ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد

بهترین زمان پولیش ماشین

این که بهترین زمان پولیش ماشین چه زمانی است، سوالی می باشد که خیلی از افراد و کسانی که به دنبال پولیش کردن ماشین شان هستند، آن را در ذهن خود دارند. بدنه و رنگ خودرو دو قسمت اصلی و مهم هر خودرویی هستند. از همین رو سلامت و زیبایی آن ها تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر کلی و زیبایی خودرو می گذارد، پس اگر که به دنبال خودرویی زیبا هستید، حتما باید زیبایی رنگ و بدنه خودرویتان را مد نظر قرار دهید. در ادامه مبحث بهترین زمان پولیش ماشین هم همراه اتو بی رنگ علی مومنی بمانید تا بیشتر در مورد مطالبی مثل پولیش بعد از رنگ خودرو، شستن ماشین بعد از پولیش، هزینه پولیش ماشین، و بهترین زمان پولیش ماشین بدانید.

بهترین زمان پولیش ماشین کی است؟

برای آن که بتوان راجع به بهترین زمان پولیش ماشین یا شستن ماشین بعد از کارواش صحبت کرد، باید دانست که اصلا پولیش خودرو چه چیزی است؟. پولیش که از کلمه انگلیسی Polishing به زبان پارسی وارد شده است به طیف وسیعی از کار ها و فرایند هایی گفته می شود که توسط افراد مختلف و متخصص به جهت برطرف کردن نواقص، براقیت بخشیدن و در نهایت زیبا تر کردن سطح انواع متریال ها مثل بدنه خودرو، چوب، شیشه، پلاستیک، رزین اپوکسی و…. مورد استفاده قرار می گیرد.

کسب اطلاعات بیشتر: پولیش چراغ خودرو در تهران

این تعریف کلی پولیش بود اما فارغ از بهترین زمان پولیش ماشین یا پولیش بعد از رنگ خودرو، پولیش به طور تخصصی در ارتباط با خودرو، عبارت است از مایعی کرم مانند که به جهت از بین بردن خط خوش، براق کردن و زیبا تر کردن بدنه و رنگ خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. مایع پولیش در ترکیبات خود عناصر ساینده ای دارد که ی لایه بسیار نازک از رنگ بدنه خودرو را بر می دارد، که همین هم باعث می گردد که خط و خش ها از سطح بدنه حذف شده و بدنه خودرو یکدست، زیبا و براق شود.

بهترین زمان پولیش ماشین
بهترین زمان پولیش ماشین

اما نوبتی هم که باشد نوبت آن است که در مورد بهترین زمان پولیش ماشین صحبت کنیم. بهترین بازه زمانی انجام پولیش کاری با توجه به نوع و محل رانندگی متفاوت است در ایده آل ترین شرایط ممکن کارشناسان سالی یک بار را برای پولیش کاری و حداقل سالی دوبار را برای پولیش خودرو توصیه می کنند. اما به طور کلی بهترین زمان برای پولیش کاری بدنه خودرو زمانی است که اتومبیل بتازگی از کارواش خارج شده و به خوبی خشک شده است، علاوه بر این زمان مناسب پولیش کاری خودرو زمانیست که اولاً هوا خنک باشد و زیر نور خورشید نباشد. همچنین حتماً باید قبل از پولیش کاری بدنه خودرو خود را تمیز کنید بطوری که هیچ گرد و غباری روی آن نباشد. یکسری از مزایا و مزیت های استفاده از پولیش را در قسمت پایینی با هم مشاهده می کنیم.

از بین بردن خراش های سطح بدنه: هنگامی که وسیله نقلیه در جاده حرکت می ‌کند، امکان جلوگیری از خط و خش وجود ندارد. با این حال، پولیش خودرو می‌ تواند به طور موثر خراش‌ هایی را که به اندازه کافی عمیق نیستند را از سطح ماشین پاک کند و ظاهری صاف و یک دست به رنگ خودروی شما ببخشد.

