ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

پولیش چراغ خودرو

پولیش چراغ خودرو وض پولیش بدنه خودرو از کار های مراقبتی و تزئینی خودرو است که چند سالی است، انجام آن باب شده است. خودرو ها با مرور و گذشت زمان از سال تولید آن ها، دچار مشکلات مختلفی می شوند و زیبایی و جلای اولیه شان به مرور کمتر و کمتر می شود. این قضیه فقط شامل قسمت های بدنه و داخل خودرو نمی شود و مثلا چراغ خودور هم از قسمت هایی محسوب می شود که پس از گذشت زمان، آن براقیت و زیبایی خودش را از دست می هد. به همین علت دیتیلر ها و متخصصین خودرویی آمدند و با استفاده از راهی، برای تمیز کردن چراغ هایی که زیبایی شان را از دست داده اند، اقدام کردند. اگر که مباحث حوزه خودرو ها به خصوص اسپرت کردن و دیتیلینگ آن ها برای تان جذابیت دارد، ادامه مقاله پولیش چراغ خودرو، برای تان جالب خواهد بود.

پولیش چراغ خودرو در تهران

پولیش چراغ خودرو در تهران | نحوه پولیش چراغ خودرو
پولیش چراغ خودرو در تهران | نحوه پولیش چراغ خودرو

همان گونه که گفته شد، خودرو ها به مرور زمان زیبایی خود را از دست می دهند که چراغ های خودرو ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. چراغ های خودرو ها از اجزای بسیار مهم خودرو هستند که جاده و مسیر را در شب برای رانندگان روشن می کنند، نقش چراغ ها در خودرو بقدری مهم است که می شود گفت بدون آن ها امکان رانندگی در شب ممکن نخواهد بود. همچنین علاوه بر کاربرد و اهمیت چراغ در رانندگی خودرو، چراغ جزئی لازم از خودرو است که در شکل و شمایل و زیبا بودن آن تاثیر بسیاری زیادی دارد، به طور ی که می شود چرغ ها را چشم های خودرو نامید.

دریافت قیمت پولیش چراغ خودرو: 09124225050

اما با گذشت زمان و نشستن آلودگی های مختلف بر روی چراغ خودرو ها، آن ها دچار ماتی می شوند و زبیایی و جلای خود را از دست می دهند. این قضیه هم ممکن است بسیار آزار دهنده باشد، زیرا همان طور که گفتیم چراغ ها چشم های خودرو هستند ونقش بسیار زیادی در زیبایی خودرو دارند، و ممکن است افرادی که چراغ هایشان دچار کدری شده، ذهن شان درگیر رفع و ترمیم آن شود. خوشبختانه راهی برای درمان کدری و ماتی چراغ های خودرو هست، در این روش با استفاده از مقداری پولیش و با استفاده از دستگاه پولیش، دیتیلر ها، کار پولیش چراغ خودرو را انجام می دهند که پس از انجام و تمام شدن آن، چراغ خودرو زبیای خود را باز پس میگیرد.

نحوه پولیش چراغ خودرو

در بخش قبلی مقدار اندکی به نحوه انجام پولیش خودرو اشاره هایی شد. در این بخش اما قصد و هدف این است که به طور کامل تری به نحوه انجام و مراحل پولیش چراغ ماشین پرداخته شود. شما خودتان در منزل هم قادر خواهید بود این کار را انجام دهید، اما بهتر است که برای انجام بهتر و با کیفیت تر کار، خودرو را به مرکز خودرویی معتبری که دارای دیتیلرانی حرفه ای می باشد، بسپارید. برای این که کار پولیش چراغ خودرو انجام شود، در وهله اول نیاز است که طلق چراغ خودرو از خودرو و چراغ جدا شود. سپس طلق جدا شده با مقداری شوینده ملایم و غیر خشن مثل شامپو های سر یا دست شسته شود و سپس آبکشی شود، دلیل انجام شست و شو هم از بین بردن آلٖودگی های سطحی روی طلق می باشد، پس از مرحله شست و شو و آبکشی، با استفاده از سمباده 200 که از قبل تهیه کرده اید، باید شروع به سمباده کشی طلق بکنید و این کار را تا جا و زمانی انجام دهید که کدری و ماتی طلق، تبدیل به صافی و شفافی شود، بعد از سمباده کشی تا زمانی که طلق شفاف شود، باید سطح سمباده زده شده را با آب شست و با دستمال نه زبر و نه خیلی نرم خشک کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: تفاوت پولیش و واکس خودرو

پولیش چراغ خودرو در منزل | نحوه پولیش چراغ خودرو
پولیش چراغ خودرو در تهران| نحوه پولیش چراغ خودرو

بعد از انجام کار های بالا، باید مجددا با استفاده از سمباده 400 شروع به انجام سمباده کشی کرد و این کار را تا جایی ادامه داد تا سطح طلق مات شود. بعد از این که همه کار ها انجام شد،‌ نوبت به آن می رسد که به سراغ پولیش رفت. برای پولیش کاری طلق، هم می شود از یک تکه اسفنج کمک گرفت، و هم از دستگاه مخصوص پولیش یا همن بافر، برای پولیش کاری می توان از خمیر دندان هم استفاده کرد، اما برای نتیجه گیری بهتر، این که به دیتیلر یا فرد متخصص مراجعه کنید، کاری هوشمندانه تر است. پس از این که مرحله پولیش چراغ خودرو تمام شد، مجددا باید آن را با یک شوینده قوی مثل صابون مایع یا مایع ظرفشویی شست و آب بکشید، و پس از خشک شدنش هم بر روی آن کمی الکل اسپری کرد و با دستمال الکل اسپری شده را بر روی طلق کشید. پس از انجام این مرحله از پولیش چراغ ماشین، کار به اتمام می رسد و طلق به مانند روز اولش براق و شفاف می شود.

پولیش چراغ خودرو در منزل

همان گونه که در قست قبل هم ملاحظه شد، امکان انجام پولیش چراغ ماشین در منزل و توسط خود شما هم وجود دارد و شما با تهیه وسایل و لوازمی، قادر خواهید بود این کار را انجام دهید. اما همواره توصیه می گردد که این کار را به افراد متخصص و با تجربه تر بسپارید، زیرا هم باید برای خرید مواد مورد نیازی که تنها یکبار و برای انجام همین پولیش را به دردتان خواهند خورد هزنیه کنید و هم باید زحمت زیادی هم برای انجام کار بکشید که شاید حتی با طی کردن مراحل پولیش چراغ، باز هم به نتجیه نرسید. به همین علت توصیه می گردد که حتی در صورتی که حوصله بردن خودرویتان به مرکز خودویی را ندارید از خدمت پولیش چراغ خودرو در منزل آن ها استفاده کنید.

قیمت پولیش چراغ خودرو

پولیش چراغ خودرو در منزل | نحوه پولیش چراغ خودرو
پولیش چراغ خودرو در منزل

قیمت پولیش چراغ ماشین همواره به فاکتور های مختلفی وابسته است و این گونه نیست که یکهو بیایم و بگوییم که بله فلان مقدار، قیمت پولیش چراغ ماشین است. عواملی که در مشخص شدن قیمت پولیش چراغ ماشین تاثیر دارند عبارت اند از، فرد دیتیلر یا متخصص انجام دهنده کار که بر اساس دلخواه و میزان مهارت خود، قیمتی برای کار خود تعیین ی کند، شهری که شما در آن زندگی می کنید، زیرا میزان قیمت پولیش چراغ ماشین در همه شهر ها یکسان نیست و … .

بهترین مرکز پولیش خودرو در تهران

در صورتی که به دنبال انجام کار های مراقبتی از خودرو مثل پولیش بدنه، واکس بدنه، همین پولیش چراغ خودرو و… هستید، به شما پیشنهاد می گردد که برای انجام هر کدام از آن ها و بسیاری از خدمات دیگر، به یکی از معتبر ترین مراکز خودرویی تهران، یعنی اتو بی رنگ علی مومنی مراجعه کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان