ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

نانو سرامیک شیشه خودرو

نانو سرامیک شیشه خودرو های خارجی در تهران را با اتوبیرنگ علی مومنی تجربه کنید. یکی از بزرگترین معضلاتی که صاحبین خودرو با آن مواجه هستند بخار گرفتگی و لک شدن بیش از حد بدنه خودرو می باشد. به خصوص افرادی که دارای خودرو خارجی می باشند نسبت به این موضوع حساس تر هستند. شیشه ها بسیار لک پذیر هستند و با نم نم باران نیز لک هایی با ظاهر زشت بر روی شیشه ایجاد می شود. استفاده از شوینده بسیار رایج می باشد. اما در این مقاله می خواهیم یک روش ساده و عمری برای خودرو معرفی کنیم. 

اتوبیرنگ علی مومنی ارائه دهنده خدمات متنوعی مانند سرامیک ماشین خارجی و صافکاری pdr در تهران می باشد.

تمیز کردن شیشه خودرو

لکه شدن شیشه اتومبیل به خصوص در باران‌های سیل آسا یا باران‌های اسیدی و یا بارش برف می‌تواند خطرات جانی بسیاری را برای سرنشینان خودرو به خصوص خودروهایی که در جاده‌های خارج از شهر تردد می‌نمایند به دنبال داشته باشد. یکی از عمده ترین دلایل تصادفات در جاده‌های کوهستانی و بین شهری به خصوص در طول شب تاری دید رانندگان به دلیل لکه شدن شیشه جلوی اتومبیل می‌باشد در نتیجه تمیز بودن شیشه اتومبیل و شفافیت آن شرط اصلی شیشه خودروهایی است که در خارج از شهر تردد می‌نمایند. اما راه حل چیست؟ نانو سرامیک شیشه خودرو یکی از بهترین روش هاست. 
در سالهای اخیر متخصصین صنعت خودرو همواره به دنبال راهی بودند که از لکه پذیری سریع شیشه اتومبیل جلوگیری نمایند و کاری کنند که شیشه اتومبیل به تمیز کردن متناوب نیازی نداشته باشد.  با روی کار آمدن فناوری نانو سرامیک شیشه خودرو این مهم به راحتی فراهم گردید و امروزه نانو سرامیک شیشه خودرو یکی از مهمترین خدمات صافکاری ، گلاس کوتینگ و سرامیک خودرو در مجموعه‌های صافکاری پیشرفته شده است.

نانو سرامیک شیشه خودرو چیست؟

در مقالات پیشین در مورد سرامیک خودرو صحبت کرده ایم و تا حدودی با مباحث آن اشنایی دارید. سرامیک شیشه ماشین نیز یکی از خدماتی است که می توانید به حفظ و نگهاری خودرو خارجی خود از آن استفاده کنید. روکش نانو سرامیک در واقع با ایجاد یک لایه نازک محافظ آب گریز یا هیدورفیبریک مانع از برخورد مایعات با شیشه می شود و به راحتی مایعات را پس می زند. بدین ترتیب دیگر نیازی به تمیز شدن مداوم شیشه خودرو نخواهید داشت.

نانو سرامیک شیشه خودرو
نانو سرامیک شیشه خودرو

مزایای نانو سرامیک شیشه خودرو

اگر شما یکی از کسانی هستید که همواره با اتومبیل خود در جاده‌های بین شهری در حال رفت و آمد هستید یا ظاهر,  و تمیزی شیشه اتومبیلتان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است بهتتر است از خدمات نانو سرامیک شیشه خودرو استفاده نمایید. نانو سرامیک شیشه خودرو علاوه بر اینکه شما را بی نیاز از کارواش‌های همیشگی می‌کند مزیت‌های دیگری نیز دارد که برخی از آنها شامل:

  • شفافیت و وضوح بالای شیشه خودرو
  • عدم نیاز به شستشوی شیشه خودرو
  • ضد آب  و ضد لکه شدن شیشه خودرو
  • مقاومت شیشه خودرو در برابر ضربه‌های کوچک
  • پاکیزگی و براق شدن شیشه ماشین

نانو سرامیک علی مومنی

صافکاری علی مومنی در انجام انواع خدمات صافکاری، صافکاری بدون رنگ، لیسه گیری، سامیک ماشین، شاسی کشی و … دارای سرآمد می باشد. برای دریافت نوبت و یا مشاوره می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان