ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

با معرفی مرکز احیای رنگ خودرو در تهران در خدمت شما هستیم. اگر صاحب یک خودرو می باشید و این وسیله تبدیل به یکی از سرمایه های شما شده است، بهتر است که حتما در نگهداری آن کوشا باشید. احیای رنگ خودرو در تهران یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توانید رنگ بدنه خودرو خود را ترمیم کنید. احیای رنگ بدنه خودرو از زمان ظهور صنعت خودرو اسیب هایی را سهوا و یا عمدا بر روی بدنه خودرو ایجاد شده است را ترمیم کرده و انقلابی عظیم محسوب می گردد. رنگ خودرو لایه ای آسیب پذیر است که در طول زمان می تواند تحت تاثیر قرار گرفته و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. این امر باعث کاهش زیبایی ظاهری خودرو شده و در نتیجه نیاز به احیای رنگ خودرو در تهران می باشد.

حفاظت و احیای رنگ بدنه خودرو صنعتی می باشد که از ابتدا مورد توجه علاقه مندان به صنعتی می باشد که از بتدا مورد توجه علاقه مندان به خودرو بوده و به هیچ عنوان اقدامی بیهوده محسوب تمی شود. چرا که خودرو این روزها یک کالای سرمایه ای محسوب می شود و با ارزش است به همین دلیل سهل انگاری در آن موجب پدید آمدن خسارت هایی بزرگ شده و سرمایه اولیه شما نیز از بین می رود. یکی از بهترین راه های حفظ ارزش خودرو احیای رنگ خودرو در تهران می باشد.

احیای رنگ خودرو در تهران

احیای رنگ خودرو در تهران
احیای رنگ خودرو در تهران

لکه گیری بدنه خودرو تا اواخر دوران قاجار و پهلوی به صورت چشم گیری انجام می گرفت. اما این کار نتیجه خوبی در بر نداشت چرا که بدون هیچ دقتی انجام می گرفت. در آن زمان چیزی به نام شماره رنگ وجود نداشت و به همین دلیل موجب ایجاد دو رنگی در بدنه خودرو می شدذ. اما این روزها و با توجه به موجود بودن شماره رنگ ها می توان احیای رنگ خودرو در تهران را به بهترین شکل ممکن انجام داد؛ بدون اینکه تغییری در آهر خودرو ایجاد شود.

یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه احیای رنگ خودرو در تهران رضایت مشتری می باشد. چرا که این کار ظاهری می باشد و در مقابل دید مشتری است. بنابراین می بایتس به بهترین نحو صورت پذیرد. در تهران مراکز مختلفی وجود دارد که احیای رنگ خودرو در تهران را انجام می دهند و هریک به نحوی دارای ادعای کاری می باشند. در این میان انتخاب یک متخصص حرفه ای بسیار سخت می باشد به همین دلیل بهترین راه این است که نمونه کارهای هر متخصص را نگاه کنید و سپس اقدام به انتخاب یک متخصص حرفه ای کنید. شما عزیزان برای مشاهده نمونه کارهای مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و نمونه کارها را مشاهده کنید.

آسیب های رنگ خودرو

احیای رنگ خودرو در تهران
احیای رنگ خودرو در تهران

برای بدنه خودرو طیف های وسیعی از آسیب های رنگی خدرو وجود دارد که از میان آن ها نور خورشید مهم ترین آن ها می باشد. نور خورشید باعث آفتاب سوختگی رنگ خودرو شده و در نتیجه از کیفیت اولیه ظاهر خودرو کاسته می شود. از دیگر عوامل طبیعی می توان به گرد و غبار موجود در هوا اشارع کرد که می توانند بر روی بدنه خودرو خط بیندازند. همچنین آب و هوا نیز بر روی بدنه خودرو بی تاثیر نیستند و می توانند درخشندگی اولیه خود را از دست بدهند. عوامل شیمیایی مانند مانند مواد اسیدی  نیز توانایی بالایی در از بین بردن رنگ خودرو شما دارند و در صورت بروز حادثه ای ناخواسته شما مجبور به احیای رنگ بدنه خودرو دارید.

راه حل چیست؟ اقدامات بسیار زیادی وجود دارد که می توان با استفاده از آن مانع از خرابی رنگ بدنه خودرو شد. اما نمی توان خودرو را از منزل خارج نکرد که بدنه آن آسیب نبیند. عوامل خارجی خواه و ناخواه بر روی بدنه خودرو تاثیر می گذارند و باعث خرابی رنگ آن می شوند. بهترین راه حل برای شما استفاده از احیای رنگ خودرو در تهران می باشد تا خودرو به زیبایی و درخشندگی اولیه دست پیدا کند. احیای رنگ خودرو در تهران فرایندی تخصصی می باشد می بایست توسط متخصصین آن حوزه صورت پذیرد. متاسفانه بسیاری از افراد بدون داشتن دانش و تخصص اولیه اقدام به احیای رنگ خودرو در تهران می کنند که نتایج جبران ناپذیری را به همراه دارد. شما عزیزان برای احیای رنگ خودرو در تهران می توانید به مجموعه متخصص اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

ترمیم رنگ خودرو در تهران

گاهی اوقات ممکن است که بر روی بدنه خودرو شما هیچ گونه خط و خشی نداشته باشد اما رنگ آن به دلیل آفتاب سوختگی کیفیت اولیه خود را از دست داده باشد. به همین دلیل می توان گفت ظاهر خودرو به زیبایی اولیه نمی باشد. در این صورت می بایست برای ترمیم بدنه رنگ خودرو خود اقدام کنید. در ترمیم رنگ خودرو نیازی به هزینه اضافه نیست و می توانید با حداقل هزینه بدنه خودرو را به کیفیت اولیه برسانید. البته به شرطی که این کار را به فردی حرفه ای بسپارید تا از نتیجه کار اطمینان حاصل کنید. احیای رنگ خودرو در تهران با مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی.

ریکاوری رنگ خودرو

احیای رنگ خودرو در تهران
احیای رنگ خودرو در تهران

برای ریکاوری رنگ خودرو از واکس و پولیش خودرو استفاده می شود. پولیش خودرو، مایعی است که روی سطوح رنگ شده خودرو استفاده می شود. با استفاده از پولیش خودرو، رنگ قدیمی خودرو ساییده می شود و آلودگی ها و خش های روی بدنه خودرو ترمیم خواهد شد. واکس خودرو، یک لایه درخشان و براق روی خودرو ایجاد کرده و به مدت چندین ماه از رنگ خودروی شما محافظت می کند. این دو محصول یعنی واکس و پولیش خودرو در ترمیم رنگ خودرو نقش مهمی دارند.

یکی از موارد مهم در پولیش کاری و احیای رنگ خودرو در تهران، انتخاب پولیش مناسب برای ریکاوری رنگ خودرو است. اگر پولیش خوبی را برای ترمیم رنگ خودروی خود انتخاب نکنید، در انتها از نتیجه کار راضی نخواهید بود. باید بدانید که پولیش ها انواع مختلفی دارند و کاربردهای آنها با هم فرق دارد.

پولیش ها به دو صورت نرم و زبر هستند. پولیش زبر، قدرت سایندگی فوق العاده بالایی دارد. با استفاده از اين پوليش، خراش های عميق به راحتی از بين می روند و رنگ خودرو مات می شود. بعد از استفاده از پولیش زبر، باید از پولیش نرم استفاده کنید. یادتان باشد که نباید از پولیش زبر مکررا استفاده کنید؛ زیرا در این صورت رنگ اتومبیل شما آسیب می بیند و از بین می رود.

بهترین مرکز احیای رنگ خودرو در تهران

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان