ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

صافکاری و نقاشی کولیوس

صافکاری رنو کولیوس و نقاشی بدنه رنو کولیوس در تهران _ یکی از بهترین محصولات کارخانه رنو که در ایران جزو خودروهای لوکس محسوب می شود رنو کولیوس می باشد که توسط شرکت نگین خودرو وارد ایران شده است. در سال های اخیر ورود خودرو به ایران محدود شده است و به همین دلیل قیمت خودروهای خارجی چندین برابر شده است. همین دلیل کافیست برای اینکه به بدنه خودرو خارجی خود اهمین ویژه ای قائل باشید. در این بخش می خواهیم در مورد صافکاری و نقاشی کولیوس در تهران معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

صافکاری کولیوس در تهران

رنو کولیوس بهترین محصول کارخانه رنو است که در مدل شاسی بلند ارائه شده است. با توجه به ظاهر زیبا و امکانات آن این خودرو مشتاقان زیادی دارد و یکی از محبوب ترین اتومبیل های شاسی بلند در ایران می باشد. اما یکی از مهم ترین مسائل در مورد خودروها بدنه آن ها می باشد. صافکاری خودرو مهارت لازم برای تعمیر بدنه خودرو می باشد که همه افراد قادر به انجام این کار نیستند. در صورتی که بخشی از بدنه خودرو شما آسیب دیده است می بایست از یک متخصص بخواهید تا آن را به حالت عادی بازگرداند. صافکاری رنو کولیوس به دو صورت بدون رنگ و با رنگ صورت می گیرد که وابسته به میزان آسیب وارد شده به بدنه است.

برای صافکاری کولیوس در تهران می توانید به یکی از بهترین صافکاری های تهران یعنی اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه تعمیر بدنه خودرو آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

صافکاری کولیوس در تهران
صافکاری کولیوس در تهران

یکی از مهم ترین موارد انتخاب مرکز مناسب برای انجام صافکاری خودرو است همان طور که اشاره کردیم صافکاری خودرو بیش از آن که یک نوع تعمیر باشد یک هنر است و باید با دقت بالایی انجام شود تا علاوه بر رفع مشکل به صورت کامل ظاهر خودرو نیز دچار مشکل نشود و زیبایی خودرو حفظ شود متاسفانه برخی از افراد به دلیل عدم مهارت در صافکاری، نمی توانند خودرو را یکدست کنند و به همین دلیل پس از انجام صافکاری پستی و بلندی های زیادی بر روی بدنه ی خودرو مشهود است.

اتوبیرنگ علی مومنی یکی از مراکز تخصصی صافکاری کولیوس در تهران می باشد که می توانید بدنه خودرو خود را به این مجموعه بسپارید و از خدمات آن استفاده کنید.

صافکاری بدون رنگ کولیوس در تهران

رنو کولیوس شاسی بلند محبوب ایران می باشد که به دلیل توانایی هایی که دارد توانسته در بازار ایران فروشی خوبی داشته باشد. یکی از مواردی که از قیمت خودرو می کاهد اسیب دیدگی رنگ بدنه خودرو می باشد. در برخی از موارد هم میزان آسیب به حدی نیست که سبب از بین رفتن رنگ بدنه شود به همین سبب می توانید با یک صافکاری بدون رنگ از خرابی بدنه خودرو خود جلوگیری کنید و مانع افتادن قیمت آن شوید. برای صافکاری بدون رنگ کولیوس می بایست به یک مرکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید. اتوبیرنگ علی مومنی در زمینه صافکاری بدون رنگ آماده ارائه خدمات می باشد. برای دریافت نوبت می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

 

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان