ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

هزینه سرامیک خودرو

هزینه سرامیک خودرو یکی از دغدغه های اصلی هر  ماشین سواری است که به سرامیک خودرو علاقه دارد و می خواهد در جهت نگهداری از بدنه خودرو خود، روکشی را بر روی آن بکشد. مواد اصلی سرامیک خودرو دارای کیفیت های مختلفی می باشد و همین امر باعث شده نوسان قیمت سرامیک خودرو بالا باشد. در این مطلب قصد داریم در مورد هزینه سرامیک خودرو و مزایا و معایب آن به بحث و بررسی بپردازیم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره در جهت سرامیک خودرو خود با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی بهره مند شوید.

هزینه سرامیک خودرو 1403

هزینه سرامیک خودرو 1403 بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع سرامیک، برند مصرفی، مدل خودرو و لایه های سرامیکی استفاده شده تعیین می شود. در حالت کلی قیمت سرامیک بدنه ماشین 1403 از 3 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به عوامل مختلف این قیمت می تواند افزایش یابد. شما می توانید هزینه سرامیک خودرو 1403 را از مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی دریافت کنید. لازم به ذکر است این مجموعه فقط بر روی خودروهای خارجی فعالیت می کند.

هزینه سرامیک بدنه ماشین چقدره؟

یکی از فرایندهایی که این روزها بسیار مورد توجه علاقه مندان به خودرو قرار گرفته است سرامیک بدنه خودرو می باشد که با هزینه ای همراه است. اگر می خواهید از رنگ بدنه خودرو در برابر آسیب های سطحی مراقبت کنید و یا اینکه زیبایی ظاهری خودرو را چندین برابر کنید می توانید برای سرامیک بدنه ماشین اقدام کنید. هزینه سرامیک بدنه خودرو وابسته به نوع سرامیکی که انتخاب می کنید. برای دریافت هزینه سرامیک بدنه ماشین در تهران با یک سرامیک کار متخصص با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع سرامیک خودرو

در مقالات گذشته در مورد ماهیت سرامیک خودرو و اینکه از چه چیزی تشکیل شده است به طور کامل به بحث و بررسی پرداخته ایم. همانطور  که می دانید سرامیک مایعی پلیمری است که به دلیل ساختار و مواد شیمیایی که دارد به عنوان یک پوشش محافظی برای خودرو محسوب می شود. این ماده در واقع با رنگ بدنه خودرو واکنش داده و مانع از خرابی آن می شود. بدین ترتیب سالیان درازی می توانید ظاهر خودرو خود را همانند روز اول حفظ کنید. اما سرامیک خودرو دارای مدل های متنوعی می باشد که هزینه سرامیک خودرو در آن ها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به معرفی انواع سرامیک خودرو می پردازیم. با مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی همراه باشید.

سرامیک کوارتزی: یکی از بهترین انواع پوشش سرامیکی خودرو، نوع کوارتزی آن می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارد و همچنین این نوع سرامیک درخشندگی بسیار زیادی را به خودرو می بخشد.

سرامیک پلیمری: پرکاربردترین نوع سرامیک خودرو می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و می توانید کیفیت خود را به مدت زیادی حفظ کند. بسیاری از مراکز سرامیک خودرو از این نوع سرامیک استفاده می کنند این نوع سرامیک به خوبی می تواند رنگ بدنه خودرو شما را از آسیب های سطحی احتمالی حفظ کند.

سرامیک هیبریدی: گرانترین سرامیک خودرو می باشد و ترکیبی از دو نوع قبلی می باشد. این سرامیک کاربرد و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

هزینه سرامیک خودرو

عوامل موثر بر هزینه سرامیک خودرو

در حالت کلی می توان گفت هزینه سرامیک خودرو ثابت نمی باشد و علاوه بر نوسان بازار دیگر عوامل نیز می توانند در تعیین قیمت دخیل باشند به همین دلیل عدد ثابتی نمی توان برای هزینه سرامیک خودرو در نظر گرفت برخی از عوامل موثر بر قیمت سرامیک خودرو به شرح زیر می باشد:

مدل خودرو: اولین و مهم ترین عامل تاثیرگذار بر هزینه سرامیک ماشین، مدل خودرو است اگر صاحب خودرو لوکس و گرانقیمتی هستید و می خواهید به سرامیک خودرو بپردازید خدمات ویژه تری برای خودرو شما در نظر گرفته می شود همچنین در نظر داشته باشید هرچه ابعاد خودرو بیشتر باشد بر این هزینه افزوده می شود

نوع ماده سرامیکی: در بخش پیشین سه نوع مختلف از انواع سرامیک خودرو بیان شد که هزینه هریک از آن ها باهم متفاوت است در واقع هرچقدر میزان آبگریزی ماده ای که استفاده می شود بیشتر باشد قیمت محلول نانو و اجرای سرامیک خودرو نیز افزایش پیدا می کند

تعداد لایه های ایجاد شده برای پوشش سرامیک خودرو: سومین عاملی که می تواند تعیین کننده هزینه سرامیک خودرو باشد تعداد لایه هایی است که برای پوشش نانوسرامیک خودرو استفاده می شود

قیمت سرامیک خودرو چگونه تعیین می شود؟

هزینه ای که برای سرامیک خودرو پرداخته می شود کاملا وابسته به نوع درخواست مشتری است شما عزیزان برای اینکه یک محدوده قیمت برای هزینه سرامیک خودرو داشته باشید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل کنید و با ارائه اطلاعات لازم علاوه بر دریافت مشاوره قیمت تعیین شده را نیز دریافت کنید. اگر علاقه مند به خودرو هستید و دارای یک خودرو خارجی می باشید همین حالا برای دریافت قیمت اقدام کنید.

سرامیک خودرو در برابر چه عواملی از بدنه محافظت می کند؟

  • سرامیک ماشین از ورود اشعه ماوراء بنفش خورشید و کدر شدن بدنه اتومبیل جلوگیری می‌کند.
  • با پرداخت هزینه سرامیک خودرو می‌توان جلوی آسیب‌های تگرگ، باران‌های اسیدی و سایر ضربه‌ها را گرفت.
  • اجرای سرامیک خودرو یکی از آزاردهنده‌ترین صحنه برای صاحبان اتومبیل را از بین می‌برد، یعنی جذب فضولات پرندگان.
  • سرامیک ماشین از جذب گردوغبار، نمک و همچنین شیره درختان روی بدنه اتومبیل نیز ممانعت به عمل می‌آورد.
  • با اجرای پوشش نانو دیگر بر اثر سایش بدنه با هر اشیا مختلف خراش‌های کوچک ایجاد نخواهد شد.
  • برخورد شن، ماسه و سنگریزه با سرعت زیاد به بدنه دیگر اثری روی آن به جا نخواهد گذاشت.
  • سرامیک ماشین از مشکات احتمالی که فشار آب زیاد در کارواش‌های سنتی می‌تواند برای رنگ بدنه ایجاد کند، به خوبی جلوگیری می‌کند.
  • عدم جذب نور و حرارت بالای آفتاب در روزهای گرم یکی دیگر از مزایای سرامیک خودرو است.

هزینه سرامیک خودرو

بهترین متخصص سرامیک خودرو در تهران

مهم ترین اصل در مورد سرامیک خودرو نحوه اجرای سرامیک می باشد. هرچقدر تجربه کاری در این زمینه بیشتر باشد با خیال راحت تری می توانید خودرو خود را به دست مجموعه بسپارید. یکی از مجموعه های سرامیک خودرو در تهران که سالیان درازی است که در زمینه خدمات خودرو فعالیت می کند و دارای تجربه کاری بسیار بالایی در تمامی زمینه های خودرو می باشد، اتوبیرنگ علی مومنی است. تنها کافیست با این مجموعه تماس حاصل کنید و یا اینکه به صورت حضوری برای سرامیک خودرو مراجعه کنید تا از نتیجه کار شگفت زده شوید.

هزینه سرامیک خودرو تویوتا

هزینه سرامیک خودروعموما افرادی که دارنده خودرو لوکس می باشند از سرامیک خودرو استفاده می کنند. اگر دارای خودرو تویوتا هستید و می خواهید که از هزینه سرامیک خودرو تویوتا اطلاعاتی داشته باشید پیشنهاد می دهیم با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی بهره مند شوید.

هزینه سرامیک خودرو سراتو

عموما افرادی که دارنده خودرو لوکس می باشند از سرامیک خودرو استفاده می کنند. اگر دارای خودرو سراتو هستید و می خواهید که از هزینه سرامیک خودرو سراتو اطلاعاتی داشته باشید پیشنهاد می دهیم با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی بهره مند شوید.

هزینه سرامیک خودرو تالیسمان

 عموما افرادی که دارنده خودرو لوکس می باشند از سرامیک خودرو استفاده می کنند. اگر دارای خودرو تالیسمان هستید و می خواهید که از هزینه سرامیک خودرو تالیسمان اطلاعاتی داشته باشید پیشنهاد می دهیم با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی بهره مند شوید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان