ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

نمایندگی نانو سرامیک خودرو

نمایندگی نانو سرامیک خودرو در تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. در چند سال اخیر شاهد استفاده مردم از سرامیک ماشین به عنوان یک پوشش جدید برای بدنه خودرو بوده ایم. این روکش می تواند از رنگ بدنه خودرو در برابر عوامل خارجی محافظت کند و بهترین گزینه برای ظاهر خودرو می باشد. اگر شما نیز برای خودرو خارجی خود می خواهید از سرامیک استفاده کنید بهترین راه مراجعه به نمایندگی نانو سرامیک خودرو در تهران می باشد. بدین منظور مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای دریافت نوبت می توانید همین حالا با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

سرامیک خودرو چیست؟

پیش از اینکه نمایندگی نانو سرامیک خودرو را به شما معرفی کنیم در ابتدا می خواهیم از فرایند را برای شما توصیف کنیم تا با اطلاعات کافی اقدام به سرامیک ماشین خارجی خود نمایید. سرامیک ماشین در واقع یک پوشش حرفه ای برای مراقبت از بدنه خودرو می باشد که باعث می شود درخشندگی و زیبایی اولیه بدنه خودرو شما مانند روز اول حفظ شود. از این پوشش بر روی شیشه ها و رینگ نیز استفاده می شود. به طور کلی با این پوشش می توانید درخشنگی خاصی را برای خودرو خود ایجاد کنید. خودروهای آفرودی و مسابقه ای برای خاص تر کردن خودرو خود عموما از سرامیک ماشین استفاده می شوند.

مزایای نانو سرامیک ماشین

پیش از اینکه به معرفی نمایندگی نانو سرامیک خودرو بپردازیم می خواهیم برخی از مزایای این روش محافظتی را برای شما بیان کنیم. همواره پیش از اینکه شروع به کاری کنیم در ابتدا مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم تا از انجام کار اطمینان حاصل کنیم. اگر بخواهیم برخی از مزایای بارز سرامیک بدنه خودرو را برای شما بیان کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد. در نظر داشته باشید برای سرامیک بدنه خودرو خود می توانید به نمایندگی نانو سرامیک خودرو در تهران مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین متخصص سرامیک خودرو در تهران

نمایندگی نانو سرامیک خودرو
نمایندگی نانو سرامیک خودرو
  • جلوگیری از علائم خوردگی شیمیایی ناشی از آلاینده های اسیدی
  • جلوگیری از لکه های شیمیایی ناشی از آلودگیهای اسیدی
  • جلوگیری از اکسیداسیون یا از بین رفتن لایه رنگ بدنه توسط اشعه
  • زیبایی و درخشندگی خودرو با پوشش نانوسرامیک
  • محافظت از بدنه خودرو
  • دارای دوام و ماندگاری بالا
  • کارکرد بهتر نسبت به واکس بدنه
  • مقرون به صرفه

باورهای غلط در مورد پوشش سرامیکی

همانطور که می دانید سرامیک ماشین به ارزش آن می افزاید و تعمیر و نگهداری بدنه خودرو را بسیار اسان می کند. اما برخی باورهای غلط نیز در مورد پوشش سرامیکی ماشین وجود دارد که در این بخش آن ها را بیان می کنیم. 

پوشش سرامیکی خراش و بریدگی سطح را به صورت کامل از بین نمی برد و حتی با وجود این که در برابر خراش های کوچک مقاوم است اما پوشش سرامیکی برای جلوگیری از آسیب های عمیق بسیار اغراق آمیز است.

حالا که روی خودرو روکش نانو سرامیک زده‌اید به این معنا نیست که دیگر مجبور به شستشوی آن نشوید. وسیله نقلیه خود را به طور منظم با شامپوی توصیه شده برای خودرو بشویید تا ظاهر خودرو را حفظ کنید. پوشش سرامیکی فقط وظیفه تمیز کردن شما را آسان می‌کند اما نیاز به آن را برطرف نمی‌کند.

نمایندگی نانو سرامیک خودرو
نمایندگی نانو سرامیک خودرو

مزایای پوشش سرامیکی خودرو

حال که نمایندگی نانو سرامیک خودرو را برای شما می خواهیم معرفی کنیم لازم است که مزایای این روند را نیز بیان کنیم تا با اطلاعات کامل اقدام به انتخاب یک پوشش سرامیکی نمایید. استفاده از این پوشش، یک راه پیشگیرانه برای محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر عوامل مضری است که می‌تواند به آن آسیب برساند، منجر به اکسیداسیون، خوردگی و در نهایت ایجاد زنگ زدگی شود. پس از انجام آن، فواید متعددی از جمله موارد زیر را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: انواع سرامیک ماشین

  • لکه‌های شیمیایی را مسدود می‌کند
  • آسیب و اکسیداسیون UV را کاهش می‌دهد
  • تمیز کردن را آسان‌تر می‌کند
  • درخشش رنگ را تقویت می‌کند.
نمایندگی نانو سرامیک خودرو
نمایندگی نانو سرامیک خودرو

نمایندگی نانو سرامیک خودرو در تهران

یکی از مهم ترین مسائل در مورد سرامیک ماشین این است که به یک مرکز معتبر برای این کار مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن دریافت کنید. برای سرامیک کردن ماشین از روش های مختلفی استفاده می شود که اگر این مواد فیک باشد ممکن است بدنه خودرو شما را با مشکل مواجه کند و یا اینکه هزینه اضافی باشد و هیچ تغییری در بدنه ایجاد نشود. بهترین راه این است که تحقیقات لازم را انجام دهید و یک نمایندگی نانو سرامیک خودرو در تهران را پیدا کنید که معتبر باشد. 

از آنجایی که طول عمر زیاد، یکی از ویژگی‌های پوشش سرامیک خودرو است، واضح است که اگر استفاده‌ی صحیحی از آن نشود، ویژگی‌های مثبت آن تبدیل به خصایل منفی می‌شود و سرانجام تلخی را نصیب صاحب خودرو می‌کند. بنابراین استفاده از خدمات نمایندگی نانو سرامیک خودرو بهترین گزینه است. شما عزیزان برای کسب بهترین خدمات می توانید به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را در زیمنه سرامیک ماشین از این مجموعه دریافت کنید. برا دریافت نوبت می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

 

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان