ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

پولیش و سرامیک بدنه کیا اپتیما

پولیش و سرامیک بدنه کیا اپتیما یکی از خدماتی است که توسط مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ارائه می شود. پولیش ماشین یکی از بهترین روش هایی است که با استفاده از آن می توانید صدمات وارد شده به خودرو را ترمیم کنید. این روش باعث می شود بدنه خودرو شما مانند روز اول نو و براق شود. اما سرامیک بدنه خودرو در واقع روشی برای محافظت از بدنه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هریک از این دو فرایند و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. اتوبیرنگ علی مومنی در زمینه ارائه تمامی خدمات ماشین در خدمت شما می باشد.

پولیش بدنه کیا اپتیما

در فرایند پولیش بدنه کیا اپتیما یک لایه نازک از رنگ خودرو به وسیله دستگاه پولیش برداشته می شود و به دنبال آن خراش های سطحی و لکه ها نیز از بین می روند. پولیش حاوی مواد ریز و ساینده ای است که باعث لایه برداری از بدنه خودرو می شود. باید توجه داشته باشید که میزان لایه برداری در پولیش بدنه کیا اپتیما به صورت کاملا حرفه ای باشد تا بدنه خودرو آسیبی نبیند. البته این تصور که پولیش باعث از بین رفتن رنگ بدنه خودرو می شود کاملا اشتباه است چرا که میزان لایه برداری در مقابل ضخامت رنگ بسیار ناچیز است.

سرامیک بدنه کیا اپتیما

در باب پولیش و سرامیک بدنه کیا اپتیما می خواهیم در این بخش سرامیک بدنه کیا اپتیما را برای شما شرح دهیم. سرامیک ماشین یکی از فرایندهایی است که بسیاری از دوست داران خودرو به آن علاقه مند می باشند. سرامیک یک مایع پلیمری است که به دلیل ساختار و مواد شیمیایی که دارد می تواند به عنوان یک پوشش محافظتی استفاده شود. بدین ترتیب می توانید به راحتی از بدنه خودرو خود در مقابل آسیب های سطحی محافظت کنید. مهم ترین نکته در مورد سرامیک بدنه کیا اپتیما سرامیک حرفه ای آن می باشد. بدین صورت که حتما برای سرامیک به یک مرکز معتبر مراجعه کنید که تا خرابی به بار نیاورد.

پولیش و سرامیک بدنه کیا اپتیما
پولیش و سرامیک بدنه کیا اپتیما

مرکز پولیش و سرامیک بدنه کیا اپتیما در تهران

اتوبیرنگ علی مومنی با سال ها تجربه در زمینه پولیش بدنه خودرو و سرامیک ماشین به صورت حرفه ای آماده ارائه خدمات می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره 09124225050 تماس بگیرید و به صورت مستقیم با متخصصین این مجموعه در ارتباط باشید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان