکاری در بسیاری از تعمیرگاه های عمومی ارائه می شود اما صافکاری یک هنر است که کاملا وابسته به تجربه است. هر ساله نیز روش های جدیدی ربای صافکاری ارائه می شود که ممکن است کمتر کسی از آن اطلاعات داشته باشد. علاوه بر این یک اشتباه کوچک ممکن است بدنه خودرو شما را با اعوجاج و یا خرابی همراه کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به بهترین صافکاری شمال تهران مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. اتوبیرنگ علی مومنی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

بیشتر بخوانید: سرامیک ماشین شمال تهران

صافکاری در شمال تهران
صافکاری در شمال تهران

هزینه صافکاری در شمال تهران

بخش زیادی از از خودورهی خارجی در شمال تهران می باشند و نیازمند یک صافکاری در نزدیکی محل زندگی خود هستند. به همین سبب اتوبیرنگ علی مومنی آماده ارائه خدمات می باشد. هزینه صافکاری در شمال تهران کاملا وابسته به میزان آسیب وارده به بدنه خودرو دارد. برای اطلاع از هزینه و یا دریافت سوالات خود می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان