ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

تعمیر سپر سراتو

تعمیر سپر سراتو در غرب تهران در مرکز تخصصی اتوبیرنگ علی مومنی انجام می شود. برای تعمیر و یا دریافت قیمت تعمیر سپر ماشین می توانید همین حالا با شماره 09124225050 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از اتوبیرنگ علی مومنی دریافت کنید. کیا سراتو یکی از خودروهای خارجی لوکس در ایران است که طرفداران زیادی دارد. اگر دارای خودرو سراتو هستید در صورتی خرابی سپر بهتر است پیش از افت قیمت آن را در یک مرکز تخصصی تعمیر کنید.

تعمیر سپر سراتو غرب تهران

سپر اتومبیل یکی از مهم ترین بخش های خودرو است که به هنگام تصادف قبل از همه آسیب می بیند و در نتیجه نقش محافظتی دارد. سپرها عموما از جنس فلز و یا فایبرگلاس می باشند و در عقب و جلو خودرو نصب می شوند تا از برخورد مستقیم خودرو با اجسام جلوگیری شود. در صورتی که سپر سراتو شما آسیب ببیند می توانید در اتوبیرنگ علی مومنی با مناسب ترین هزینه آن را ترمیم کنید.

تعمیر سپر سراتو
تعمیر سپر سراتو

هزینه تعمیر سپر سراتو

برای تعیین هزینه تعمیر سپر سراتو باید ابتدا به صورت تلفنی هماهنگ کنید و سپس به صورت حضوری سراتو خود را به تعمیرگاه ما بیاورید . سپر ماشین با توجه به نوع اتومبیل در انواع متفاوتی وجود دارد، تفاوت عمده سپرها در نوع اتومبیل و کاربرد آن در جامعه می‌باشد.

سپرها در دو نوع فلزی و پلیمری تولید می‌شوند که با توجه به هدف ساخت اتومبیل و کاربرد آن در جامعه می‌باشد. در ساخت سپر اتومبیل‌های شخصی مناسب استفاده درون شهری از کامپوزیت پلیمری برای ساخت سپر استفاده می‌شود و به طور معمول چند لایه فایبر گلاس در تشکیل سپر دخیل هستند که باعث افزایش مقاومت آن می‌گردند. سپر فایبر گلاس از انعطاف پذیری بیشتری برخودار است و راحتر می‌توان آن را به شکل اول درآورد.

در ساخت سپرهای فلزی از کامپوزیت فلز استفاده می‌شود که از درجه سختی بیشتری نسبت به فایبر گلاس برخودارند و مناسب اتومبیل‌های بیرون شهری هستند. سپرهای فلزی به‌دلیل وزن و قیمت ساخت زیادی که دارند امروزه جایگاه چندانی در صنایع خودروسازی ندارند علاوه بر آن تعمیرشان هم سخت‌تر است. در تولید اتومبیل‌های درون شهری استفاده از سپر فایبرگلاس گستردگی بیشتری دارد

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان