ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

پولیش بدنه پورشه

با پولیش بدنه پورشه در تهران در خدمت شما هستیم. شرکت پورشه یکی از شناخته شده ترین خودروسازهای لوکس و مسابقه ای محسوب می شود که قیمت خودروهای آن در ایران بسیار بالاست. این شرکت در سال 1931 توسط فردیناند تاسیس شد. تمرکز شرکت پورشه بر روی خودروهای اسپرت و لوکس می باشد و به همین سرعت بالایی دارند. اگر از دارندگان خودرو برند پورشه می باشد ممک است حساسیت بسیار زیادی بر  روی بدنه خودرو خود داشته باشید و ترجیح می دهید یک خودرو بی عیب و نقص از نظر ظاهری داشته باشید. 

پولیش پورشه در تهران

پیش از اینکه بهترین مرکز پولیش پورشه در تهران را به شما معرفی کنیم می خواهیم در مورد پولیش اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. پولیش در واقع مایعی است که با مالش مکرر بر روی نقاط آسیب دیده سطحی و غیر سطحی لایه ای را از روی بدنه خودرو بر می دارد و اینگونه خط و خش های سطحی بر روی بدنه خودرو از بین می رود. مزیت پولیش نسبت به نظافت های مکرر برنه خودرو این است که هیچ گونه آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کند و در واقع هیچ ضرری برای بدنه خودرو نخواهد داشت. 

اطلاعات بیشتر: هزینه پولیش ماشین

پولیش بدنه پورشه
پولیش بدنه پورشه

مراکز مختلفی برای پولیش بدنه ماشین در تهران وجود دارد اما برای خودروهای خارجی این کار از حساسیت بالایی برخوردار است و بهتر است برای پولیش بدنه پورشه به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. بهترین مرکز اتوبیرنگ علی مومنی در تهران می باشد که می توانید برای دریافت نوبت با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

پولیش یا واکس؟

پولیش و واکس بدنه پورشه دو عملیات جداگانه محسوب می شود. کسانی که در مورد این دو روش اطلاعاتی ندارند نمی دانند کدام روش را برای از بین بردن خط و خش بدنه خودرو استفاده کنند. واکس به تنهایی قادر به رفع خط و خش و رنگ پریدگی بدنه خودرو نمی باشد و البته تاثیر آن نیز نسبت به پولیش موقتی محسوب می شود. اما بسیاری از افراد پس از پولیش بدنه پورشه اقدام به استفاده از واکس بدنه نیز می کنند که درخشندگی و رنگی روی خودرو را برای مدت طولانی حفظ کنند.

پولیش و واکس پورشه در اتوبیرنگ

از آجایی سرویس پولیش بدنه پورشه و واکس بدنه آن می بایست توسط یک فرد متخصص صورت گیرد پیشنهاد می کنیم به جای اشتباهی و بدون نمونه کار مراجعه نکنید. شما می توانید با کلیک بر روی کلمه نمونه کار، برخی از نمونه های اتوبیرنگ علی مومنی را مشاهده کنید. حرفه ای ترین متخصصین در این مجموعه آماده انجام مواردی مانند پولیش بدنه پورشه می باشند. اتوبیرنگ علی مومنی در حال حاضر در سمت غرب تهران فعال می باشد.

روش های پولیش بدنه پورشه

اگر آسیب های وارده بر سطح خودروی پورشه بسیار سطحی اند و یا خودرو دچار رنگ پریدگی جزئی شده است، پولیش نرم برای رفع مشکل کافیست. رفع خط و خش های سطحی، از بین بردن ماتی رنگ، سایندگی، براق کنندگی و رفع گرد و غبار بدنه خودرو، با پولیش نرم پورشه امکان پذیر می باشد.

اگر از پولیش خودرو زبر برای رفع خط و خش های سطحی خودروی پورشه استفاده کنید، در این صورت پولیش مانند سمباده عمل نموده و آسیب وارده را بیشتر خواهد نمود. استفاده از این پولیش، کمی ریسکی است، چرا که احتمال تشخیص شدت آسیب وارده بر سطح خودرو وجود دارد.

پولیش زبر بهترین گزینه بری رفع خط و خش بدنه خودرو پورشه شما می باشد. همچنین با این پولیش می توانید ماتی چراغ خودرو را نیز رفع کنید.

مرکز پولیش پورشه در تهران
مرکز پولیش پورشه در تهران

مرکز پولیش پورشه در تهران

به هنگام پولیش بدنه پورشه حتما قسمت های درب، چراغ و گوشه های بدنه را بیشتر بکشید چرا که این نواحی بیشتر در معرض آسیب های خارجی قرار دارد. در نتیجه در این بخش ها خط و خش بیشتری را شاهد خواهید بود. بزرگتری و بهترین مرکز پولیش ماشین در تهران در  حال حاضر اتوبیرگعلی مومنی می باشد که به دلیل داشتن تجربه کاری بالا تبدیل به یکی از از بهتری ها در غرب تهران شده است. برای دریافت اطلاعات و یا دریافت نوبت می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

 

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان