ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00 تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی صرفا برای خودروهای خارجی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 8:00 الی 19:00
تمامی خدمات اتوبیرنگ علی مومنی برای خودروهای خارجی می باشد
 لیسه گیری رنگ سفید صدفی

لیسه گیری رنگ سفید صدفی

سفید صدفی یکی از رنگ های نایاب در ایران می باشد. بدین منظور با لیسه گیری رنگ سفید صدفی در خدمت شما هستیم. به سختی می توان تعمیرگاهی را یافت که در زمینه رنگ سفید صدفی نیز لیسه گیری انجام می دهد. در میان خودروهای خارجی نیز رنگ سفید صدفی بسیار محبوب است و بسیاری از آن ها به این رنگ می باشند. بنابراین قطعا نیاز به یک تعمیرگاه خوب برای لیسه گیری ماشین به رنگ سفید صدفی خواهید داشت. برای کسب اطلاعات با اتوبیرنگ علی مومنی همراه باشید.

لیسه گیری ماشین به چه معناست؟

بدنه ماشین از سه لایه تشکیل شده است که در صورت بروز تصادف جزئی ممکن است لایه های رویی آن آسیب ببیند. در صورتی که تنها لایه اول خراش بردارد و لایه های بعدی سالم باشند مشکل به راحتی حل می شود و نیاز به رنگ بدنه نیست. اما در صورتی که لایه های دوم و سوم با مشکل مواجه شوند بایستی آسیب روی سطح بدنه با لیسه گیری رفع شود.

در صورتی که خش گیری بدنه خودرو توسط یک متخصص انجام نشود ممکن است با رنگ کاری بر روی بدنه ترک هایی ایجاد شود که ظاهر خودرو نامناسب کند. پیشنهاد این است که برای لیسه گیری رنگ سفید صدفی خو درو خارجی خود به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید تا از نتیجه کار اطمینان داشته باشید.

پس از لیسه گیری ماشین چه باید کرد؟

در ادامه روند لیسه گیری رنگ سفید صدفی می بایست پولیش کاری صورت پذیرد. در واقع پولیش کاری جزو مرحله آخر برای خش گیری بدنه خودرو محسوب می شود. در این مرحله با استفاده از پولیش های جامد و دستگاه های پولیش خاصی شروع به پولیش کاری می کنند.

لیسه گیری رنگ سفید صدفی
لیسه گیری رنگ سفید صدفی

پولیش انجام شده بر حسب رنگ بدنه خودرو مشخص می شود. رنگ خودرو نیز با استفاده از دستگاه های پیشرفته خاصی می بایست تشخیص داده شود. سفید صدفی جزو رنگ هایی است که به ندرت در مراکز خدمات خودرو به آن پرداخته می شود. در صورتی که خودرو شما به رنگ سفید صدفی است می توانید برای لیسه گیری رنگ سفید صدفی و پولیش کاری به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید.

لیسه گیری رنگ سفید صدفی در تهران

بروز کوچکترین مشکلی در بدنه خودرو شما می تواند زیبایی ظاهری آن را از بین ببرد. در صورتی که خودرو شما خارجی است و دارای بنز، بی ام و، تویوتا، رنو و … هستید این خرابی ممکن است تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت خودرو داشته باشد. در واقع نگهداری از یک خودرو خارجی هزینه های زیادی را به همراه دارد و در عین حال یک سرمایه در ایران محسوب می شود. در نتیجه برای تعمیر بدنه و یا لیسه گیری رنگ سفید صدفی در تهران به شما یک مجموعه معتبر را معرفی می کنیم.

این کار در صورتی که به صورت غیر حرفه ای انجام شود افت شدیدی در قیمت خود رو به همراه خواهد داشت. اتوبیرنگ علی مومنی این مشکل را حل کرده است. تنها کافیست برای دریافت نوبت و یا دریافت مشاوره با شماره 09124225050 تماس بگیرید. متخصصین اتوبیرنگ علی مومنی این مشکل را حل خواهند کرد.

نکات مهم در زمینه لیسه گیری رنگ سفید صدفی

متاسفانه گاهی شاهد این موضوع هستیم که افراد به خاطر کمتر بودن هزینه به مراکز غیر حرفه ای و افراد تازه کار مراجعه می کنند. برخی مراکز که همچنان با متدهای سنتی خدمات خود را ارائه می دهند و در نتیجه هزینه های کمی را دریافت می کنند. این موضوع باعث می شود امکان رفع خراش های روی سطح خودرو به صورت کاملا حرفه ای انجام نشود.

با یافتن مراکز معتبر برای لیسه گیری رنگ سفید صدفی می توانید با مناسب ترین هزینه و بدون نگرانی مشکل ایجاد شده را برطرف کنید. لازم به ذکر است تمامی خدماتی که در مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی ارائه می گردد دارای گارانتی می باشد. و شما نیز به راحتی می‌توانید با مراجعه به این مجموعه فوق العاده حرفه‌ای تمام مشکلات را به صورت یکجا برطرف کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonدریافت نوبت و مشاوره رایگان