محافظت کردن از رنگ و بدنه خودرو: پولیش کردن خودرو در بهترین زمان پولیش ماشین یک لایه محافظ صاف و نازک به رنگ ماشین می‌ دهد که اجازه نمی ‌دهد ذرات چسبنده روی رنگ گیر کند، از این رو به جلوگیری از نفوذ کثیفی در رنگ خودروی شما کمک می‌ کند.

براق تر شدن و درخشندگی بدنه و رنگ خودرو: پرداخت بی عیب و نقص  پولیش در بهترین زمان پولیش ماشین باعث ظاهری درخشان‌ تر و براق تر برای خودرو می ‌شود. ل

نامرئی شدن لکه ها: نقاط و لکه‌ های سرسختی روی رنگ ماشین وجود دارد که از بین نمی ‌روند، پولیش کردن باعث از بین رفتن همه لکه‌ های سر سخت از روی بدنه خودرو می ‌شود.

کسب اطلاعات بیشتر: پولیش شیشه ماشین در تهران

محافظت از رنگ و بدنه خودرو در مقابل اشعه های مضر نور خورشید: رنگ پریدگی، تغییر رنگ و اکسیداسیون رنگ خودرو علائم معمولی هستند که به دلیل قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید رخ می ‌دهند. از این رو پولیش کردن خودرو در بهترین زمان پولیش ماشین باعث جلا دهی و براق شدن ماشین می ‌شود.

پنهان کردن عیوب و مشکلات بدنه و رنگ خودرو: گاهی اوقات ماشین با علائم رنگ بد باقی می ‌ماند و پوشش‌ های رنگ ناهموار ظاهر می‌ شوند. پولیش خودرو در بهترین زمان پولیش ماشین، بهترین راه حل برای از بین بردن این مشکل است و باعث صاف و یک دست شدن رنگ خودرو می‌ شود.

بهترین زمان پولیش ماشین
بهترین زمان پولیش ماشین

پولیش بعد از رنگ خودرو

یکی دیگر از سوالات در کنار بهترین زمان پولیش ماشین، این بحث است که آیا می شود پولیش بعد از رنگ خودرو انجام داد؟. ممکن است رنگ خودروی شما در هنگام نقاشی و صافکاری، نواقصی پیدا کند و یا کثیفی‌ها و لکه‌ هایی روی آن ایجاد شود، با پولیش کردن به راحتی می ‌توانید این مشکلات را برطرف کنید. بدنه خودروی شما در اثر یک مالیدگی دچار خط و خش هایی شده است و یا بر اثر تصادف مورد صافکاری و نقاشی قرار گرفته است در اینصورت خودروی شما به پولیش نیاز دارد تا قسمت های آسیب دیده ترمیم گردد. پولیش ماشین بعد از صافکاری و یا نقاشی باعث همرنگ شدن کل بدنه می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: تفاوت پولیش و واکس خودرو

شستن ماشین بعد از پولیش

این یک سوالی است که همه افراد در کنار این سوال که بهترین زمان پولیش ماشین کی است، آن را دارند،‌ آیا شستن ماشین بعد از پولیش امکان پذیر است؟. در پاسخ به این سوال باید گفت که این قضیه اصلا یکی از مراحل پولیش کاری خودرو است که تمامی قسمت ها از جمله درب ها، بدنه و کاپوت ماشین به دقت با دست شستشو داده شوند و پس از شستشو، بدنه به طور کامل خشک شود.

هزینه پولیش ماشین در تهران

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله بهترین زمان پولیش ماشین مثل شستن ماشین بعد از پولیش، پولیش بعد از رنگ خودرو، بهترین زمان پولیش ماشین، هزینه پولیش ماشین و… برای شما مفید واقع شده باشند. در صورتی که به دنبال پولیش کردن بدنه خودروی خود هستید، به شما توصیه می شود که حتما سری به سایت اتو بی رنگ علی مومنی که یکی از بهترین و حرفه ای ترین مجموعه های خودرویی در تهران است بزنید، و با مراجعه به محل اتو بی رنگ علی مومنی و پرداخت هزینه پولیش ماشین، اقدام به پولیش کاری خودروی خود کنید.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان