ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

مرکز واکسن بدنه خودرو در تهران

مرکز واکسن بدنه خودرو در تهران مطلبی است که امروز قصد پرداختن به آن را داریم. با توجه به قیمت خودرو مخصوصا در سال های اخیر، شما باید اهمیت بیشتری به سلامت و زیبایی بدنه خودرو خود بدهید، یکی از راه های اهمیت دادن به بدنه خودروتان استفاده از واکس بدنه خودرواست، زیرا واکس بدنه خودرو از آسیب زدن اشعه خورشید، رطوبت، گرد و خاک و ذرات کثیف هوا به بدنه خودرو شما جلوگیری میکند، خصوصا اگر ساکن شهر تهران هستید با توجه به آلودگی هوا در اغلب روزهای سال باید به استفاده از واکس بدنه توجه بیشری بکنید.

در ادامه با معرفی واکس بدنه خودر و انواع آن چه، مزایای استفاده از واکس بدنه خودرو و ویژگی های یک مرکز واکس بدنه در تهران خوب در خدمت شما خواهیم بود. شما عزیزان می توانید برای واکس بدنه خودرو خود و یا پولیش بدنه خودرو به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید.

واکس بدنه خودرو چیست؟

قبل از اینکه با ویژگی های یک مرکز واکس بدنه خودرو در تهران خوب آِشنا شویم بیایید تا کمی راجع به واکس بدنه خودرو بدانیم. واکس بدنه خودرو ماده ای است که به صورت های چسبی و مایع وجود دارد، همینطور واكس بدنه خوىرو بسته به نوع آن ممکن است ساخته شده از مواد مصنوعی و یا طبیعی باشد. نحوه استفاده از واکس بدنه خودرو به این شکل است که ابتدا باید آن را به روی خودرو بمالید تا جایی که حالت مات و کدر پیدا کند و سپس با پارچه ای تمیز پاکش کنید.

استفاده از واکس بدنه خودرو بیشتر برای این است که یک بدنه خودرو شما درخشند تر شود و دو از بدنه خودرو شما در مقابل مواردی که در بخش قبل گفتیم محافظت شود. در ادامه مقاله مرکز واکس بدنه خودرو در تهران با ما همراه باشید.

مرکز واکس بدنه خودرو در تهران
مرکز واکس بدنه خودرو در تهران

انواع واکس بدنه خودرو

بهتر است قبل از این که با ویژگی های یک مرکز واکس بدنه خودرو در تهران خوب آشنا شویم، کمی به انواع واکس بدنه خودرو بپردازیم. به صورت کلی واکس های بدنه خودرو را میتوان به 4 دسته تقسیم کرد که در قسمت پایین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: تاثیر رنگ شدگی بر قیمت خودرو

1 – واکس نانو بدنه خودرو

بهترین نوع واکس بدنه خودرو در حال حاضر این نوع واکس ها هستند، واكس نانو علاوه بر ویژگی های مشترکی که با سایر واکس های بدنه خودرو دارد، به دلیل به کار رفتن فناوری نانو در ساخت آن، مانند واکس های سنتی سطح رنگ را چرب نکرده و ذرات آن که بسیار بسیار ریز شده هستند در همان فرج میکروسکوپی و خلل نانوی رنگ خودرو مینشینند و سطحی کاملا صاف و صیغلی را ایجاد میکنند.

2 – واکس سخت بدنه خودرو

واکس سخت یا Hard Wax به علت ماندگاری بیشتری که نسبت به سایر واکس های بدنه خودرو دارد بیشتر از سایر واکس ها در انواع مرکز واکس بدنه خودرو در تهران ها استفاده میشود، برای استفاده از واکس های سخت نیز باید که مراحل واکس زدن را به درستی رعایت بکنید.

از ویژگی های واکس های سخت بدنه خودرو میتوان به مدت ماندگاری بسیار بالا، قابل تمدید بودن پس از 6 ماه، قابليت استفاده نه چندان راحت، ایجاد کردن یک سطح پوششی بسیار مناسب و کیفیت بالا اشاره کرد.

مرکز واکس بدنه خودرو در تهران
مرکز واکس بدنه خودرو در تهران

3 – واکس مایع

واکس های مایع یا Liquid Wax برعکس واکس های سخت بدنه خودرو دوام کمتری داشته و بعد از هر بار شست و شوی خودرو مجددا باید استفاده شوند.

از ویژگی های واکس مایع میتوان ماندگاری نسبتا پایین، قابليت استفاده آسان برای همه، ایاد کردن سطح پوششی برای مدت کوتاه و قابل استفاده بودن پس از هر بار شست و شوی خودرو را نام برد.

4 – واکس نرم

Soft Wax  یا  واکس نرم نیز به مانند واکس های سخت ماندگاری نسبتا خوبی دارند، همچنین سطح پوشش دهی واکس های نرم نیز در مقایسه با سایر واکس ها مناسب تر است.

ویژگی های واکس های بدنه خودرو نرم هم ماندگاری قابل قبول و بالا، سطح پوشش دهی به نسبت خوب و قابل قبول، قابلیت استفاده نه چندان سخت و کیفیت خوب هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری بدون رنگ در تهران

مزایای استفاده از واکس بدنه خودرو

استفاده کردن از واکس بدنه خودرو در یک مرکز واکس بدنه خودرو در تهران خوب مزایایی دارد که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم.

  • جلوگیری از خراب شدن رنگ بدنه خودرو
  • عمل کردن مانند یک لایه محافظتی
  • ایجاد خاصیت آبگریزی توسط برخی از واکس های بدنه خودرو
  • افزایش طول عمر رنگ خودرو شما
  • جلو گیری از چسبدگی ذرات آلودگی هوا که به خصوص در شهر تهران مزیت بسیار مثبتی است
  • حفاظت از براق بودن سطح رنگ خودرو
  • حفاظت از رنگ بدنه خودرو در مقابل اشعه UV نور خورشید
  • پر کردن شیار ها و سوراخ های زیر میکروسکوپی بدنه خودرو و در نتیجه آن جلوگیری از ورود هوا

در این قسمت برخی از مزیت های اصلی استفاده از واکس بدنه خودرو را نام بردیم و شما را با آنها آشنا کردیم، حال وقت آن است که به سراغ معرفی ویژگی های یک مرکز واکس بدنه خودرو در تهران خوب برویم.

مرکز واکس بدنه خودرو در تهران
مرکز واکس بدنه خودرو در تهران

ویژگی های مرکز واکس بدنه خودرو در تهران

به طبع اگر تصمیم به استفاده از واکس برای بدنه خودروتان را گرفته باشید و در شهر تهران هم ساکن باشید نگرانی هایی را از این بابت خواهید داشت که خودروتان را پیش کدام مرکز واکس بدنه خودرو در تهران ببرید که کارآن خوب باشد و از نوع و برند واکس های بدنه مرغوب و مناسب خودرو شما استفاده کند.

یک مرکز واکس بدنه خودرو در تهران خوب مرکزی است که از کادری مجرب در زمینه دیتیلیگ خودرو و واکس های بدنه خودر تشکیل شده باشد، از برند های واکس بدنه خودرو مرغوب استفاده کند، انواع واکس های بدنه خودرو اعم ازمایع، نانو، سخت و نرم را دارا باشد، ترجیحا نمونه از کارهای قبلا انجام شده در زمینه واکس بدنه خودرو نیز داشته باشد، به صورت تضمینی کار واکس بدنه خودرو شما را انجام دهد و…. این ها برخی از ویژگی هایی هستند که یک مرکز واکس بدنه خودرو در تهران خوب باید آنها را دارا باشد.حال وقت آن است که به سراغ نتیجه مقاله مان برویم.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر سپر شکسته

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا توضیحات کاملی درباره واکس بدنه خودرو برای شما ارائه کنیم و شما را با واکس بدنه خودرو، انواع آن به همراه ویژگی هایشان، مزایای استفاده کردن از واکس بدنه خودرو، ویژگی های یک مرکز واکس بدنه در تهران خوب و… آشنا کنیم. شما عزیزان می توانید برای واکس بدنه خودرو خود با خیالی آسوده به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به صافکاری بدون رنگ، صافکاری پی دی آر، صافکاری و نقاشی، تیونینگ خودرو، احیای رنگ خودرو و… اشاره کرد.

به طور کلی میتوان گفت که انجام واکس بدنه خودرو امر خوبی است که ما نیز آن را به شما توصیه میکنیم زیرا که از رنگ و ظاهر خودرو شما مراقبت میکند و  باعث افزایش طول عمر زیبایی خودرو شما نیز میشود؛ولی در نهایت این خود شما هستید که تصمیم میگیرید این کار را انجام بدهید یا خیر، اما اگر که زمانی تصمیم به واکس بدنه خودرو خود گرفتید میتوانید بر روی ما و مرکز واکس بدنه خودرو در تهران ما حساب کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان