ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی هیوندا

صافکاری و نقاشی هیوندا یکی از خدمات تخصصی می باشد که توسط مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی ارائه می شود. هدف تیم اتوبیرنگ صافکاری بدون رنگ و با کیفیت عالی می باشد تا از قیمت خودرو کاسته نشود. اگر دارای خودرو وارداتی مانند هیوندا هستید و بدنه خودرو آسیب دیده است می توانید برای ترمیم بدنه بدون رنگ با شماره های درج شده تماس بگیرید و همین حالا به اتوبیرنگ مراجعه کنید.

صافکاری و نقاشی هیوندا در تهران

صافکاری اتوبیرنگ علی مومنی با دقت و ظرافتی که به کار می‌برد در نتیجه صافکاری و نقاشی اتومبیل های هیوندا به صورت فوق العاده و با کیفیت خواهد بود. در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید جهت صافکاری و نقاشی اتومبیل های وارداتی اقدام کنید باید به تعمیرگاه های معتبر و مجهز مراجعه کرده تا خودروی شما را بدون کوچک ترین آسیبی ترمیم و تعمیر کرده و تحویل دهند.

صافکاری pdr هیوندا

یکی از روش های نوین برای صافکاری بدنه خودرو استفاده از صافکاری pdr می باشد که باعث می شود بدنه خودرو بدون نیاز به رنگ کاری ترمیم شود. بهتر است بدانید که استفاده از میله های pdr در صافکاری و نقاشی هیوندا نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و کوچکترین اشتباهی می تواند خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد کند. 

صافکاری اتوبیرنگ علی مومنی با مهارت و دقت بالایی که دارد چندین سال است که از میله های pdr در جهت صافکاری و نقاشی ماشین های هیوندا استفاده می کند. در نتیجه صافکاری و نقاشی به صورت حرفه ای و بدون نقص انجام می گردد. با استفاده از میله های پی در ار هیچ گونه افت قیمتی را در اتومبیل مشاهده نمی کند.

توجه داشته باشید که در صورتی که شما به افراد نابلدی جهت صافکاری و نقاشی هیوندا مراجعه کنید، باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه ظاهر اتومبیل آسیب ببیند، باعث افت قیمت اتومبیل نیز می‌شود و همچنین گارانتی اتومبیل غیر فعال شد و دیگر اتومبیل شما دارای گارانتی نخواهد بود.

بهترین مرکز صافکاری و نقاشی هیوندا در تهران

مراکز تعمیرگاهی و خدمات خودرویی بسیار زیادی وجود دارد که در سطح تهران فعالیت می کنند. اما همیشه برخی از آن ها به دلیل کیفیت کاری بالا سرآمد هستند. اتومبیل های وارداتی با توجه به فرم خاص و آیرودینامیکی که دارند از پیچیدگی های فراوانی برخوردار هستند و تعمیر آن ها نیز کمی دشوار است. بنابراین هر تعمیرگاهی نمی تواند فرایند تعمیر بدنه خودروهای خارجی را انجام دهد.

تیم متخصص اتوبیرنگ علی مومنی متشکل از تعمیرکاران و پرسنل زبده و کار آزموده با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و با بالاترین کیفیت آماده ارائه خدمات و صافکاری و نقاشی هیوندا می باشد. برای مراجعه به این مجموعه و دریافت خدمات می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید و نوبت خود را دریافت کنید.

هزینه صافکاری و نقاشی هیوندا

اتومبیل هیوندا یکی از خودروهای لوکس و گران قیمت می‌باشد که توسط کشور کره جنوبی طراحی و روانه بازار شد که به خوبی توانست در بین مردم ایران و همچنین تمام جهان از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

همانطور که می‌دانید خودروهای لوکس و با آپشن های بالا که وارداتی هستند از قیمت بالایی برخوردار بوده که لوازم جانبی و قطعات آن نیز قیمت بسیار بالایی خواهند داشت. با توجه به نوسانات ارز قیمت لوازم یدکی و مواد مصرفی در جهت صافکاری نقاشی هیوندا روز به روز رو به افزایش می‌باشد که به این خاطر نمی‌توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت.

همچنین در نظر داشته باشید که در حادثه ای مانند تصادف آسیبی که به اتومبیل وارد می‌شود امکان دارد بسیار جزئی باشد و یا به صورت جدیدی به بدنه اتومبیل و قطعات آن آسیب وارد شود. که در این موارد نوع صافکاری متفاوت بوده و در برخی موارد نیز نیاز به تعویض قطعات جلوبندی اتومبیل خواهد بود، تمامی این مواردی که ذکر شد بر اجرت صافکاری و نقاشی هیوندا و دیگر اتومبیل های وارداتی، لوکس تاثیرگذار می‌باشد.

با مراجعه به اتوبیرنگ علی مومنی کارشناسان بلافاصله خودرو شما را بررسی و کارشناسی کرده و با اطلاع از نوع صافکاری و نقاشی هیوندا، اجرت صافکاری و نقاشی را به شما اطلاع داده و در صورت نیاز به تعویض قطعات اتومبیل نیز سعی بر این خواهد بود تا قطعات اصلی و اورجینال را جایگزین قطعه آسیب‌دیده کرد.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان