ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی سیتروئن

با معرفی بهترین مرکز صافکاری و نقاشی سیتروئن به صورت 1005 تضمینی در خدمت شما هستیم. اگر صاحب خودرو سیتروئن هستید و می خواهید آسیب وارد شده به بدنه خودرویتان را برطرف کنید لازم است که به یک مرکز صافکاری خودرو تخصصی مراجعه کنید. شما می توانید برای بهره مندی از خدمات صافکاری و نقاشی سیتروئن در تهران به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید.

صافکاری سیتروئن

پیدا کردن بهترین مجموعه برای صافکاری تخصصی سیتروئن ممکن است برای صاحبین آن کمی سخت باشد دلیل آن هم این است که نمی توان خودرویی خارجی مانند سیتروئن را به دست افراد بی تجربه سپرد در نتیجه می بایست به دنبال یک مرکز معتبر باشید. مراکز زیادی وجود دارد که ادعا می کنند که می توانند خدمات صافکاری بدنه سیتروئن را با بالاترین کیفیت ارائه دهند اما مهم ترین مسئله داشتن نمونه کار در این زمینه و تجربه کاری بالا می باشد. شما می توانید نمونه کار صافکاری و نقاشی خودروهای خارجی را در لینک مربوطه مشاهده کنید و با اطمینان خاطر به مجموعه ما مراجعه کنید. اتوبیرنگ علی مومنی با بهره گیری است جدیدترین ابزارهای صافکاری در خدمت شما می باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی دریافت کنید.

هزینه صافکاری سیتروئن

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که کاربران از ما میپرسند این است که هزینه صافکاری سیتروئن چقدر است؟ عوامل زیادی در تعیین قیمت صافکاری سیتروئن در تهران تاثیر گذار است و هزینه صافکاری سیتروئن به مدل ماشین و میزان آسیب دیدگی خودرو و همین طور میزان تخصص صافکار بستگی دارد.

صافکاری و نقاشی سیتروئن
صافکاری و نقاشی سیتروئن

از دیگر عوامل موثر بر هزینه صافکاری سیتروئن روش صافکاری برای رفع ایرادات بدنه خودرو میباشد. برای مثال هزینه صافکاری مغناطیسی به دلیل پیشرفته بودن دستگاه و سریع تر انجام شدن فرآیند صافکاری و بهتر بودن نتیجه کار بیشتر از روش های سنتی صافکاری میباشد. البته انتخاب روش صافکاری به تخصص صافکار بستگی دارد زیرا ممکن است صافکار تخصص لازم را برای به کارگیری دستگاه های جدید صافکاری نداشته باشد.

همچنین از دیگرعوامل موثر بر قیمت صافکاری سیتروئن مدت زمانی است که صرف رفع ایرادات خودرو میگردد. هرچه رفع ایرادات خودرو زمان بیشتری بطلبد هزینه و اجرت صافکاری سیتروئن بیشتر میشود. در صورتی که از روش هایی مانند صافکاری با چسب حرارتی برای رفع ایرادات خودرو استفاده گردد فرآیند صافکاری در مدت زمان کوتاهتری انجام میشود.

اگر حدود قیمت صافکاری سیتروئن تان را نمیدانید میتوانید عکس قسمت آسیب دیده خودروتان را برای همکاران ما در اتوبیرنگ علی مومنی ارسال کنید تا به صورت تقریبی هزینه صافکاری سیتروئن برای شما ارسال شود. به طور کلی میتوان گفت هزینه صافکاری سیتروئن در مراکز صافکاری تخصصی سیتروئن که در قسمت بالا معرفی شده اند بر اساس یک تعرفه ثابت تعیین میشود و شما میتوایند با هزینه کمتر نسبت به سایر صافکاری ها از خدمات باکیفیت لیست صافکاری تخصصی سیتروئن بهره مند شوید.

صافکاری بدون رنگ سیتروئن

یکی از نشانه هایی که می توانید بهترین صافکار سیتروئن در تهران را بشناسید این است که صافکار مورد نظر شما تخصصی کافی در زمینه صافکاری بدون رنگ را داشته باشد. برای صافکاری بدون رنگ سیتروئن می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که یکی از آن ها استفاده از میله های pdr می باشد. شما می توانید با استفاده از این روش بدنه خودرو خود را ترمیم کنید بدون اینکه نیازی به نقاشی بدنه داشته باشید. در صافکاری pdr به هیچ وجه از قیمت اولیه خودرو کاسته نمی شود.

بهترین صافکاری و نقاشی سیتروئن در تهران

حال نوبت به معرفی مرکز صافکاری و نقاشی سیتروئن در تهران رسیده است. توجه داشته باشید که مرکزی که معرفی می شود دارای چندین سال تجربه در این زمینه می باشد و نمونه کارهای آن گویای همین مسئله است. اتوبیرنگ علی مومنی سالیان درازی است که در زمینه صافکاری و نقاشی و همچنین صافکاری بدون رنگ فعالیت می کند و کیفیت کاری بالایی دارد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا دریافت نوبت با شماره 09124225050 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسی کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان