ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی هیوندا توسان

صافکاری و نقاشی هیوندا توسان یکی از خدماتی است که توسط مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. صافکاری علاوه بر اینکه یک تخصص محسوب می شود یک هنر نیز می باشد و این هنر ایرادات بدنه خودرو را به گونه ای رفع می کند که مشکلی در بدنه خودرو ایجاد نشود. صافکاری روش های متفاوتی دارد که وابسته به میزان آسیب دیدگی بدنه خودرو می توان از روش های مختلف استفاده کرد. در صورتی که رنگ بدنه آسیب دیده باشد طبیعتا می بایست از صافکاری و نقاشی استفاده کنید و در صورتی که رنگ بدنه آسیبی نبیند می توانید با صافکاری بدون رنگ مشکل را حل کنید.

هیوندا توسان یک خودرو باکیفیت و البته گرانقیمت در ایران محسوب می شود و طبیعتا دارندگان این خودرو در مورد نگهداری از بدنه خودرو حساسیت زیادی دارند چرا که کوچکترین ایرادی در بدنه خودرو باعث می شود که از قیمت خودرو کاسته شود. اما اسیب و تصادف اجتناب ناپذیر است و سلامت هر خودرویی را تهدید می کند. این تصادفات ممکن است در هر شرایطی برای خودرو شما اتفاق بیفتد حتی اگر شما مقصر نباشید. بنابراین نیاز به صافکاری و نقاشی هیوندا توسان دارید. برای صافکاری بدون رنگ و یا صافکاری با بهترین کیفیت می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید و نوبت خود را دریافت کنید.

ضافکاری بدون رنگ هیوندا توسان

صافکاری بدون رنگ به خدماتی گفته می شود که بدون نیاز به رنگ بدنه خودرو اقدام به صافکاری با استفاده از میله های pdr انجام می شود. شما عزیزان برای دریافت خدمات صافکاری بدون رنگ توسان می توانید به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید که صرفا در زمینه خودروهای خارجی فعالیت می کند.

همچنین برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه می توانید به لینک مورد نظر مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان