ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

پولیش و واکس تویوتا

پولیش تویوتا یکی از خدماتی است که توسط مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی ارائه می شود. تویوتا جزو ماشین های لوکس دنیا می باشد و به دلیل نبود نمایندگی در ایران مشکلات بسیاری را برای دارندگان این خودرو به وجود آورده است. یکی از عمومی ترین مشکلات این است که خودرو ممکن است دچار زنگ زدگی و یا رنگ پریدگی سطحی شود و نیاز به یک مرکز پولیش ماشین خبره وجود دارد که بتواند ایرادات سطحی را برطرف کند. در این بخش می خواهیم در مورد شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند صحبت کنیم.

تویوتا یک خودرو جذاب خارجی می باشد که مدل های متنوعی از آن در ایران وجود دارد این خودرو به دلیل تحریم ها به ایران وارد نمی شود به همین دلیل صاحبین این خودروها حساسیت ویژه ای بر روی بدنه این خودرو دارند. برای نگهداری از بدنه این خودرو می توانید از پولیش تویوتا و واکس بدنه خودرو استفاده کنید.

پولیش تویوتا در تهران

پولیش یکی از سرویس های بدنه خودرو است که برای از بین بردن خط و خش های سطحی از آن استفاده می شود. فرایند پولیش بدنه تویوتا و یا دیگر خودروها به دو روش صورت می گیرد. هم می توانید به صورت دستی این کار را انجام دهید و هم به روش ماشینی اقدام به پولیش تویوتا نمایید. برای انجام پولیش خودرو نیاز به خمیر پولیش است که به دو دسته نرم و زبر تقسیم بندی می شوند. مراحل انجام فرایند پولیش تویوتا کاملا وابسته به میزان خط و خشی است که بر روی بدنه خودرو شما وجود دارد. تشخیص این امر بر عهده کارشناسان این حوزه می باشد. برای پولیش تویوتا در تهران می توانید به اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید. برای دریافت نوبت با شماره 09124225050 تماس بگیرید.

پولیش و واکس تویوتا
پولیش و واکس تویوتا

انواع پولیش بدنه تویوتا

پولیش ها در دو نوع نرم و زبر  وجود دارند که بسته به نوع آسیب مورد استفاده قرار می گیرند.

پولیش نرم

این نوع پولیش همانطور که از اسمش مشخص است نرم است و معمولا برای خطوط و خش های سطحی بدنه خودرو به کار می رود. پولیش نرم بدون آنکه کوچک ترین آسیبی به سایر نقاط خودرو برساند تمامی آسیب ها را  از بین می برد.

پولیش زبر

این نوع پولیش نیز با توجه به اسمش مشخص است که زبر و خشن است. این نوع پولیش برای خطوط بسیار عمیق به کار می رود. این نوع پولیش نباید برای آسیب های سطحی مورد استفاده قرار بگیرد چرا که بسیار زبر و خشن است و می تواند آسیب های بیشتری وارد کند.

مرکز پولیش تویوتا در تهران

تعمیرگاه تخصصی اتوبیرنگ علی مومنی تنها در زمینه پولیش ماشین فعالیت نمی کند و شما می توانید تمامی خدمات مورد نیاز خودرو خود اعم از صافکاری و نقاشی، سرامیک بدنه، واکس بدنه خودرو، صافکاری بدون رنگ، مات کردن بدنه خودرو و تعمیر سپر به این مجموعه مراجعه کنید. خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود کاملا حرفه ای و تخصصی می باشد و برای تمامی خدمات ضمانت نامه وجود دارد. شما می توانید با خیال آسوده به این مجموعه مراجعه کنید و از خدمات پولیش تویوتا بهره مند شوید. 

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران اتوبیرنگ علی مومنی تماس بگیرید.

09124225050

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان