ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی سوزوکی

با معرفی بهترین مرکز صافکاری و نقاشی سوزوکی در تهران در خدمت شما هستیم. سوزوکی یک خودروی خارجی باکیفیت است که در ایران طرفداران زیادی دارد. در این صفحه تعدادی از بهترین مراکز پرداخت و رنگ آمیزی سوزوکی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به نزدیکترین مرکز در تهران مراجعه کرده و خدمات اختصاصی دریافت کنید.

صافکاری سوزوکی

هنگامی که خودروی سوزوکی شما دچار تصادف می شود، باید به دنبال یک صافکاری و نقاش حرفه ای سوزوکی باشید و خودروی خود را به دست یک ماهر بسپارید. شما باید بهترین صافکاری سوزوکی را در تهران پیدا کنید و خودروی خود را با خیال راحت در این مرکز نگهداری کنید و مطمئن شوید که از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزار پولیش برای تعمیر عیوب خودرو استفاده می کند.

تیم اتوبیرنگ علی مومنی یکی از بهترین مجموعه های تعمیر بدنه خودرو در تهران می باشد که می توانید برای صافکاری و نقاشی سوزوکی در تهران به این مجموعه تماس بگیرید و نوبت خود را دریافت کنید.

هزینه صافکاری سوزوکی

شاید برای شما هم سوال باشد که هزینه صافکاری سوزوکی در تهران چقدر است؟ و چه عواملی بر قیمت صافکاری سوزوکی تاثیرگذار است؟ در واقع آن چه که تعیین کننده ی هزینه صافکاری سوزوکی می باشد گستردگی و عمق آسیب به بدنه سوزوکی می باشد. همچنین تخصص صفکار می تواند بر هزینه صافکاری و نقاشی سوزوکی تاثیرگذار باشد.

هزینه صافکاری سوزوکی
هزینه صافکاری سوزوکی

همچنین روشی که صافکار برای رفع ایرادات خودرو انتخاب میکند از دیگر عوامل موثر در قیمت صافکاری سوزوکی میباشد. هرچه روش صافکاری جدیدتر و پیشرفته تر باشد باتوجه به آن که نتیجه ارائه شده حرفه ای تر خواهد بود هزینه صافکاری سوزوکی نیز به تبع بیشتر خواهد بود.

یکی از روش های نوین صافکاری که نتیجه حرفه ای تری به مشتری ارائه میدهد صافکاری PDR میباشد. در این روش از میله های پی دی آر برای رفع فرورفتگی ها استفاده میشود و بدون آن که به رنگ خودرو آسیبی وارد شود تمام ایرادات بدنه خودرو رفع میگردد. این روش نسبت به روش های صافکاری سنتی حرفه ای تر بوده و در مدت زمان کوتاهتری انجام میشود و به همین دلیل هزینه بیشتری از مشتری دریافت میشود.

اگر میخواهید بدانید حدود هزینه صافکاری سوزوکی در تهران چقدر است می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

صافکاری بدون رنگ سوزوکی

به طور کلی زمانی که خودرو آسیب میبیند برحسب میزان آسیب وارد شده به خودرو و تجهیزات و دستگاه های صافکاری در اختیار روش های مختلف صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ انتخاب میشود. برای صافکاری بدون رنگ سوزوکی روش های مختلفی وجود دارد که صافکار میتواند برحسب میزان حرفه ای بودن ومیزان آسیب وارد شده به بدنه خودرو بهترین روش را انتخاب کند.

صافکاری بدون رنگ روش های مختلفی دارد که بهترین راه آن استفاده از میله های پی دی آر می باشد. اتوبیرنگ علی مومنی یکی از تعمیرگاه های متخصص در زمینه صافکاری pdr می باشد که می توانید برای ترمیم بدنه خودرو سوزوکی خود به این مجموعه مراجعه کنید.

بهترین صافکاری و نقاشی سوزوکی در تهران

صافکاری و نقاشی خودرو سوزوکی یکی از خدماتی است که می توانید آن را در اتوبیرنگ علی مومنی دریافت کنید. این مجموعه یکی از معتبرترین مکان هایی می باشد که می توانید برای دریافت خدمات با آن ها تماس بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان