ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد
 لیسه گیری سپر ماشین

لیسه گیری سپر ماشین

لیسه گیری سپر ماشین یکی از عمومی ترین کارهایی است که توسط مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی انجام می شود. سپر یکی از بخش های خودرو است که در تصادفات قبل از همه اسیب می بیند و به همین دلیل در صورتی که با خرابی و یا خراش مواجه شود با ترمیم آن می توانید مشکل را حل کنید و از قیمت خودرو شما کاسته نشود. تصادف یک عامل اجتناب ناپذیر است که هرچقدر هم احتیاط کنید ممکن است برای شما پیش بیاید. اگر دارای خودرو خارجی هستید و سپر ماشین اسیب دیده است می توانید با لیسه گیری سپر ماشین مشکل را حل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیسه گیری ماشین با ما همراه باشید.

لیسه گیری به چه معناست؟

لیسه گیری در واقع به معنی پوشاندن سطح بدنه خودرو با یک لایه نانو واکسینه است که به صورت محافظتی بر روی سطح خودرو قرار می گیرد. این لایه می تواند خودرو را در برابر عوامل خارجی مانند خط و خش، آفتاب، باران، غبار، زنگ زدگی و … محافظت کند.

لیسه گیری ماشین با استفاده از مواد نانو واکسینه انجام می شود که این مواد شامل پلیمرهایی هستند که به صورت مایع به سطح خودرو اعمال می شوند. پس از خشک شد این لایه یک سطح محافظ بر روی بدنه خودرو اعمال می شود.

لیسه گیری خودرو به دلیل مزایایی که دارد، مانند حفاظت از سطح خودرو در برابر عوامل مختلف، افزایش براقیت و زیبایی خودرو، کاهش نیاز به شستشو و پولیش خودرو و طول عمر بیشتر پوشش بدنه خودرو، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین زمان برای انجام لیسه گیری خودرو، پس از شستشو و پاکسازی دوره‌ای خودرو است. همچنین، برای حفظ لایه محافظ، بهتر است از شستشوی خودرو با محصولات خاص و پاکسازی دوره‌ای استفاده کنید.

لیسه گیری سپر ماشین
لیسه گیری سپر ماشین

لیسه گیری سپر ماشین خارجی

لیسه گیر برای رفع خراش های عمیق ایجاد شده بر روی بدنه خودرو انجام می شود. خراش های سرتاسری و عمیقی که ممکن است بر روی سپر خودرو شما ایجاد شود نیاز به ترمیم دارد. در صورتی که به عنوان مالک خودرو برای ترمیم این خراش های سطحی اقدام نکنید رنگ خودرو ریخته شده و ظاهر نامناسبی را برای خودرو شما رقم خواهد زد. لیسه گیری سپر ماشین خارجی خود را می توانید به اتوبیرنگ علی مومنی بسپارید. این مجموعه صرفا در زمینه ترمیم خودروهای خارجی فعالیت می کند و به دلیل تجربه کاری بالا و تخصص در این زمینه به یکی از بهترین ها در زمینه لیسه گیری ماشین تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین لیسه گیری ماشین خارجی در تهران

هزینه لیسه گیری سپر ماشین

هزینه لیسه گیری سپر ماشین با توجه به نوع خودرو، اندازه خرابی و مدل آن متفاوت است. نوع مواد نانو واکسینه که استفاده می شود می تواند بر روی قیمت لیسه گیری سپر ماشین تاثیر گذار باشد. به طور کلی برای دریافت هزینه لیسه گیری سپر ماشین می توانید با شماره 09124225050 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه مورد نیاز لیسه گیری کلاسیک خودرو  با توجه به نوع مدل خودرو و عمق خراش متفاوت است، علاوه بر این مدت‌زمانی که از ایجاد خراش گذشته است نیز در قیمت لیسه گیری اثرگذار است، برای اطلاع از هزینه‌ها بهتر است خودرو خود را به‌صورت حضوری به مراکز تخصصی در این حوزه منتقل کنید. باید توجه داشته باشید که فرایند لیسه گیری یک فرایند کاملاً جدا از رنگ خودرو است و جزو رنگ خودرو محسوب نمی‌شود.

بیستر بخوانید: هزینه لیسه گیری خودرو خارجی

لیسه گیری تخصصی سپر ماشین

بدنه خودروها از سه لایه تشکیل‌شده‌ است ، اگر خراشی روی بدنه خودرو ایجاد شود با توجه به عمق سطح‌های مختلفی از بدنه خودرو را درگیر می‌کند، اگر لایه اول آسیب‌دیده باشد، خراش ایجاد شدن سطحی است و می‌توان آن را با پولیش‌کاری رفع کرد. اگر خراش عمیق باشد و به لایه‌های دوم و سوم فلز خودرو واردشده باشد خراش عمیق است و باید از روش‌های دیگری مانند لیسه گیری برای رفع آن استفاده کرد.

لیسه گیری سپر ماشین
لیسه گیری سپر ماشین

خراش‌های ایجادشده در عمق دو موسوم اغلب رنگ خودرو را از بین می‌برند، اگر برای ترمیم خراش خودرو به‌سرعت اقدام نشود پس از مدت کوتاهی رنگ خودرو به‌سرعت می‌ریزد و قسمت آسیب‌دیده باید دوباره نقاشی شود. برای انجام فرایند لیسه گیری تخصصی سپر ماشین در ابتدا بدنه خودرو در بخش آسیب‌دیده کاملاً تمیز می‌شود، برای تمیز کردن این بخش باید بدنه خودرو را با شوینده مناسب شست. پس از خشک شدن  بخش آسیب‌دیده زیر نور آفتاب قرار داده می‌شود تا عمق و میزان آسیب کاملاً دقیق بررسی و مشخص شوند. پس‌ از این گام از بتونه سنگ و رنگ خشک برای پر کردن خراش‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیسه گیری رنگ سفید صدفی

برخی از خدماتی که توسط اتوبیرنگ علی مومنی در این زمینه صورت می گیرد به شرح زیر می باشد:

لیسه گیری سپر النترا

لیسه گیری سپر هیوندا

لیسه گیری سپر کولیوس

لیسه گیری سپر تالیسمان

لیسه گیری سپر بنز

لیسه گیری سپر بی ام و

لیسه گیری سپر تویوتا

لیسه گیری سپر مزدا3

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان