ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی مازراتی

صافکاری و نقاشی مازراتی یکی از خدماتی است که توسط مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی ارائه می شود. مازراتی یکی از خودروهای لوکس در بازار می باشد که قیمت بالایی دارد و در صورت آسیب دیدن بدنه آن ممکن است با افت قیمت مواجه شوید. بنابراین نیاز به صافکاری خواهید داشت. برای این کار می بایست به یک صافکاری حرفه ای و تخصصی مازراتی در تهران مراجعه کنید. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر اطلاعات لازم در مورد صافکاری های معتبر تهران کسب کنید.

صافکاری ماشین

صافکاری مازراتی

همانطور که می دانید مازراتی یک خودرو لوکس و لاکچری است که در ایران تعداد محدودی از آن وجود دارد. برای رفع ایرادات بدنه آن باید به صورت کاملا حرفه ای کار کنید تا ماشین افت قیمت نداشته باشد. مراکز مختلفی در زمینه صافکاری مازراتی فعالیت می کنند. اما همه ی آن ها معتبر نیستند و بهتر است ماشین لوکس خود را نزد هر صافکاری نبرید. پیش از مراجعه نمونه کارهای مرکز مورد نظر را مشاهده کنید و سپس یک مرکز معتبر انتخاب کنید. برای اینکه از کیفیت خدمات اطمینان داشته باشید می توانید رضایت مشتریان را در نظر بگیرید.

مشاهده نمونه کارهای اتوبیرنگ علی مومنی

در مرکز صافکاری مازراتی اتوبیرنگ علی مومنی می توانید با کیفیت ترین خدمات را از این مجموعه دریافت کنید. این مرکز یکی از نمایندگی های معتبر صافکاری و نقاشی خودروهای خارجی در غرب تهران می باشد که می توانید برای دریافت تمامی خدمات خود به این مرکز مراجعه کنید.

تماس برای دریافت نوبت

صافکاری مازراتی
صافکاری مازراتی

هزینه صافکاری و نقاشی مازراتی

یکی از عمومی ترین سوالات مشتریان در ارتباط با هزینه صافکاری و نقاشی مازراتی می باشد. هزینه صافکاری و نقاشی مازراتی بر اساس میزان اسیب دیدگی بدنه خودرو شما تعیین می شود که معمولا پس از مراجعه این هزینه تعیین می شود. از دیگر عواملی که در تعیین هزینه صافکاری مازراتی موثر است دستگاه هایی می باشد که برای صافکاری و نقاشی استفاده می شود. بسیاری از افراد هنوز به روش سنتی اقدام به صافکاری خودرو می کنند که ممکن است به رنگ بدنه اسیب وارد شود و یا نیاز به نقاشی نیز داشته باشد. صافکاری های بروز از بهترین و جدیدترین دستگاه ها برای صافکاری استفاده می کنند تا کمترین آسیب به رنگ بدنه خودرو شما وارد شود. تیم اتوبیرنگ این امکان را فراهم کرده است که با رفع ایرادات بدنه خودرو بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند. برای دریافت هزینه صافکاری و نقاشی مازراتی می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

خدمات صافکاری و نقاشی مازراتی

در مرکز صافکاری و نقاشی مازراتی شرایطی فراهم شده است که شما می توانید با آسودگی خاطر خودرویتان را به این مرکز ببرید و مشکلات بدنه خودرو را حل کنید. اتوبیرنگ علی مومنی در زمینه صافکاری و نقاشی مازراتی، لیسه گیری، پولیش بدنه، تعمیر سپر، مات کردن بدنه خودرو و سرامیک ماشین دارای تخصص می باشد. شما می توانید با بروزترین دستگاه ها در تهران اقدام به صافکاری بدنه خودرو خود نمایید. در این مرکز ابتدا میزان آسیب دیدگی بدنه خودرو مشخص می شود در صورتی که بتوان بدون نیاز به نقاشی مشکل را حل کرد با صافکاری pdr انجام می شود. در غیر اینصورت با صافکاری و نقاشی مشکل بدنه خودرو شما حل خواهد شد.

هزینه صافکاری و نقاشی مازراتی
هزینه صافکاری و نقاشی مازراتی

صافکاری بدون رنگ مازراتی

در صورتی که آسیب خودرو کم باشد و صافکار از تخصص لازم بهره مند باشد میتواند به روش های صافکاری بدون رنگ ایرادات ایجاد شده را رفع کند. روش های مختلفی برای صافکاری بدون رنگ وجود دارد که از این روش ها میتوان به صافکاری با هاتباکس اشاره کرد. صافکاری با هاتباکس یکی از روش های صافکاری مغناطیسی میباشد که با استفاده از امواجی که در بدنه خودرو ایجاد می شود آسیب های بدنه رفع میگردد و آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی شود.

در این روش مولکول های بدنه خودرو با استفاده از امواجی که ایجاد می شود به حرکت درمیایند و به این ترتیب فرورفتگی ها ترمیم میگردند. شما می توانید تخصصی ترین روش های صافکاری بدون رنگ مازراتی را در مرکز اتوبیرنگ علی مومنی در کوتاهترین زمان دریافت کنید و از خدمات تخصصی با قیمتی مناسب بهره مند شوید.

نقاشی مازراتی در تهران

نقاشی مازراتی در تهران را به کمک اتوبیرنگ علی مومنی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات ارائه می شود. در صورتی که میزا آسیب خودرو زیاد باشد نیاز است که بعد از رفع آسیب های رنگ بدنه از بتونه کاری و سمباده زنی و در نهایت از نقاشی استفاده کنید.

خدمات بیشتر: صافکاری و نقاشی پورشه

با سپردن مازراتی خود به اتوبیرنگ علی مومنی می توانید از تعمیر صد در صد خودرو خود اطمینان حاصل کنید. این مرکز با توجه به میزان آسیب تمامی تلاش خود را می کند تا کمترین خرابی برای رنگ بدنه ایجاد شود و در نهایت مشکل را با کمترین هزینه حل کند.

بهترین مرکز صافکاری و نقاشی مازراتی در تهران

اگر به دنبال بهترین صافکاری و نقاشی مازراتی در تهران میگردید باید به شما بگوییم که مرکز اتوبیرنگ علی مومنیجزو بهترین های تهران هستند شما می توانید برای دریافت نوبت و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09124225050 تماس بگیرید

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان