ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری مزدا 3

صافکاری مزدا 3 یکی از خدماتی است که توسط مجموعه تخصصی اتوبیرنگ علی مومنی ارائه می شود. پیش از اینکه به بررسی تخصصی صافکاری و نقاشی مزدا  3 بپردازیم در ابتدا می خواهیم کمی در مورد خودرو مزدا 3 و کمپانی این مجموعه صحبت کنیم.

شرکت خودرو سازی مزدا

کمپانی مزدا یکی از شرکت های خودروسازی است که توانسته در بازار فروش ایران راهی پیدا کند. این شرکت برای خودروساز ژاپنی می باشد و کیفیت خودروهای آن به شدت بالاست. همانطور که می دانید خودروهای خارجی به دلیل تحریم در ایران از قیمت بالایی برخوردار هستند برای صاحبین خودرو ها از ارزش بالایی برخوردار است. در میان مدل های این خودرو مزدا 3 بسیار پرفروش می باشد و جزو یکی از خودروهای محبوب در ایران می باشد.

صافکاری pdr مزدا 3

 در حال حاضر قیمت مزدا 3 در ایران بالای 500 میلیون تومان است و در نتیجه یک خودرو گرانقیمت محسوب می شود. اهمیت صافکاری بدنه این خودرو بسیار بالاست و در صورت خرابی می بایست هرچه سریع تر نسبت به ترمیم آن اقدام کنید. در صورتی که بدنه خودرو شما آسیب جدی ندیده باشد می توانید با صافکاری pdr مزدا 3 مشکل را حل کنید. شما برای صافکاری pdr سپر مزدا3 ، درب و گلگیر آن می توانید به صافکاری و نقاشی اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید.

صافکاری بدون رنگ مزدا 3

در صافکاری بدون رنگ خودرو ها باید به این نکته توجه داشته باشیم که نقاط آسیب پذیر خودرو را شناسایی کنیم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که این نقاط شرایط صافکاری بدون رنگ را داشته باشند. نقاط حساس مزدا 3 جدید عبارت اند از: سپرها، درب ها، گلگیرها شما می توانید برای صافکاری بدون رنگ مزدا 3 به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و یا با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان