ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی داستر

صافکاری و نقاشی داستر یکی از مهم ترین خدماتی است که دارندگان داستر حتما روزی به آن نیاز خواهند داشت. صافکاری در دنیای امروزی یک هنر محسوب می شود چرا که فرد باید با تجهیزاتی که در اختیار دارد با کمترین آسیب به رنگ بدنه خودرو مشکل را حل کند. در طول روز شاهد تصادفات جزئی در سطح شهر هستیم که خوشبختانه خسارات جانی را به همراه ندارد و تنها بدنه خودروها آسیب می بیند. با توجه به اینکه خودرو به خصوص خارجی تبدیل به یکی از سرمایه های هر خانواده ای شده است حفظ و نگهداری از آن اهمیت زیادی دارد. در چنین مواقعی نیاز به یک صافکاری و نقاشی حرفه ای احساس می شود.

در این بخش روی صحبت ما با دارندگان خودرو داستر می باشد که ممکن است برای از بین بردن خط و خش خودرو و یا رفع آسیب دیدگی نیاز به صافکاری و نقاشی داستر خود داشته باشند. تعمیرگاه اتوبیرنگ علی مومنی با در دست داشتن تکنولوژی های روز دنیا در زمینه صافکاری بهترین و حرفه ای ترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این روزها بهترین صافکاری که در ایران انجام می شود صافکاری با دستگاه است که مناسب ترین روش می باشد.

صافکاری داستر در تهران

حضور افراد متخصص و یک تیم کاربلد در سطح شهر نیاز است. صافکاری داستر در تهران نیز مقوله هایی است که باید یک صافکار حرفه ای برای این کار بشناسید تا بتوانید با کمترین هزینه و مناسب ترین روش بدنه خود را ترمیم کنید. اتوبیرنگ علی مومنی با بررسی بخش های آسیب دیده بهترین روش را به شما پیشنهاد می دهد تا کمترین خرابی برای خودرو به جای بماند.

در بخش پیشین بیان شد که استفاده از خدمات بروز شرط کار است. اما در صورتی که در زمینه صافکاری حرفه ای فرد تخصصی نداشته باشد ممکن است صافکاری داستر شما با مشکل بزرگتری مواجه شود. یکی از بهترین تعمیرگاه هایی که در تهران در زمنیه صافکاری داستر در تهران فعالیت می کند اتوبیرنگ علی مومنی می باشد که می توانید برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

صافکاری و نقاشی داستر
صافکاری و نقاشی داستر

صافکاری بدون رنگ داستر

برای اسیب های سطحی و فرورفنگی های جزئی از صافکاری بدون رنگ یا صافکاری pdr استفاده می شود که باعث می شود رنگ بدنه خودرو حفظ شود. شما می توانید بخش آسیب دیده خودرو نظیر سقف، کاپوت و یا گلگیر را با صافکاری بدون رنگ ترمیم کنید بدون اینکه بر روی قیمت اولیه خودرو تثیری گذاشته باشد و از قیمت آن کاسته باشد. در این روش رنگی به خودرو زده نمی شود و تنها بخش های اسیب دیده با ابزارهای مخصوصی به جای اولیه خود بازگردانده می شوند. برای صافکاری بدون رنگ داستر می توانید به اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید.

بهترین مرکز صافکاری داستر در تهران

در تهران مراکز مختلفی برای صافکاری و و نقاشی داستر وجود دارد که از میان آن ها باید یکی را برگزید. صافکاری فرایند بسیار پیچیده ای است و نیاز به تجربه کاری بالایی دارد. اگر قصد انتخاب یک مرکز صافکاری و نقاشی داستر در تهران را دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا نمونه کارهای مجموعه را مشاهده کنید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید. شما عزیزان برای مشاهده نمونه کارهای مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی می توانید به ابتدای صفحه مراجعه کرده و روی لینک کلیک کنید.

 

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران اتوبیرنگ علی مومنی تماس بگیرید.

09124225050

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان