ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟ آیا سرامیک بر روی قیمت خودرو تاثیر می گذارد؟ روکش سرامیکی یکی از بهترین روش ها برای مراقبت از بدنه خودرو در برابر آلودگی هوا و خط و خش است. با درک مزایای سرامیک خودرو و برای افرادی که بدون شک از طرفداران این پوشش خودرو هستند، آگاهی از مضرات پوشش های محافظ نانو سرامیک خودرو ضروری است. بدون شک اگر شما هم از آن دسته افراد هستید، به خودروی خود اهمیت می دهید و به چنین مرکز خدماتی مراجعه می کنید. محصولات جدید دیگری نیز وارد بازار شده است که از چسبیدن و آسیب دیدن انواع آلودگی ها جلوگیری می کند؛ این محصول در برابر گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان، آلاینده های محیطی و غیره محافظت می کند. روی بدن. در این مقاله به این می پردازیم که آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟ عباراتی مانند سرامیک خودرو و نانوسرامیک خودرو توجه شما را به خود جلب کرده است.

آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟

قبل از اینکه در مورد اینکه آیا سرامیک های خودرو رنگ محسوب می شوند صحبت کنیم؟ دوست داریم ببینیم نانوسرامیک های خودرو چیست؟ زیبایی بدنه خودرو موضوعی بسیار مهم برای بسیاری از علاقه مندان به خودرو و به اصطلاح خودروسازان است. آخرین رویکرد برای برقی‌سازی خودرو، استفاده از سرامیک‌های خودرو است. ظاهر خودرو بسیار مهم است و شفافیت آن توجه همگان را به خود جلب می کند. عوامل زیادی بر خرابی بدنه خودروی شما تأثیر می گذارد. از زمان پیدایش، نانوتکنولوژی در بسیاری از زمینه ها از پزشکی به کار گرفته شده است؛ پیشرفت قابل توجهی در تولید الیاف گیاهی و حتی مواد ضدعفونی کننده حاصل شده است. شاید برای شما هم جالب باشد؛ پلیمر مایع می تواند زیبایی و درخشش ماشین شما را تا این حد حفظ کند. سرامیک های خودرو برای محافظت از رنگ در برابر خط و خش و ضد آب شدن بدنه خودرو در این مقاله گنجانده شده است.

آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟
آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟

این روکش ها حتی در روزهای بارانی نیز از ایجاد لکه و گل نشسته بر روی بدنه خودرو جلوگیری می کند و آن را از این آلودگی ها محافظت می کند. تصور کنید که بدنه ماشین شما مانند پوست صورت شماست. تفاوت این است که سرامیک های خودرو محافظت قدرتمندتر و جامع تری از بدنه خودرو می کنند. البته رنگ های روشن و بدنه بدون خط زیبایی خودرو را چندین برابر می کند. لازم به توضیح است که سرامیک خودرو یک محلول پلیمری شیمیایی است که معمولاً با دست در قسمت بیرونی خودرو اعمال می شود.

سرامیک بدنه جزو رنگ نیست

یک سوال که مردم هنگام ساخت سرامیک خودرو نگران آن هستند این است: آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حسابه میشه؟ باید بگوییم که سرامیک لایه شفافی است که روی رنگ خودرو اعمال می شود. بنابراین جز رنگ خودرو در نظر گرفته نمی شود. علت این است که مردم این سوال را دارند: آیا سرامیک خودرو رنگ محسوب می شود؟ این رنگ ماشین است که باعث کاهش قیمت آن می شود. اما باید بگوییم که سرامیک های خودرو نه تنها منجر به کاهش قیمت نمی شود، بلکه ارزش افزوده در نظر گرفته می شود و باعث افزایش قیمت خودرو می شود. یکی از بهترین ویژگی های نانو پوشش برای بدنه خودروها، نامرئی بودن آن با چشم است. پوشش سرامیکی از یک پلیمر مایع ساخته شده است که به صورت دستی روی بدنه بیرونی خودرو اعمال می شود. پوشش نانوسرامیک یک پلیمر مایع است که نمای بیرونی خودرو را می پوشاند.

صفر تا صد سرامیک ماشین

روکش سرامیک مانند سایر خدمات مالکیت خودرو است، بسیار معقول و مقرون به صرفه است. پوشش نانو سرامیک مبتنی بر فناوری نانو، پوششی محافظ است که به بدنه خودرو زیبایی و درخشندگی می بخشد. سرامیک خودرو یک پلیمر مایع است که اعمال می شود، مانند یک لایه شفاف، بدنه خودرو را می پوشاند و آن را از هر گونه آسیب محافظت می کند. پوشش های نانو سرامیک خودرو نیز به همین منظور وارد بازار شده است. این پوشش ها با سطح رنگ شده خودرو پیوند می خورند و یک لایه محافظ نیمه دائمی برای رنگ بدنه خودرو تشکیل می دهند. این به نوعی پیوند شیمیایی و مکانیکی با سطح رنگ روی بدنه خودرو برقرار می کند؛ آنها مانند یک سپر محافظ عمل می کنند. پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو که برای اولین بار برای تیونینگ خودروهای گران قیمت و لوکس استفاده شد.

آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟
آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟

نانوسرامیک در واقع یک مایع پلیمری است که با روش خاصی توسط افراد آموزش دیده روی بدنه خودرو رنگ می شود. سرامیک خودرو در برابر خراش، آسیب خورشید و خوردگی شیمیایی محافظت می کند؛ از رنگ بدنه در برابر اکسیداسیون محافظت می کند. برای ایجاد لایه محافظ و مقاوم از پوشش براق نانو سرامیک که باعث افزایش طول عمر این محصول نیز می شود؛ ابتدا باید خودروی خود را به درستی آماده کنید. سوال آیا سرامیک خودرو جزو رنگ حساب میشه؟ در بخش پیشین پاسخ داده شد.

مرکز سرامیک ماشین خارجی در تهران

حال که از کیفیت سرامیک ماشین اطمینان حاصل کرده اید و می خواهید بدنه خودرو خود را سرامیک کنید می توانید به اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و با مناسب ترین قیمت بدنه خودرو خود را سرامیک کنید. برای دریافت هزینه سرامیک ماشین کلیک کنید.

 

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان